111. forduló, 115. forduló, Stuba a Holló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 27. 9h:10'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4917
SZÁMLA : XXXX

STUBA A HOLLÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [12,10] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a troll ritualista (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bumerángot (ld. enc.). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 251.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 246.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 244.]

v 15 1253 1 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csillezsályalevél. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 237.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[11,9] A síkság után kisebb hegyek következnek. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar felderítő. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar felderítő bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [10,8] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy halálbokort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Roxxon lábát masszírozza. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Találsz egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+3 max. varázspont.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 826 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Elenios fanatikusa. Egy alligátorbőr cipőt, egy angyalok gyűrűjét, egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy szem szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gkar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Dornodon eljövendő papja. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Krough fejdíszét, egy obszidián karkötőt, egy q. ölő medált, egy q. pusztító éremet, egy réz varkaudar éremet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy kronotapír trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Lug. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [31 pontot használtál fel, van még 206.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Már be lett gyűjtve a lehetséges maximális 3 csillezsályalevél ezen a mezőn. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácssújtó Draenar nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Kiejted a kezedből a furulyát, és a füledre tapasztod a kezedet. Ennyit erről!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [30 pontot használtál fel, van még 166.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[9,7] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon bal karját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [8,6] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt sullár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy karmos tankány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [7,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ragyás burástya. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 134.]

ek 6 4917 t. energia kisütése: 6 4917
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 8 mozogsz északra
[7,4] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy vaskohót. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
[6,3] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy zombi mester. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó berzerker. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [6,4] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran ministránsa. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: felderítő. Felszerelését egy Dögvész trófea, egy Thargodan mágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kardtörő Kőpenge. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy drakolich trófea és egy szubreális vámpír trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Széltoló Komisz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[20 pontot használtál fel, van még 94.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOTEMMESTER (553. TUDATI KÉPESSÉG)
Épp itt volt az ideje, hogy a Tudati erődöt felszereljétek egy jól működő ispotállyal! Egy védett helyiség, ahová bármelyikőtök visszahúzódhat regenerálódni, egy-egy keményebb csata vagy kimerítő nap után. Az ispotályban megtalálható minden felszerelés, ami csak a test és a lélek ápolására alkalmas lehet, és persze van megfelelő személyzet is. Mindig van ugyanis egy tapasztalt tudattárs, vagy egy régen élt előd, akinek tudata jelen van az ispotályban, és aki segít a gyógyulás nehézkes folyamatában téged. Ellát tanácsaival, és szakértelmét közvetlenül is a javadra fordítja. Ezt a bölcs segítőt nevezzük Totemmesternek. [Mostantól lehetőséged van egy második Gyógyító totem beállítást megadnod, ami az EK 116-ossal párhuzamosan működik. Ehhez az EK 553 <életerő %> <gyógyítási metódus> parancsot kell kiadnod. Ha az életpontod a két totem közül magasabb % alatt, de az alacsonyabb % felett van, akkor a magasabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha nincs hozzá komponensed, vagy varázspontod, akkor a másik beállított módszerrel gyógymóddal gyógyítasz magadon. Ha az életerőd az alacsonyabb % alatt van, akkor az alacsonyabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha a két % egyformára van állítva, akkor mindig először az EK 116-tal beállított gyógyítást próbálod meg.]

TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

KARAKTERLAP

Stuba a Holló, egy kopasz, piros szemű troll nő vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 227 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 449 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 285/143 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 158/1 Pénz: 957 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 13/1
Eddig összesen 881 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 013 TP-t kaptál. Jelenleg 329 652 TP-d van. A következő szinthez még 10 348 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, óriás szőröspók, miksziszi húsgólem. A 92. fordulódban 241 arany került a bankszámládra. 309 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/56 szúrófegyverek: 4/80 vágófegyverek: 8/13
ütőfegyverek: *24/100 (+2%) lőfegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzpenge (#126) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
112,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 78 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/81 (+88%) 2. nyomkövetés: 29/45 (+28%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 11/0 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/84 6. gyógyítás: 17/69
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 4/95 9. szörnyidomítás: 6/5
10. teológia: 9/7 (+16%) 11. taumaturgia: 14/8 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/21
13. versengés: 8/96 14. zene: 1/55 (+7%) 15. szörnyismeret: 12/42
16. zárnyitás: 1/12 17. vadászat: 6/37 18. bányászat: 19/50 (+33%)
19. főzés: 7/41 (+13%) 20. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
cirkusz: labirintus (16)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
goblin (#21) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), vadtroll (#70) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), tetemember (#123)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 50, 51, 52, 53, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.
Kész: 1.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 202 (limit: 1270), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20563.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1237 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 78.85 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ork csodaszer (#1228) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253)
2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 10 kerek kő (#19)
6 mákrózsa virág (#56) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8 9 10 11 12 13
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
(6,3) mélységi grittangok (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(6,4) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), Kardtörő Kőpenge (1183. kalandozó), Széltoló Komisz (3140. kalandozó)
(7,4) trappoló dinymák (#118), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 45. jellempróba, érclelőhely
(7,5) márványtorony (#175), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111)
(8,6) élőholt quwarg (#202), Tharr oltár, 25. jellempróba, karmos tankány (#137)
(9,7) Raia rúnaköve, Tharr oltár, pordémon (#253), dermesztő lidérc (#645)
(10,8) Dornodon oltár, kihívás tornya (#502), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), vérfürdető magszim (#148), Gkar (3064. kalandozó), Lug (5496. kalandozó)
(11,9) varkaudar felderítő (#7133), Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek