Tar-Palantir JR. 113. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 17. 9h:07'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: nov. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 539
|
|
TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,86] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+84 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]
* 2. KP: | energia fejlesztése 3
| Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 711 TU
szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 233.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
| [94,85] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót.
(Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem
tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. No, ma sem fognak berozsdálni az
izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot,
majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2
nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad
csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a
fémbontó szójer jobb elsõ lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Marásokat ejt rajtad a
fémbontó szójer. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levõ
aranygyûrû felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a
porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.]
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [95,84] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy
elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad
során felfedezel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati
pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot!
(Továbbmész...) [96,83] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas
méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû
mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre,
legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyûjtesz, és a verembe dobálod. Lentrõl morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami
felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldõk õsapja kezd a föld alól elõbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja,
a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldõ
pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elõ. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus
élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég -
nyilván nem a te istenedé. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató
csattanat. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mélyen
koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok
egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked
átjárja az arató csattanat nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ
rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül
megütöd az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Orgyilkos tõrrel
eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Egy gyenge harapást
kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy
kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Elhajítod a vacak ork bérgyilász trófeát, és kinyersz egy alkalmas arató csattanat trófeát. 805 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
[53 pontot használtál fel, van még 180.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
| [97,82] Továbbra is síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre.
Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 4
életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska
lövedék. Alaposan megsorozod a törpemammut fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen
perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel
megbököd a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Néhány
döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször
megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-8 varázspont.]
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat!
(-1 kaja.) Utad során felfedezed egy hollófekete hajú, izzóan vörös szemû ember férfi táborát. Bõre teljesen fehér!
Dornodon fõpapja. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete
köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött
arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy
acélkolosszus trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó.
Egy mutáns pók a hátasa. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az
õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád.
(Továbbmész...) [98,81] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat
kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy
feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak
visszatértek! " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Étel, ital, álom - legjobb
ez a három. - DM "
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Hajnal lovagjai KT ismét
felvételt hirdet az igazhitûek számára. Érd: 3528 " Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy fogadó a
Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a
szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre
innen. "
(Továbbmész...) [99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a
szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék.
Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve
kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Orgyilkos
tõrrel eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Ellenfeled nagyon
fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató
centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20
mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Van
itt egy kristályvizû tó. Szomjazva veted magad a vízre. Csillogó tisztaság árad szét benned. (+2 jóság.) Miután ittál,
megtöltöd a vizestömlõdet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz.
Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. "
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod:
" Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói
hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire
olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû
árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [30 pontot használtál fel,
van még 150.]
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a
szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen
neked akar ugrani.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekezõ varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered.
Semmi hatás! A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm
testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû
lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 46
életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.)
Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a
következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 13 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán
lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori
királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a
városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város
kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók
büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: "
Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a
városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Áldod az
elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a
táblára írva, amit találtál: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. "
Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Ahogy tovább caplatsz,
egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal.
Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 140.]
be 573 4 | bemész az 573. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütõfegyverek szakértelem terén. A hátsó
terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít
néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a
most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 90.]
tv 26 | támadó/véd. varázslat a 26. varázslatot
| A listába csak támadó/védekezõ varázslatok kerülhetnek (tulajdonságpajzs nem az.) [0 pontot használtál fel, van még 90.]
h 1 50 30 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 90.]
[99,80] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg.
Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány
hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60
mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy kristálytiszta vizû tó csillog
elõtted. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Csillogó tisztaság árad szét benned. (+2 jóság.) Oldalt
pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következõ
felirattal: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. "
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Jött, száguldott, s
futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579.
épület.) és egy bank (582. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Aki elfogja a Setét
Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [10 pontot
használtál fel, van még 80.]
h 233 50 | használod a 233. tárgyat
| Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Játszani kezdesz a furulyán. Saját
megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elõ a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek:
látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+28 arany). [50 pontot használtál fel, van
még 30.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 27.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony
hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót
vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a
bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 20, 28.
Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a
lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 254 pontot. A következõ körben
tehát 281 pontot költhetsz el.
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról,
amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélõk Földjét még a háború kezdeti szakaszában el
akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmezõ arató csattanat pár.
Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erõs lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és
óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás
nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhetõ, hogy a gyomrából idõnként felbüfögött förtelmes bûz még a legedzettebb
kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.
|
KARAKTERLAP |
Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemû, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bõröd mélykék színû. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 44. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.
Erõ: | 26 (27) | | Szint: | 15 | | Merészség: | 7/3 | | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | | Védekezés: | 17 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 99/99 év |
Egészség: | 16 | | Életpont: | 217/98 | | Jellem: | gonosz (96) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | | Varázspont: | 188/4 | | Pénz: | 129 arany | | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/0 | | | | | | | | EFejl: | 91 |
|
Eddig összesen 470 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2836 TP-t kaptál. Jelenleg 86540 TP-d van. A következõ szinthez még 33460 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, arató csattanat, ryuku légiós. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4043 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: | 8/40 (+19%) | | vágófegyverek: | 1/0 | | ütõfegyverek: | 21/0 (-1%) |
lõfegyverek: | 11/76 (+20%) | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kõ (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 2/93 | | 2. nyomkövetés: | 13/10 | | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/44 | | 5. csapdakészítés: | 8/81 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 20/73 | | 8. titkosírás: | 1/0 | | 9. felderítés: | 10/24 |
10. teológia: | 15/12 (+12%) | | 11. taumaturgia: | 7/11 (+38%) | | 12. zene: | 15/62 (+50%) |
13. szörnyismeret: | 1/18 | | 14. zárnyitás: | 5/29 | | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 7/94 (+26%) | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 3 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | láncing (#222) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | sárga erõöv (#276) | 4 | | tankány karom (#237) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | csontkés (#11) |
1 | | csontszablya (#64) | 1 | * | gnóm nyílpuska (#546) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | | méregfog (#1553) | 10 | | mérgezett tüske (#23) |
17 | * | nyílpuska lövedék (#547) | 14 | * | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) |
3 | | ubuk dobónyíl (#138) | 28 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | vas dobónyíl (#189) |
1 | * | vasalt bunkó (#181) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | arany karperec (#194) | 2 | | aranygyûrû (#193) | 2 | | borostyán függõ (#162) |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 2 | | ezüst gyûrû (#180) | 1 | | ezüst karkötõ (#158) |
1 | | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | jegygyûrû (#736) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) |
1 | * | nodonrod kitûzõ (#1533) | 2 | | obszidián függõ (#195) | 1 | + | örökkéval.gyémántja (#1065) |
1 | | trófea nyaklánc (#196) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) |
2 | | csontkulcs (#74) | 1 | | deus ex machina (#1) | 4 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 11 | | kaja (#2) |
2 | | kötél (#92) | 4 | | ork csodaszer (#1228) | 1 | | rézkulcs (#75) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szent jogar (#150) | 1 | | tüskecsapda (#242) |
1 | | vaskulcs (#183) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
4 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 36] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 18] |
4 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] |
6 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 27 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 9 | | álompor (#396) | 5 | | amniosz (#203) |
15 | | aurach fog (#657) | 3 | | csillezsályalevél (#1253) | 15 | | csuklyavirág (#133) |
1 | | darázsszárny (#652) | 2 | | dorony tüdõ (#212) | 1 | | dözmöng szív (#122) |
29 | | drótszõr (#37) | 2 | | evaporõr háj (#105) | 12 | | fabontó (#106) |
6 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | fülemüle agyar (#267) |
4 | | grákóbõr (#41) | 4 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) |
6 | | kék orchidea (#68) | 2 | | lajhár csont (#236) | 2 | | lapkorong (#80) |
60 | | madártoll (#112) | 5 | | magszim bél (#103) | 3 | | mákrózsa virág (#56) |
2 | | mocsári penke (#148) | 3 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | mutáns csont (#331) |
2 | | nektoraf faggyú (#667) | 3 | | ormánygõte csont (#21) | 2 | | pirkit (#153) |
6 | | rézdarab (#70) | 1 | | rozmárfog (#1069) | 3 | | sallank karom (#128) |
21 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | surranó kígyó bõr (#47) | 1 | | szockó hólyag (#355) |
1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 25 | | tigroszlán fog (#63) | 3 | | trikornis szarv (#198) |
2 | | vasérc (#152) | 8 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 61.47 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
87 | | arany (#50) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
3 | | kaja (#2) | 1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
1 | | rézdarab (#70) | 3 | | spiritusz (#170) | 2 | | vasérc (#152) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(94,85) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer
(#150)
(95,84) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelõhely
(96,83) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), 43. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
arató csattanat (#144)
(97,82) törpemammut (#115), Fairlight oltár, egy ember férfi
(98,81) fogadó # (#612), oltár
(99,79) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) orgyilkos (#131), helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
|