Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-10 19:25:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4102-114

Karakterszám: 4102 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 114 Játékhét: 123
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 88
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 11. 12h:09'
A következõ fordulód táplálható: 2002. nov. 14.

E-mail!

PIMPINELLA AMPULLINA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 69 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Rémálom, egy rosszarcú, torztestû, kialvatlan szemû, mogorva férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: Rogan karkötõje, ében láncing, a küzdelem vándorcsizmája, a törpék márványgyûrûje, a küzdelem ezüst nyaklánca, a harcmûvész csepp fülbevalója, a sas malachitgyûrûje, a kígyó csillogó fejpántja, a torony hosszú íja, a bérmágus amulettje, zsugorító gyûrû, arany porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, a harcos karkötõje, a gepárd kõamulettje, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged. [A barlangod padlójára pottyant a bénaság fülbevalója de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Rémálom tudása messze a tiéd fölött áll.
** 4. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Pálinkás Travertínó vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban szenvedõ, szórakoztató férfi. (hírneve 3569.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*okt. 15.* Triton felköltözött a következõ szintre. *okt. 16.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte El Gázolt. *okt. 17.* Takesz a fejvadász felköltözött a következõ szintre. *okt. 24.* Hercegnõ új végtagot növesztett! *okt. 24.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott El Gázol felett. *okt. 24.* Magmatikus Bûzfelhõszáj lõfegyver tulajdonsága 34 lett, elsõként a szinten. *okt. 29.* Thészeusz teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 30.* Magmatikus Bûzfelhõszáj és Az Ördög bal keze megküzdöttek egymással, és Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzött. *okt. 31.* El Tapod teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *nov. 4.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mancsos Balambér felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 15.* Örök Lázadó csatában legyõzte Beképzelt Nagycicis Libát. *okt. 17.* Örök Lázadót kis híján megölte egy harci törpe. *okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Tigrisszemû Veronelt. *okt. 21.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Kósala felett. *okt. 24.* Avvocato Terrasini és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *okt. 25.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *okt. 29.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *okt. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *okt. 30.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Lady Jade C. felett. *okt. 31.* Kronx és Sandro the Caterpillar pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+39 életpont.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 114. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Közlöd, hogy az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek. Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 300 aranyat. Az energiagyûjtõ elköltött 40% lélekenergiát a szívósság növelésére. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

le 1273 elrakod az 1273. tárgyat
Leveszed a kõrisfa íjat. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

v 159 4955 1 159. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemidézést. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Pimpinella Ampullina vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 11 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (439. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elonotichlant. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+3 õsi relikvia.) [11 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

x 11 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 tejfonalat. Folytatod a lelet feltárását. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy kõamulett. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

x 11 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Torszülött támadás ér! Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. Megközelíted a rovarsámánt. Ödönke az óriáscsótányt rohamozza. Az óriáscsótány Ödönke felé mozog. Megtámadod a rovarsámánt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (20 sebzés). A rovarsámán halálos sebet kapva a földre zuhan. Ödönke és az óriáscsótány egymással harcolnak. Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 14/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Szolgáidnak is jut 9%. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 110. Az alanori királyság az új uralkodó, II. Szaniszló parancsára kelet felé terjeszkedik: megdöbbenésükre óriási varkaudar birodalomra bukkannak! A szívós nép évtizedeken át készült Sistergõ Pumpa örökében az ellencsapásra. A felderítõ seregeket a határig ûzik, majd benyomulnak az alanori királyságba. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

var 163 3 163. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot kineport varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kineport varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

kno 25 11 25. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot az illat harci képességed növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

k 391 288 kaland elvállalása
(391. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy elektromos fal varázslatot. Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Sebzõdsz 10 ép-t. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 15 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Ödönke az elektratont rohamozza. Ödönke 24 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Ödönke halálos sebet kapva a földre zuhan. Támadod az elektromancert. Villámokat köpsz. (13 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (25 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 16 életpontnyit sebzõdsz. Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 8 ép-t. Az elektromancert próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (27 sebzés). Az elektromancer holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. Sebzõdsz 11 ép-t. Az elektratont próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (26 sebzés). Az elektraton kileheli lelkét.
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 0/24.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+62%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy méregellenállás itala, egy elektronit és 27 arany. A gyomrod korog egyet. Gyorsan enni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+59 életpont.) Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 21 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
(288. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. molitárt. Ödönke megközelíti a 2. molitárt. A 2. molitár Ödönke felé mozog. Az 1. molitár máris elõtted terem! Megtámadod az 1. molitárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (24 sebzés). Az 1. molitár hörögve elterül. Ödönke és a 2. molitár egymással harcolnak. Ödönke kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. molitárt. Villámokat köpsz. (42 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (22 sebzés). A 2. molitár hörögve elterül.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 3/19.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elrakod a zsákmányt, ami 2 molitár háj és 23 arany. Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat. [74 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

bb 9 1 több épület meglátogatása
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint.
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, pirgamit (#152) 14 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, villámöv (#172) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél (#1000) 87 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, vívótõr (#1303) 134 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, a remete vas lemezpáncélja (#12251) 378 ap, a remete gyalogos lándzsája (#12582) 409 ap, a mentát barbár lándzsája (#13031) 266 ap, a sas zöld köntöse (#16001) 252 ap, a torony vassisakja (#18176) 266 ap, a torony fejpántja (#18205) 96 ap, a kígyó barbár lándzsája (#19331) 266 ap, a sebezhetetlenség bõr mellvértje (#19496) 336 ap, a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736) 294 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) 294 ap, a gyõzelem görbekardja (#21116) 266 ap, a tûz nyílpuskája (#22435) 78 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a tûz lándzsája (#22480) 61 ap, a villám könnyû íja (#23771) 153 ap, a villám könnyû nyílpuskája (#23786) 180 ap, a méreg maszkja (#24040) 52 ap, a regenerálódás fülbevalója (#24655) 49 ap, a regenerálódás lándzsája (#24730) 61 ap, a sün könnyû láncinge (#24881) 237 ap, a sün kerek pajzsa (#24911) 153 ap, a sün fejpántja (#24955) 52 ap, a sün kõamulettje (#25046) 138 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 147 ap, a légzés pikkelyvértje (#27565) 78 ap, a légzés vassisakja (#27626) 153 ap, a légzés fejpántja (#27655) 52 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 138 ap, a légzés karikaszimbóluma (#27761) 147 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 153 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 147 ap, a bûz díszes fejpántja (#29006) 138 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 138 ap. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
Elhagyod a boltot.
x 11 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (294. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elfu mohát. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. És nicsak, végre találtál valamit: egy ezüst nyaklánc. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

x 11 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. És nicsak, végre találtál valamit: az elefánt díszes karkötõje. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

x 11 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (360. kaland, összköltsége 5 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+2 õsi relikvia.) [11 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Cserkészõ Kyowa, egy rézbõrû, kissé különc, eltökélt torzszülöttvadász férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a merénylõ márványgyûrûje, kék gömb, bronzmedál, a teknõs vas lemezpáncélja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a gyorsaság gyûrûje, a teknõs vassisakja, khaldoran öv, ezüstmedál, a szakács üstje, a kalmár nyaklánca, a pontosság kék köpenye, Rogan karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, ozin fülkarika. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Cserkészõ Kyowa már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû, sunyi tekintetû, nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. [aura: 4-es manafókuszálás.] A Pszionicisták klánjának az elme tanulmányozója rangú tagja. Tárgyai: a tolvaj malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, az óriás háromszögszimbóluma, kék gömb, a gyõzelem csatos öve, a szakács üstje, a remete könnyû íja, az egyensúly gyûrûje, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a pontosság karkötõje, a kígyó díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a sebezhetetlenség kék köpenye, a kígyó szárnyas sisakja, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, ozin fülkarika, a sün malachitgyûrûje, a bûz kõamulettje, a gladiátor aranyozott nyaklánca, a kobra csepp fülbevalója, a harcmûvész vándorcsizmája, szerencsekõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Tömörgõ Sitty-Suttyot, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (482. kaland, összköltsége 35 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a sötét xirnox felé. Már ott is vagy! A méregféreg Ödönkét rohamozza. A sötét xirnox közelebb jön, hogy támadhasson. Ödönke elindul a méregféreg felé. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (50 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (21 sebzés). A sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. A méregféreg és Ödönke egymással harcolnak. Ödönke megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Támadod a méregférget. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (17 sebzés). A méregféreg holtan terül el.
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 9/12.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 8%. Összegyûjtöd a "kincset": 29 arany. Ödönke zabál. (+25% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Az arhomad varangy irányába mozogsz. Ödönke az arhomad varangy felé mozog. Támadod az arhomad varangyot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (56 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (22 sebzés). Az arhomad varangy kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ödönke: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak is jut 7%. Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakõ. Ödönke zabál. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 28! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 545 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 22 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 294 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Pimpinella Ampullina, egy elbûvölõen bájos, karcsú, izzó kék szemû, barna hajú, kellemes illatú, szép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 114. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (9) / 6.75
[2] IQ: 7 (9) / 0.49
[3] ügyesség: 6 (18) / 0.54
[4] egészség: 7 (8) / 3.75
[5] mágia: 5 / 2.56
[6] gyorsaság: 28 (35) / 1.66
[9] Méret/ép: 113 (116) / 107
Min. méret: 110
Barlangméret: 114
PONTJAID
Varázspont: 57 / 39
Képességpont: 9 / 61%
Hõsi pont: 181 (2)
Tám.bónusz: -1%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 431 / 301
Hírnév : 2160
Jóllakottság: 80%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 152 (0)
Galetki gyõzelmek: 136 (0)
Torzsz. csaták: 759 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 716 (5)
Leölt torzszülött: 1134 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 10 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (23)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +23% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. [ok] 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 28 (36) / 4.66 [17] vastag bõr: 12 (15) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0
[19] hidegimmunitás: 6 (7) / 0.20 [20] savimmunitás: 5 (6) / 0 [21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0.40
[22] imm.mérg.gázra: 5 (8) / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0 [25] illat: 16 (20) / 11
[26] lõfegyver: 26 (35) / 3.61        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 2.59 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.43 [47] zárnyitás: 7 / 1.99
[48] mászás: 8 / 0.59 [50] meggyõzõkészség: 5 / 4.78 [51] transzformáció: 3 / 0.12
[52] auraészlelés: 2 / 1.46 [53] ékszerészet: 3 / 0.40 [54] kereskedelem: 8 / 2.42
[55] szívósság: 3 / 0.50 [56] varázsitalfõzés: 2 (6) / 0.60 [57] gyógynövények: 7 (11) / 3.71
[58] nyomkeresés: 4 / 2.19 [59] vezetõkészség: 4 / 1.05 [62] lopás: 3 / 0.10
[64] átokszórás: 3 / 1.65 [65] álcázás: 9 / 0.14 [66] lopakodás: 3 / 0.60
[67] régészet: 14 / 8.77 [68] zene: 2 / 0.05 [69] tanulás: 6 / 4.49
[70] idézés: 1 / 0 [73] felderítés: 3 / 0.71    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.60     Enyészmester
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.40     a sebesség csonttõre
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0     az ügyesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[37] egokínzás: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 3 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 3.84
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.08 [28] óriáserõ: 1 / 0
[171] savpajzs: 1 / 0 [159] szellemidézés: 3 / 2.72 [167] tombolás: 1 / 0
[14] vakító fény: 1 / 0        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Ödönke, a tûzféreg 18/6 135% 200% 5 / 2.70 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
p
p
vd
vd
2. Makró
ism 3
x 11
3. Makró
kf 194
vd 83
kf 2427
4. Makró
v 154
v 159 4955 1
mak 2

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellf. 21. képessége 11 v. kevesebb. Prioritás: 100.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #83.
3: Lõfegyver használata ha ellf. 17. képessége 18 v. kevesebb, Prioritás: 120, és ha ellenfeled galetki, és ha ellenfélen nincs 17. varázslat.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 86 16 20; VI erõ:180% ép:38%; PV 3 5 8; PSZ 47 67 58 54 45; BA 6186; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6406 19181 1; VG 2221 29575 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 5-13

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (9. épület), #52 (20. épület), #407 (106. forduló), #294 (114. forduló), #360 (114. forduló), #495 (108. forduló), #467 (108. forduló), #272 (110. forduló), #223 (109. forduló), #393 (113. forduló), #354 (112. forduló), #439 (114. forduló), #482 (114. forduló), #485 (113. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a villám maszkja (#23590) * 1 a sólyom kék köpenye (#29487) 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552)
1 az elektromosság nagy pajzsa (#27162) 7 maszk (#1090) 1 a védekezés szárnyas sisakja (#4677)
* 1 a gyorsaság díszes pikkelyvértje (#3717) 1 a gepárd halotti maszkja (#15491) * 1 a sólyom csontmaszkja (#29442)
1 suhanó csizma (#195) 1 az elektromosság csatos öve (#27266) 1 az angyalok fekete csizmája (#28122)
1 az egészség elit lemezpáncélja (#2803) 1 khaldoran öv (#137) * 1 díszes villámöv (#177)
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) 1 az ügyesség csatos öve (#2516) * 1 a villám kerek pajzsa (#23561)
1 a szalamandra sárga öve (#25917) 1 a lich köntöse (#11950) 1 a gepárd kék köpenye (#15537)
1 a gólem kerek pajzsa (#8261) 1 a szalamandra bíbor láncinge (#25782) 1 a méreg pikkelyvértje (#23965)
1 a torony kerek pajzsa (#18161) 1 láncing (#1030) 1 a tökéletesség elit lemezpáncélja (#21703)
* 1 az ügyesség vándorcsizmája (#2471) 1 a pankrátor ezüstöve (#221) 3 törpe pikkelyvért (#4)
1 a majom halotti maszkja (#14141) 1 a szalamandra díszes pikkelyvértje (#25767) 1 a mentát fejpántja (#12805)
1 az elektromosság kék köpenye (#27237) 1 a sólyom utazóköpenye (#29486) 1 a gyõzelem lovagi lemezpáncélja (#20802)
1 a káosz harmadik fejpántja (#21819) 1 a majom díszes fejpántja (#14156) 1 a sün díszes pikkelyvértje (#24867)
1 az élet sisakja (#5125) 1 az elefánt köpenye (#16435) 1 a bölcsesség mellvértje (#17695)
1 ezüst láncing (#1033) 1 a káosz õselemi pikkelyvértje (#27129) 1 halotti maszk (#1091)
1 a méreg szürke maszkja (#24043) 1 nagy pajzs (#1062) 1 a sebesség öve (#13315)
1 a sas kerek pajzsa (#15911) 1 a sólyom öve (#29515) 1 az erõ lovagi lemezpáncélja (#1452)
1 szürke maszk (#1093) 1 a hatalom díszes fejpántja (#6956) 1 a teknõs szárnyas sisakja (#25377)

Ékszerek, kincsek
9541 arany (#1) 1 kõamulett (#1196) 1 a sün karikaszimbóluma (#25061)
94 drágakõ (#2) 1 bronzmedál (#207) * 1 a teknõs háromszögszimbóluma (#25512)
* 1 a tolvaj karikaszimbóluma (#9311) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a szellemek nyaklánca (#15130)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a yeti malachit karkötõje (#26441) 1 az elefánt szimbóluma (#16510)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 az angyalok kõamulettje (#28196) 1 kristályamulett (#130)
1 a természet karkötõje (#16990) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a sas malachit karkötõje (#16091)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a villám csontamulettje (#23697) * 1 Xirnox csepp fülbevalója (#40406)
1 ezüst fülbevaló (#1257) 1 a villám szimbóluma (#23710) * 1 a sólyom díszes karkötõje (#29592)
1 az enyészet díszes karkötõje (#23292) 1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 1 karkötõ (#1240)
1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 a lich sárgaréz nyaklánca (#11981)
1 kék gömb (#143) * 1 ozin fülkarika (#211) 2 ezüst nyaklánc (#1182)
1 csepp fülbevaló (#1256) 1 a tûz csepp fülbevalója (#22406) 1 az elefánt díszes karkötõje (#16542)
1 karikaszimbólum (#1211)

Felszerelés
2 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 varázskõ (#210)
1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
1 a sebesség kardja (#13465) 1 a sas hosszúkardja (#16167) * 1 az ügyesség csonttõre (#2651)
1 kõrisfa íj (#1273) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 38 kerek kõ (#11)
1 hosszú íj (#1272) 1 a légzés hosszú íja (#27822) 6 rövid tõr (#1302)
5 sziklarepesz (#13) 1 könnyû nyílpuska (#1286) * 1 Enyészmester (#217)
* 1 a sebesség csonttõre (#13451) 1 a titán görbekardja (#5816) 1 a sün barbár lándzsája (#25181)
1 a túlélés barbár lándzsája (#21581) 2 harci fejsze (#12) 1 harci nyílpuska (#1288)
1 a torony íja (#18370)

Varázsitalok és füvek
32 csótányláb (#25) 35 liánvirág (#24) 23 sötét mák (#23)
19 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14) 32 mátekel gomba (#21)
4 fehér gyógyital (#50) 38 winropu moha (#22) 5 elonotichlan (#31)
7 mézfû (#29) 3 védelem itala (#59) 3 elfu moha (#33)
7 méregellenállás itala (#51) 23 ragálygomba (#26) 35 gyilkos boróka (#27)
10 hónakkupók (#30) 3 óriásnövés itala (#60) 2 gázlehelet itala (#57)
22 mitulen fû (#20) 5 sárkányvirág (#32) 2 hatalom kék itala (#58)
1 hõsiesség itala (#52) 1 bajnokok itala (#62)

Egyéb kacatok
22 nordkristály (#146) 11 lemúr hártya (#161) 9 nohnetár gumó (#212)
17 pirgamit (#152) 38 mandibula (#157) 3 yeti csont (#160)
8 elektronit (#141) 31 bolhedor szárny (#15) 17 molad púp (#16)
8 húsevõ bibe (#151) 76 õsi relikvia (#17) 9 molitár háj (#165)
2 xenópete (#278) 2 ekinda haj (#147)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.