Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 27. 9h:27' EZ A 120. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD 121. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
kf 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat |
lm 13 14 9 | mozogsz 13 14 9 |
lm 900 7 1 | mozogsz 900 7 1 |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szőrös pók egyik lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
kt 165 1 | elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot) |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [87,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+2% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. [+6% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [86,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy.
im 0 2 | imádkozol |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megcsapod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 29 életpontot sebeztél. [+6% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [85,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. {támadása: 9.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. [+6% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [85,44] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sünmedve bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával felnyitod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
a 36 5378 1 | átadod a 36. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot) |
a 70 5378 2 | átadod a 70. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot) |
a 230 5378 1 | átadod a 230. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot) |
a 160 5378 1 | átadod a 160. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot) |
a 273 5378 1 | átadod a 273. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot) |
aa 222 117 162 | átadod a 222. tárgyat a 117. tárgyat a 162. tárgyat |
aa 158 74 337 | átadod a 158. tárgyat a 74. tárgyat a 337. tárgyat |
a 205 1367 1 | átadod a 205. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
aa 165 650 56 | átadod a 165. tárgyat a 650. tárgyat az 56. tárgyat |
aa 172 119 212 | átadod a 172. tárgyat a 119. tárgyat a 212. tárgyat |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY) A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot. |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 234/186 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (17) | Varázspont: | 193/1 | Pénz: | 1498 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/7 | Pszi pont: | 14/8 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 3/77 (+24%) | ütőfegyverek: | 19/30 (+10%) | dobófegyverek: | *19/100 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/89 (-200%) | 2. nyomkövetés: | 20/7 (+6%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 4/1 | 5. csapdakészítés: | 10/8 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/46 (+10%) |
7. gyógyítás: | 35/102 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/40 | 9. felderítés: | 5/71 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 | 11. teológia: | 6/64 (+8%) | 12. taumaturgia: | 16/63 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 1/87 | 14. versengés: | 1/23 | 15. szörnyismeret: | 5/104 |
16. pszi: | 2/17 (+5%) | 17. vadászat: | 11/72 (+300%) | 18. bányászat: | 18/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az 5378. karaktertől (5378) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ragyás burástya (#111) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | 50. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | mászókampó (#165) | 12 | sünmedve tüske (#14) | 9 | ugh méreg (#166) |