110. forduló, 112. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 22. 9h:02'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,10] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű, körszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din sekrestyése. Egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy aranyfecske trófea és egy troll bányász trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve George Owen Kawer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.)

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

ve 221 megveszed a 221. tárgyat
Vásároltál 1 dobóhálót. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Gyanús, hogy közelében jársz valamilyen találmánynak, de érzed, hogy valami még hiányzik... Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [10 pontot használtál fel, van még 266.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szuper dobóhálót. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 48 2 eladod a 48. tárgyat 2
Eladtál 2 antilopbőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 104 6 eladod a 104. tárgyat 6
Eladtál 6 fémrudat. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 69 4 eladod a 69. tárgyat 4
Eladtál 4 szárnyas hernyót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 152 3 eladod a 152. tárgyat 3
Eladtál 3 vasércet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 312 2 eladod a 312. tárgyat 2
Eladtál 2 borkonyó bibét. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 99 3 eladod a 99. tárgyat 3
Eladtál 3 fekete gyöngyöt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 198 eladod a 198. tárgyat
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 665 eladod a 665. tárgyat
Eladtál 1 elkarog szőrt. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 14 12 eladod a 14. tárgyat 12
Eladtál 12 sünmedve tüskét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 152 3 eladod a 152. tárgyat 3
Eladtál 3 vasércet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 1228 eladod az 1228. tárgyat
Eladtál 1 ork csodaszert. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 166 14 eladod a 166. tárgyat 14
Eladtál 14 ugh mérget. 28 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ea 170 9 eladod a 170. tárgyat 9
Eladtál 9 spirituszt. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[139,10] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Észreveszel egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy ork bérgyilász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 26, gyógyulás: 13, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi táborát. Raia kántora. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios apostola. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
Összeakadsz Amran, a hatalmassal. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkévaló holdkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [138,10] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy burástya királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a burástya királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a burástya királynő testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 95, gyógyulás: 16, összesen: -79 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 botot.

(Továbbmész...) [137,10] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zanthia irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Látsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 90, gyógyulás: 17, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+23 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+25 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [124 pontot használtál fel, van még 132.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy színes dözmöngöt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 2 22 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 111. fordulód.

Erő: 28 Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 28 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 21 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 246/182 Jellem: gonosz (183) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 27/3 Pénz: 294 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 497 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 935 TP-t kaptál. Jelenleg 178 767 TP-d van. A következő szinthez még 1 233 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar behemót, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
137,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 35 5. felderítés: 1 6. teológia: 1
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 12
13. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
az elme hatalma (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
5 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
4 bot (#4) 1 csontkés (#11) 4 csontszablya (#64)
4 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$1 orgyilkos tőr ($225) 1 ryuku kopja (#694) 1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 4 kötél (#92) 1 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 sáfránykő (#979) 4 titanitdukát (#1480)
3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 40]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
3 vizestömlő (#3) [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 13]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135) 20 mákrózsa virág (#56)
5 óndarab (#85) 11 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70)
3 smirglilevél (#29) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 61.32 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 antilopbőr (#48) 2 borkonyó bibe (#312) 1 elkarog szőr (#665)
2 fekete gyöngy (#99) 6 fémrúd (#104) 9 spiritusz (#170)
12 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 trikornis szarv (#198)
14 ugh méreg (#166) 6 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
172 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 dobóháló (#221)
6 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

136 137 138 139 140 141
9
10
11
(137,10) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, városépítkezés (#398), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), quwarg harcos (#201)
(138,10) kardfogú fülemüle (#146), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), oltár, burástya királynő (#759)
(139,10) főutca (#399), ház (#400), ork bérgyilász (#781), egy alakváltó férfi, egy mutáns nő, Amran, a hatalmas (6134. kalandozó)
(140,10) vegyesbolt (#842)

Üzenet küldése a karakternek