108. forduló, 110. forduló, Lisszia Ariaral összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 22. 9h:08'
EZ A 686. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
687. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4673
SZÁMLA : XXXX

LISSZIA ARIARAL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+143 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+241 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1299. hetének nyerőszámai: 19, 12, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy rájanyék fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+5% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 5. KP: kf 811 0 0 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ek 273 1 6 t. energia kisütése: 273 1 6
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+3% tau] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 279.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+6% teo] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+3% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 266.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! 2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 236.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98
86
87
88
(97,87) rájanyékek (#58)

[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Sorvadsz (-2 életerő). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [+9% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Tharr templom van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szubreális vámpír áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 13 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 461 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30380.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [98,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a süvítő rája testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 463 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30590.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Moloch orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [99,89] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy szekérkaravánt. Keletre tart. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Szakadt Csóró formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a törpemammut ormányát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy noth szellem.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a noth szellem bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy kopasz, csillogó szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy láncravert quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 197.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[100,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... Az ötödik próbára a sátor túlsó felében kerül sor. A jósnő már vár rád, mosolyogva fogad, kezében három kártyával. Kettő közülük üres, neked a harmadikat kell kiválasztanod. Húzol egyet, és a rajta lévő rajz láttán elvigyorodsz. Összejött. 660 tapasztalati pontot kaptál.
- Gratulálok! - jelenik meg előtted újra az alakváltó srác. - Végigcsináltad a próbákat. Jutalmad: a hatalom fülbevalója.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Piromenyét, 1 Déja vu, 1 Orbitális mackósajt, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 660 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 34 darab aranyérmét.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 660 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány nyakát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az uzbány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy drakolich.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a drakolich testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a drakolich testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy zombi mester.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 9 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 466 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30905.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [101,91] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Spear Hackman lábát masszírozza. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [101,92] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[102,93] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Vemhes Guppi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Mágusölővel felnyitod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt sullár.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 39 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 468 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31115.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [103,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Fairlight templomot. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a noth szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt sullár.

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 fekete gyöngyöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 470 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31325.
Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [104,95] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 mozogsz délkeletre
[105,96] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 472 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31535.
Találsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Sorvadsz (-1 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 101.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [+9% teo] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 166.]

ef 15 506 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 16 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 2 pular kristály. [3 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 6, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az ősi szilmill. 2 kaját bezabál a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

KARAKTERLAP

Lisszia Ariaral, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. Sheran kántora vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 30 (39) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 119 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 59 (63) Menekülés: 30 % Életkor: 3/47 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 441/240 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (33) Varázspont: 993/186 Pénz: 3798 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 54/14 Pszi pont: 110/22 EFejl: 23
Eddig összesen 1135 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 670 TP-t kaptál. Jelenleg 839 716 TP-d van. A következő szinthez még 160 284 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, norpadolótika, ongóliant. A 93. fordulódban 134873 arany került a bankszámládra. 140267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/65 (+12%) vágófegyverek: 27/32 (+16%) ütőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: *24/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 49 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 874 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/29 (+48%) 2. nyomkövetés: 37/53 (+15%) 3. mászás: 3/54
4. csapdakészítés: 23/71 (+11%) 5. csapdaészlelés: 2/32 6. gyógyítás: 1/24
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 7/42 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 20/20 (+24%) 11. taumaturgia: 48/27 (+36%) 12. szerencsejáték: 3/87 (+12%)
13. versengés: 15/2 (+36%) 14. zene: 1/36 15. szörnyismeret: 22/36 (+27%)
16. pszi: 15/86 (+10%) 17. zárnyitás: 4/41 18. vadászat: 3/71 (-1700%)
19. vitalitás: 2/43 (+24%) 20. bányászat: 17/42 21. testépítés: 15/26
22. úszás: 1/0 23. főzés: 7/71 (+15%) 24. csapatmunka: 2/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) mentális pajzs (#72) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.
Kész: 1, 9, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 472 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31535.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
az ősmágus botja (415)
az ősmágus köpenye (416)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 36 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2630 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 varázskő (#305)
63 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 álompor (#396) 13 bomló esszencia (#2367)
5 bordacsont (#16) 1 borkonyó bibe (#312) 5 fekete gyöngy (#99)
1 hatalom fülbevalója (#817) 3 kaja (#2) 1 megsemmisítő (#1540)
5 ork csodaszer (#1228) 2 pular kristály (#239) 1 rinóbőr (#651)
8 spiritusz (#170) 3 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(97,87) rájanyékek (#58), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), arató csattanat (#144), szubreális vámpír (#223)
(98,88) süvítő rája (#113), Thargodan csontváz (#297), szubreális vámpír (#223), Elenios rúnaköve, Tharr oltár, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(99,89) Tharr oltár, 36. jellempróba, keletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), törpemammut (#115), noth szellem (#250)
(100,90) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba, vortexmágus (#418), uzbányok (#102), drakolich (#760), zombi mester (#251), élőholt quwarg (#202)
(101,91) ragyás burástya (#111), nekrofun (#173), oltár, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, művészi porolit (#720)
(101,92) vérszomjas csüldő (#114), Dornodon oltár
(102,93) Raia oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), szürke rinocérosz (#346), élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216)
(103,94) 23. jellempróba, noth szellem (#250), élőholt sullár (#216)
(104,95) oltár
(105,96) trikornis (#104), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297), nekrofun (#173), Leah oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek