Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:29' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ftv 50 111 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 111. szörnyet |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
kno 12 4 | képesség-növelés 12 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,47] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Továbbmész...) [87,48] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. [+3% tau] Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. [+3% tau] Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 17 életpontot sebeztél. [+6% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. [+3% tau] A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [89,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája jobb oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 6 életpontot sebeztél. [+3% tau] A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [90,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. {támadása: 10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. [+3% tau] A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [92,54] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Továbbmész...) [93,55] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. (ld. enc.)
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
kf 190 | kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
szk 975 | keresed a 975. szörnyet |
av 13 | alakváltás 13 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 231/142 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (17) | Varázspont: | 188/174 | Pénz: | 852 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/2 | Pszi pont: | 14/8 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 3/29 (+16%) | ütőfegyverek: | 19/2 (+10%) | dobófegyverek: | 19/72 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/89 | 2. nyomkövetés: | 19/65 (+28%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 3/101 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 9/86 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/4 |
7. gyógyítás: | 34/92 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/40 | 9. felderítés: | 5/71 |
10. szörnyidomítás: | 3/104 | 11. teológia: | 6/40 (+8%) | 12. taumaturgia: | 15/49 (+430%) |
13. szerencsejáték: | 1/87 | 14. versengés: | 1/23 | 15. szörnyismeret: | 5/104 (+18%) |
16. pszi: | 2/2 (+6%) | 17. vadászat: | 11/72 | 18. bányászat: | 18/26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | láthatatlanság (#76) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ragyás burástya (#111) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | 50. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
152 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |