Karakterszám: |
4102 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
114 |
Játékhét: |
123 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
88 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 11. 12h:09' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. nov. 14. |
|
E-mail!
PIMPINELLA AMPULLINA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 69 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ
történt:
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Rémálom, egy rosszarcú, torztestû, kialvatlan
szemû, mogorva férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja.
A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: Rogan karkötõje, ében láncing,
a küzdelem vándorcsizmája, a törpék márványgyûrûje, a küzdelem ezüst nyaklánca,
a harcmûvész csepp fülbevalója, a sas malachitgyûrûje, a kígyó csillogó
fejpántja, a torony hosszú íja, a bérmágus amulettje, zsugorító gyûrû,
arany porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, a harcos karkötõje, a gepárd
kõamulettje, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged. [A
barlangod padlójára pottyant
a bénaság fülbevalója de ez sajnos csak késõbb
fog feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le
a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs
leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled
a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Rémálom
tudása messze a tiéd fölött áll.
**
4. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Pálinkás Travertínó vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan
eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb
El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban
szenvedõ, szórakoztató férfi. (hírneve 3569.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*okt. 15.* Triton felköltözött a következõ szintre.
*okt. 16.* El Tapod
pszionikus párviadalban legyõzte El Gázolt.
*okt. 17.* Takesz a fejvadász
felköltözött a következõ szintre.
*okt. 24.* Hercegnõ új végtagot növesztett!
*okt. 24.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott El Gázol felett.
*okt. 24.* Magmatikus Bûzfelhõszáj lõfegyver tulajdonsága 34 lett, elsõként
a szinten.
*okt. 29.* Thészeusz teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában
kapott.
*okt. 30.* Magmatikus Bûzfelhõszáj és Az Ördög bal keze megküzdöttek
egymással, és Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzött.
*okt. 31.* El Tapod teljesítette
a 18. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*nov. 4.* Leph Arlone a
szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mancsos Balambér felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 15.* Örök Lázadó csatában legyõzte Beképzelt Nagycicis Libát.
*okt.
17.* Örök Lázadót kis híján megölte egy harci törpe.
*okt. 21.* Avvocato
Terrasini csatában legyõzte Tigrisszemû Veronelt.
*okt. 21.* Avvocato
Terrasini gyõzelmet aratott Kósala felett.
*okt. 24.* Avvocato Terrasini
és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*okt. 25.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak.
Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen.
*okt. 29.* Csendes Don és Abdullah
pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen.
*okt. 30.* Akadil
Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular
felett.
*okt. 30.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Lady Jade C. felett.
*okt. 31.* Kronx és Sandro the Caterpillar pszi párbajt vívtak. Kronx
került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+39 életpont.) [16 TVP-t
használtál fel, maradt még 256.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
114. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
be 9 6 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Közlöd,
hogy az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni
kezdenek. Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van!
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 300 aranyat. Az energiagyûjtõ
elköltött 40% lélekenergiát a szívósság növelésére. [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 211.]
le 1273 |
elrakod az 1273. tárgyat |
Leveszed a kõrisfa íjat. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.)
(-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
v 159 4955 1 |
159. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemidézést. A szellemvilágban
könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már
a galetkihez beszél a szellemed: "Pimpinella Ampullina vagyok, a Hegy csúcsának
uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá
omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok
még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Megpillantasz egy mészkõbõl épített
házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva.
Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené
körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(439.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
elonotichlant. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz
a régészeti feltáráshoz. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy
beomlott üregben. (+3 õsi relikvia.) [11 TVP-t használtál fel, maradt még
194.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Menet
közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
tejfonalat. Folytatod
a lelet feltárását. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz:
egy kõamulett. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát,
egy õskõ! Boldogan teszed el. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Torszülött támadás ér! Ellenfeleid egy rovarsámán (#77)
és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését.
A rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. Megközelíted a rovarsámánt.
Ödönke az óriáscsótányt rohamozza. Az óriáscsótány Ödönke felé mozog.
Megtámadod a rovarsámánt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(52 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(20 sebzés). A rovarsámán
halálos sebet kapva a földre zuhan. Ödönke és az óriáscsótány egymással
harcolnak. Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 14/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
Szolgáidnak is jut 9%. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ. Ez bizony
nem hiányzott! Hol is tartottál? Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a
következõket tudod meg: 110. Az alanori királyság az új uralkodó, II.
Szaniszló parancsára kelet felé terjeszkedik: megdöbbenésükre óriási varkaudar
birodalomra bukkannak! A szívós nép évtizedeken át készült Sistergõ Pumpa
örökében az ellencsapásra. A felderítõ seregeket a határig ûzik, majd benyomulnak
az alanori királyságba. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
var 163 3 |
163. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot kineport varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen kineport varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 172.]
kno 25 11 |
25. képességre 11 képességpont |
Elköltesz 11 képességpontot az illat harci képességed növelésére. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 172.]
k 391 288 |
kaland elvállalása |
(391. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán
fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad!
Meg lehet benne kapaszkodni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol
föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni!
Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton
(#34).
*** 1. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy elektromos fal varázslatot. Az
elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
Sebzõdsz
10 ép-t. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
15 ép-t sebzõdtél
az elektromos faltól. Ödönke az elektratont rohamozza. Ödönke
24 ép-t
sebzõdik az elektromos faltól. Ödönke halálos sebet kapva a földre zuhan.
Támadod az elektromancert. Villámokat köpsz.
(13 ép-t sebeztél). Illatod
elkábítja
(25 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
16 életpontnyit sebzõdsz. Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 8 ép-t. Az elektromancert próbálod megsebezni. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél). Illatod
zavarja
(27 sebzés). Az elektromancer holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
villámsújtást.
Sebzõdsz 11 ép-t. Az elektratont próbálod megsebezni. A
levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(29 ép-t
sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(26 sebzés). Az elektraton kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 0/24.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+62%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy méregellenállás itala, egy elektronit és 27 arany.
A gyomrod korog egyet. Gyorsan enni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+59 életpont.) Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 21 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55%
lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzféreg újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
(288. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán
fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad!
Meg lehet benne kapaszkodni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol
föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni!
Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 molitár (#35).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. molitárt. Ödönke megközelíti a 2. molitárt.
A 2. molitár Ödönke felé mozog. Az 1. molitár máris elõtted terem! Megtámadod
az 1. molitárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(46
ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(24 sebzés). Az 1. molitár hörögve elterül.
Ödönke és a 2. molitár egymással harcolnak. Ödönke kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. molitárt. Villámokat köpsz.
(42 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(22 sebzés). A 2. molitár hörögve elterül.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 3/19.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+36%). Elrakod a zsákmányt, ami 2 molitár háj és
23 arany. Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
tûzféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
10 aranyat. [74 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
bb 9 1 |
több épület meglátogatása |
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30
arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint.
IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás
50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint.
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed, hogy mi kapható, és
kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap,
fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek
kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131)
10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing
(#134) 70 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, pirgamit (#152) 14 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 70 ap, villámöv (#172) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél
(#1000) 87 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35
ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap,
láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, mellvért (#1045)
61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, pajzs
(#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs
(#1063) 155 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak
(#1077) 84 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk
(#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes
fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108)
134 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma
(#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny
(#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld
köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153)
134 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84
ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr
(#1301) 25 ap, vívótõr (#1303) 134 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316)
39 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 84 ap, a remete vas lemezpáncélja (#12251) 378 ap, a remete gyalogos
lándzsája (#12582) 409 ap, a mentát barbár lándzsája (#13031) 266 ap, a
sas zöld köntöse (#16001) 252 ap, a torony vassisakja (#18176) 266 ap,
a torony fejpántja (#18205) 96 ap, a kígyó barbár lándzsája (#19331) 266
ap, a sebezhetetlenség bõr mellvértje (#19496) 336 ap, a sebezhetetlenség
könnyû nyílpuskája (#19736) 294 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086)
294 ap, a gyõzelem görbekardja (#21116) 266 ap, a tûz nyílpuskája (#22435)
78 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a tûz lándzsája (#22480)
61 ap, a villám könnyû íja (#23771) 153 ap, a villám könnyû nyílpuskája
(#23786) 180 ap, a méreg maszkja (#24040) 52 ap, a regenerálódás fülbevalója
(#24655) 49 ap, a regenerálódás lándzsája (#24730) 61 ap, a sün könnyû
láncinge (#24881) 237 ap, a sün kerek pajzsa (#24911) 153 ap, a sün fejpántja
(#24955) 52 ap, a sün kõamulettje (#25046) 138 ap, a sün karikaszimbóluma
(#25061) 147 ap, a légzés pikkelyvértje (#27565) 78 ap, a légzés vassisakja
(#27626) 153 ap, a légzés fejpántja (#27655) 52 ap, a légzés zöld köntöse
(#27701) 138 ap, a légzés karikaszimbóluma (#27761) 147 ap, a légzés barbár
lándzsája (#27881) 153 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 147 ap,
a bûz díszes fejpántja (#29006) 138 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441)
138 ap. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhagyod a boltot.
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen
mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét.
Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed...
Nem most, rázod meg a fejed.
(294. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
elfu mohát. Nem foglalkozva
tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. És nicsak, végre
találtál valamit: egy ezüst nyaklánc. [11 TVP-t használtál fel, maradt
még 77.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
ragálygombát. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. És nicsak, végre találtál valamit:
az elefánt díszes karkötõje. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Nem is sejted, hogy milyen közel
lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl
beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson.
Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé
fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott?
(360. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
liánvirág
! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Egy kõdobozra bukkansz,
benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+2 õsi relikvia.) [11 TVP-t használtál
fel, maradt még 55.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
liánvirág ! Leszedsz 1 adagot.
Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod,
hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Cserkészõ Kyowa, egy rézbõrû, kissé különc,
eltökélt torzszülöttvadász férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: a merénylõ márványgyûrûje, kék gömb,
bronzmedál, a teknõs vas lemezpáncélja, szivárvány karkötõ, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, a gyorsaság gyûrûje, a teknõs vassisakja, khaldoran
öv, ezüstmedál, a szakács üstje, a kalmár nyaklánca, a pontosság kék köpenye,
Rogan karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, ozin fülkarika. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás
szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ
raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok,
hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz el a belsõ
raktárig. Cserkészõ Kyowa már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû,
sunyi tekintetû, nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. [aura: 4-es
manafókuszálás.] A Pszionicisták klánjának az elme tanulmányozója rangú
tagja. Tárgyai: a tolvaj malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, az óriás háromszögszimbóluma,
kék gömb, a gyõzelem csatos öve, a szakács üstje, a remete könnyû íja,
az egyensúly gyûrûje, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a pontosság karkötõje,
a kígyó díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a sebezhetetlenség
kék köpenye, a kígyó szárnyas sisakja, a tökéletesség díszes pikkelyvértje,
ozin fülkarika, a sün malachitgyûrûje, a bûz kõamulettje, a gladiátor aranyozott
nyaklánca, a kobra csepp fülbevalója, a harcmûvész vándorcsizmája, szerencsekõ.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után
megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés.
Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron
és lakaton? Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Tömörgõ
Sitty-Suttyot, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz
végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy
nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba.
Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! -
gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is
valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(482. kaland, összköltsége
35 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Egyik pillanatban
még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol.
Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a sötét xirnox felé. Már ott is vagy! A méregféreg
Ödönkét rohamozza. A sötét xirnox közelebb jön, hogy támadhasson. Ödönke
elindul a méregféreg felé. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. A levegõ
megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(50 ép-t sebeztél).
Fantasztikus illatod hat rá
(21 sebzés). A sötét xirnox halálhörgés közepette
a földre zuhan. A méregféreg és Ödönke egymással harcolnak. Ödönke megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Támadod a méregférget. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(46 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(17 sebzés). A méregféreg
holtan terül el.
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [A csatában összesen 134
sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: Ödönke: 9/12.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
is jut 8%. Összegyûjtöd a "kincset": 29 arany. Ödönke zabál. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most
egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos,
párás folyosón ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Befordulva
egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban
van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tombolás. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy
féreg érintését. Az arhomad varangy irányába mozogsz. Ödönke az arhomad
varangy felé mozog. Támadod az arhomad varangyot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(56 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod
hat rá
(22 sebzés). Az arhomad varangy kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak is jut 7%. Elrakod a zsákmányt, ami
egy drágakõ. Ödönke zabál. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel,
maradt még 22.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 28! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 22.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 545 sebzést okoztál,
és 60 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 22 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
294 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Pimpinella Ampullina, egy elbûvölõen bájos, karcsú, izzó
kék szemû, barna hajú, kellemes illatú, szép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 114. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (9) / 6.75 |
[2] IQ: |
7 (9) / 0.49 |
[3] ügyesség: |
6 (18) / 0.54 |
[4] egészség: |
7 (8) / 3.75 |
[5] mágia: |
5 / 2.56 |
[6] gyorsaság: |
28 (35) / 1.66 |
[9] Méret/ép: |
113 (116) / 107 |
Min. méret: |
110 |
Barlangméret: |
114 |
|
|
Varázspont: |
57 / 39 |
Képességpont: |
9 / 61% |
Hõsi pont: |
181 (2) |
Tám.bónusz: |
-1% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
431 / 301 |
Hírnév : |
2160 |
Jóllakottság: |
80% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
152 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
136 (0) |
Torzsz. csaták: |
759 (5) |
Torzsz. gyõzelmek: |
716 (5) |
Leölt torzszülött: |
1134 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
10 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (23)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +23% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el
három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. [ok] 3.) Hozz tíz
barna manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
28 (36) / 4.66 |
[17] vastag bõr: |
12 (15) / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (7) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
6 (7) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 (8) / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
6 / 0 |
[25] illat: |
16 (20) / 11 |
[26] lõfegyver: |
26 (35) / 3.61 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 2.59 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 2.43 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.99 |
[48] mászás: |
8 / 0.59 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 4.78 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.12 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.46 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.40 |
[54] kereskedelem: |
8 / 2.42 |
[55] szívósság: |
3 / 0.50 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (6) / 0.60 |
[57] gyógynövények: |
7 (11) / 3.71 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 2.19 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 1.05 |
[62] lopás: |
3 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
3 / 1.65 |
[65] álcázás: |
9 / 0.14 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.60 |
[67] régészet: |
14 / 8.77 |
[68] zene: |
2 / 0.05 |
[69] tanulás: |
6 / 4.49 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[73] felderítés: |
3 / 0.71 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.60 |
|
|
Enyészmester |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.40 |
|
|
a sebesség
csonttõre |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
az ügyesség
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
3 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
6 / 3.84 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.08 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
3 / 2.72 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Ödönke, a tûzféreg |
18/6 |
135% |
200% |
5 / 2.70 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
6 |
|
MAKRÓID |
|
|
3. Makró |
kf 194 |
vd 83 |
kf 2427 |
|
4. Makró |
v 154 |
v 159 4955 1 |
mak 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellf. 21. képessége 11 v. kevesebb. Prioritás:
100. |
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #83. |
3: Lõfegyver használata ha ellf. 17. képessége 18 v. kevesebb, Prioritás:
120, és ha ellenfeled galetki, és ha ellenfélen nincs 17. varázslat. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 86 16 20;
VI erõ:180% ép:38%;
PV 3 5 8;
PSZ
47 67 58 54 45;
BA 6186;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6406 19181 1; VG 2221 29575 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 5-13
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (9. épület), #52 (20. épület), #407 (106.
forduló), #294 (114. forduló), #360 (114. forduló), #495 (108. forduló),
#467 (108. forduló), #272 (110. forduló), #223 (109. forduló), #393
(113. forduló), #354 (112. forduló), #439 (114. forduló), #482 (114.
forduló), #485 (113. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a villám maszkja (#23590) |
* |
1 a sólyom kék köpenye (#29487) |
|
1
a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) |
|
1 az elektromosság nagy pajzsa (#27162) |
|
7 maszk (#1090) |
|
1 a védekezés
szárnyas sisakja (#4677) |
* |
1 a gyorsaság díszes pikkelyvértje (#3717) |
|
1 a gepárd halotti maszkja
(#15491) |
* |
1 a sólyom csontmaszkja (#29442) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 az elektromosság csatos öve (#27266) |
|
1
az angyalok fekete csizmája (#28122) |
|
1 az egészség elit lemezpáncélja (#2803) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
*
|
1 díszes villámöv (#177) |
|
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) |
|
1 az ügyesség csatos öve (#2516)
|
* |
1 a villám kerek pajzsa (#23561) |
|
1 a szalamandra sárga öve (#25917) |
|
1 a lich köntöse (#11950) |
|
1
a gepárd kék köpenye (#15537) |
|
1 a gólem kerek pajzsa (#8261) |
|
1 a szalamandra bíbor láncinge (#25782)
|
|
1 a méreg pikkelyvértje (#23965) |
|
1 a torony kerek pajzsa (#18161) |
|
1 láncing (#1030) |
|
1 a tökéletesség
elit lemezpáncélja (#21703) |
* |
1 az ügyesség vándorcsizmája (#2471) |
|
1 a pankrátor ezüstöve (#221)
|
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a majom halotti maszkja (#14141) |
|
1 a szalamandra díszes pikkelyvértje
(#25767) |
|
1 a mentát fejpántja (#12805) |
|
1 az elektromosság kék köpenye (#27237) |
|
1 a sólyom utazóköpenye (#29486)
|
|
1 a gyõzelem lovagi lemezpáncélja (#20802) |
|
1 a káosz harmadik fejpántja (#21819) |
|
1 a majom díszes fejpántja (#14156)
|
|
1 a sün díszes pikkelyvértje (#24867) |
|
1 az élet sisakja (#5125) |
|
1 az elefánt köpenye (#16435) |
|
1 a bölcsesség
mellvértje (#17695) |
|
1 ezüst láncing (#1033) |
|
1 a káosz õselemi pikkelyvértje (#27129) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 a méreg szürke maszkja (#24043) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 a sebesség
öve (#13315) |
|
1 a sas kerek pajzsa (#15911) |
|
1 a sólyom öve (#29515) |
|
1 az erõ
lovagi lemezpáncélja (#1452) |
|
1 szürke maszk (#1093) |
|
1 a hatalom díszes fejpántja (#6956) |
|
1 a
teknõs szárnyas sisakja (#25377) |
Ékszerek, kincsek |
|
9541 arany (#1) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 a sün karikaszimbóluma (#25061)
|
|
94 drágakõ (#2) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 a teknõs háromszögszimbóluma
(#25512) |
* |
1 a tolvaj karikaszimbóluma (#9311) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139)
|
|
1 a szellemek nyaklánca (#15130) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 a yeti malachit karkötõje (#26441)
|
|
1 az elefánt szimbóluma (#16510) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 az angyalok kõamulettje (#28196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 a természet karkötõje (#16990) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1
a sas malachit karkötõje (#16091) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a villám csontamulettje (#23697) |
* |
1
Xirnox csepp fülbevalója (#40406) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
1 a villám szimbóluma (#23710) |
* |
1 a sólyom
díszes karkötõje (#29592) |
|
1 az enyészet díszes karkötõje (#23292) |
|
1 a yeti sárgaréz nyaklánca
(#26381) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja
(#373) |
|
1 a lich sárgaréz nyaklánca (#11981) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
2 ezüst nyaklánc (#1182)
|
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 a tûz csepp fülbevalója (#22406) |
|
1
az elefánt díszes karkötõje (#16542) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
Felszerelés |
|
2 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
Fegyverek |
|
1 a sebesség kardja (#13465) |
|
1 a sas hosszúkardja (#16167) |
* |
1 az
ügyesség csonttõre (#2651) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
38 kerek kõ (#11)
|
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
6 rövid tõr
(#1302) |
|
5 sziklarepesz (#13) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
* |
1 Enyészmester
(#217) |
* |
1 a sebesség csonttõre (#13451) |
|
1 a titán görbekardja (#5816) |
|
1 a sün barbár lándzsája (#25181) |
|
1 a túlélés barbár lándzsája (#21581) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
1 harci
nyílpuska (#1288) |
|
1 a torony íja (#18370) |
Varázsitalok és füvek |
|
32 csótányláb (#25) |
|
35 liánvirág (#24) |
|
23 sötét mák (#23) |
|
19 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
32 mátekel gomba (#21) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
38 winropu moha (#22) |
|
5 elonotichlan (#31)
|
|
7 mézfû (#29) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
7 méregellenállás itala (#51) |
|
23 ragálygomba (#26) |
|
35 gyilkos boróka
(#27) |
|
10 hónakkupók (#30) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
2 gázlehelet itala
(#57) |
|
22 mitulen fû (#20) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
2 hatalom kék itala (#58)
|
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
Egyéb kacatok |
|
22 nordkristály (#146) |
|
11 lemúr hártya (#161) |
|
9 nohnetár gumó (#212)
|
|
17 pirgamit (#152) |
|
38 mandibula (#157) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
8 elektronit (#141) |
|
31 bolhedor szárny (#15) |
|
17 molad púp (#16)
|
|
8 húsevõ bibe (#151) |
|
76 õsi relikvia (#17) |
|
9 molitár háj (#165)
|
|
2 xenópete (#278) |
|
2 ekinda haj (#147) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |