111. forduló, 113. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 28. 9h:14'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 remák szivet (666 arany), 1 Thargodan esszenciát (190 arany), 10 rókafarkat (152 arany).
A táborozás 3. napján összefutsz egy világoskék, copfos hajú, égszínkék szemű alakváltó nővel. Bőre mélykék színű. Dornodon kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Macskaszemű Marion. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Gragath küldte a következőt: 1 dözmöng szivet. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Gragath adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 xirnox szivet. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Gragath küldte a következőt: 1 kőhegyű lándzsát.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 256.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 236.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[139,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 84, gyógyulás: 11, összesen: -73 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [137,42] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 212.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[136,43] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,45] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Wassermann Bobó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 188.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[133,46] Bozótos terepre értél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ebor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ran'Amart Morgurth, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy térkaput. (ld. enc.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Egy igen furcsa építmény tűnik fel előtted: karcsú, tökéletesen sima és fekete falú torony, egyetlen ablak nélkül. Lehet vagy 20 méter magas, és az egyetlen szabálytalanság rajta valami ajtószerűség az alján. Óvatosan közelebb merészkedsz, hogy megvizsgáld, mikor a nyílásban két apró, vörösen izzó pont jelenik meg. Ajajj! Most már nem is vagy benne olyan biztos, hogy be akarsz menni. Gyorsan elfordulsz. (665. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 díszes rézpajzs. Elteszed. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [17 pontot használtál fel, van még 171.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, tüskés harci gromak (#156)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,44) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)
(136,43) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 39. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(137,42) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár
(138,43) oltár, Chara-din monolitja (#534), arató csattanat (#144)
(139,44) élőholt quwarg (#202), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár
(140,45) fényűző villa (#602)

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 45 1 megveszed a 45. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis bőrpajzsot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 51 1 megveszed az 51. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrpáncélt. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 57 1 megveszed az 57. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrsisakot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ran'Amart Morgurth irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy térkaput. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy kőtorony (665. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 152.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája. - Mit akarsz? - kérdezi a figura mély torokhangon. - Nyilván te is azok közé tartozol, akiket a varázslatok megtanulásának lehetősége csábított ide. Bezzeg amikor építkezni kellett... - a köpenybe burkolódzó alak elhallgat, majd kisvártatva folytatja - Szerencséd, hogy mesterem olyan elnéző veletek, "kalandozókkal" szemben. Kövess!
Ahogy belépsz a másik után a toronyba, émelyítő érzés vesz rajtad erőt egy pillanatra, biztos vagy benne, hogy valahová máshova teleportálódtál. Egy furcsa, opálos üvegszerű helyiségbe érkeztetek, a fény a falakon keresztül dereng a szobába. Körös-körül mindenféle különös kacat, elképzelni sem tudod, mire lehetnek jók, de valami meghatározhatatlan érzés azt súgja, jobb, ha nem mész közelebb hozzájuk. Vendéglátód egy, a levegőben lebegő hatalmas kristály elé vezet, majd néhány gyors mozdulattal rúnákat rajzol a levegőbe. A kristályban - mint egy közönséges ablakban - megjelenik a torony előtti tér képe, majd a kép hirtelen vált, és most Libertan főterét látod.
- Látod, innen MINDEN eseményt nyomon tudunk követni. De ahhoz, hogy bele is avatkozzunk a dolgokba, a hozzád hasonlók szolgálatára is szükség van. Ezért döntött úgy mesterem, hogy tanítani fogja azokat, akiket arra érdemesnek talál, mert segítenek neki.
[Ha már eddig is segítettél, illetve ha ezután fogsz, akkor jutalmul "mágiapontokat" kapsz, melyekért cserébe valamelyik kőtoronynál varázslatokat tanulhatsz (ehhez a VTN parancsot használhatod, amelyet a nagyvárosok varázslótornyaiban szerezhetsz meg. Ha a VTN parancsot még nem ismered, akkor itt sem tanulhatsz varázslatot). Ha kíváncsi vagy, milyen varázslatokat tudsz elsajátítani, add ki a BE <torony száma> 1 parancsot. Vigyázz! Olyan varázslatokat, amelyek több mágiapontba kerülnek, mint amennyivel rendelkezel, nem tanítanak meg neked, és ha elfogytak a mágiapontjaid, nem tudsz több varázslatot tanulni.]
- Hát akkor kezdetben valamilyen egyszerű feladatot adok. Mesteremnek néhány apró varázskomponensekre van szüksége. Hozz egy-egy darabot az alábbiakból: Thargodan-esszencia, remákszív, xirnoxszív, dözmöngszív, rókafarok és praglonchártya. Most mi van? Tudhattam volna! Ha csak ennyire vagy képes, ezt az utolsót elhagyhatod. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [540 tapasztalati pontot kaptál. (+4 mágiapont.)]
- Úgy látom az előző könnyű küldetés volt. Mit szólsz ehhez: egy futárt akarunk felszerelni, neki kellene felszerelés, úgymint bőrpáncél, bőrpajzs, bőrsisak, smaragd védőgyűrű és egy kőhegyű lándzsa. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [864 tapasztalati pontot kaptál. (+6 mágiapont.)]
- Kiváló! Minden megvan a futár teljes felszereléséhez. Most pedig igen fontos feladatról lenne szó! A közelben nyílik egy mély üreg, melynek mélyén különösen erős a mágia. Ennek tanulmányozásában sokat segítene, ha elmennél, és megnéznéd mi is folyik ott. Ja! A rémhírek szerint a veremben egy alakját változtatni képes szörny lakik, de egy ilyen daliás kalandozónak, mint te, ez nyilván nem okoz majd különösebb gondot.

19
21 14 11
3 8 9 17
4
15 12
5 10
20
6
18 16 13
1 2 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 72. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, északra 24 mérföldre található.

A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

vtn 161 varázslat tanulás: a 161. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsenergia. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 mozogsz északkeletre
[133,45] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak nyakát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hadilobogót, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Andezit Tódor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy barna hajú, zöld szemű, bajuszos alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy galachmitot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Steve Mc Loed. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 153 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 64.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bibircsók-óriás.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 34.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bíbor szulfagor. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 6, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

TÉRKAPU (452. TÁRGY)
Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.)

VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti.

BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 18 (22) Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 30 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 19 Életpont: 249/181 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 4
Szerencse: 19 (20) Varázspont: 645/76 Pénz: 410 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 35/26 EFejl: 24
Eddig összesen 486 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7040 TP-t kaptál. Jelenleg 130656 TP-d van. A következő szinthez még 49344 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, pókkirálynő, élőholt quwarg. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 22/44 (+18%) vágófegyverek: 7/14
ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 21/26 (+8%) dobófegyverek: 8/1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/59 2. nyomkövetés: 37/15 (+60%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 6/93 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/41
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/33 9. szörnyidomítás: 1/99
10. teológia: 6/37 (+13%) 11. taumaturgia: 32/79 (+56%) 12. versengés: 8/71
13. harcművészetek: 8/40 14. szörnyismeret: 8/90 (+18%) 15. vadászat: 9/55
16. bányászat: 2/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 60 TVP-ért
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
9 nyílvessző (#108) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 10 víz (#27)
1 remák szív (#264) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 rókafarok (#124)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 xirnox szív (#213) 1 dözmöng szív (#122)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 díszes rézpajzs (#84) 2 gromak bőr (#268)
2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Andezit Tódor (4845. kalandozó), Steve Mc Loed (4927. kalandozó), bibircsók-óriás (#120), bíbor szulfagor (#358)

Üzenet küldése a karakternek