111. forduló, 113. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 22. 22h:20'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 69, gyógyulás: 19, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+25 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 257.]

m 6 mozogsz nyugatra
[136,10] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 12 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [28 pontot használtál fel, van még 229.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) 13 életpontot vesztettél. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+23 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+25 életerő.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar kósza nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+23 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+25 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 209.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[135,10] Egy kisebb településhez érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 16 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,11] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Látsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 dárdát.

(Továbbmész...) [136,12] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-10 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [83 pontot használtál fel, van még 126.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kétfejű troll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+26 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+24 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+25 életerő.) Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+6 kaja.) Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 86.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Valami mozgolódik a hasadban. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 112. fordulód.

Erő: 28 Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 21 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 253/202 Jellem: gonosz (185) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 46/20 Pénz: 289 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 506 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 065 TP-t kaptál. Jelenleg 185 832 TP-d van. A következő szinthez még 74 168 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar behemót, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
136,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 14 (+1) 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 37 (+2) 5. felderítés: 1 6. teológia: 1
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 13 (+1)
13. bányászat: 9 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
1 rőtmanó kacagány (#714) 5 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 4 csontszablya (#64)
3 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$2 orgyilkos tőr ($225) 1 ryuku kopja (#694) 1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 7 kaja (#2) 4 kötél (#92)
1 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 sáfránykő (#979)
4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
3 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135)
27 mákrózsa virág (#56) 6 óndarab (#85) 11 pirkit (#153)
4 rézdarab (#70) 3 smirglilevél (#29) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 56.85 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 3 bot (#4) 1 dárda (#10)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 elkarog szőr (#665) 7 kaja (#2)
7 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138
9
10
11
12
13
(135,10) főutca (#399), Tharr oltár, sötét gnóm (#132)
(135,11) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, erszényes elkarog (#354)
(136,10) bandita (#758), szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), varkaudar kósza (#347)
(136,12) rőtmanó berzerker (#369), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, 42. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(137,10) kérődző etra (#368), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek