115. forduló, 117. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 27. 21h:50'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+32 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy színes dözmöng nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[137,10] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Zanthia lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 115, gyógyulás: 18, összesen: -97 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+24 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,10] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 botot.

(Továbbmész...) [139,10] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Észreveszel egy főutcát. Észreveszel egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Yurk, a profi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a Yurk, a profi bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Yurk, a profi testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a Yurk, a profi jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Yurk, a profi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő (ld. enc.). Szereztél 3 ork csodaszert. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 39, gyógyulás: 13, összesen: -26 ÉP}

Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi táborát. Raia kántora. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios apostola. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele!
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Továbbmész.
Összefutsz Amran, a hatalmassal. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkévaló holdkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [120 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[139,11] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar behemót közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 67 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 109, gyógyulás: 16, összesen: -93 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [139,12] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bandita. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a bandita testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű (ld. enc.). Szereztél 12 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [139,13] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy burástya királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a burástya királynő testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. [80 pontot használtál fel, van még 68.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 38 fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 116. fordulód.

Erő: 28 Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 29 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 22 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 23 Életpont: 258/214 Jellem: gonosz (189) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 55/15 Pénz: 304 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 519 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 294 TP-t kaptál. Jelenleg 199 097 TP-d van. A következő szinthez még 60 903 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
139,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 38 5. felderítés: 1 6. teológia: 4 (+1)
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 13
13. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (2,0)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
1 rőtmanó kacagány (#714) 5 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
4 bot (#4) 1 csontkés (#11) 4 csontszablya (#64)
4 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$2 orgyilkos tőr ($225) 1 ryuku kopja (#694) 1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 25 kaja (#2) 4 kötél (#92)
4 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 sáfránykő (#979)
4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
3 vizestömlő (#3) [bennük 22 korty víz (#27), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 borkonyó bibe (#312) 3 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
2 gromak bőr (#268) 3 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68)
63 mákrózsa virág (#56) 6 óndarab (#85) 11 pirkit (#153)
4 rézdarab (#70) 3 smirglilevél (#29) 4 szárnyas hernyó (#69)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 83.42 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst karkötő (#158)
10 mákrózsa virág (#56) 3 ork csodaszer (#1228)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138 139 140
9
10
11
12
13
14
(137,10) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, városépítkezés (#398), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), élőholt quwarg (#202)
(138,10) városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), oltár, kardfogú fülemüle (#146)
(139,10) főutca (#399), ház (#400), Yurk, a profi (#958), egy alakváltó férfi, egy mutáns nő, Amran, a hatalmas (6134. kalandozó)
(139,11) Chara-din rúnaköve, varkaudar behemót (#189)
(139,12) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bandita (#758)
(139,13) burástya királynő (#759)

Üzenet küldése a karakternek