Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 4. 12h:07' EZ A 121. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 122. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
v 22 174 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [76,45] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alpesi tehén előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 550 | bemész az 550. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 97.]
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval megcsapod a lajhárlord testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a lajhárlord testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,46] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 37 életpontot sebeztél. [+6% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,47] Még mindig az erdőben vagy.
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [81,48] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval eltalálod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [82,47] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. {max. életpontja: 15-18.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 277 | kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
a 50 5378 600 | átadod az 50. tárgyat az 5378. kalandozónak (600 darabot) |
a 332 5378 1 | átadod a 332. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot) |
a 169 5378 2 | átadod a 169. tárgyat az 5378. kalandozónak (2 darabot) |
a 3 5378 1 | átadod a 3. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot) |
a 27 5378 20 | átadod a 27. tárgyat az 5378. kalandozónak (20 darabot) |
kf 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
LÁBASCET (647. SZÖRNY) A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tűri a hideget, nem is csoda hát, hogy a kedvenc időjárása, amikor sűrű pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 236/202 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (17) | Varázspont: | 193/116 | Pénz: | 685 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/7 | Pszi pont: | 14/8 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 3/93 | ütőfegyverek: | 19/47 (+5%) | dobófegyverek: | *19/100 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/89 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 20/47 (+8%) | 3. lopás: | 4/23 (+308%) |
4. mászás: | 4/1 | 5. csapdakészítés: | 10/18 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/46 (+300%) |
7. gyógyítás: | 36/32 (+30%) | 8. titkosírás: | 1/40 | 9. felderítés: | 5/71 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 | 11. teológia: | 6/88 (+16%) | 12. taumaturgia: | 16/96 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 1/87 | 14. versengés: | 1/23 | 15. szörnyismeret: | 6/30 (+18%) |
16. pszi: | 2/27 (+5%) | 17. vadászat: | 11/72 | 18. bányászat: | 18/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | láthatatlanság (#76) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ragyás burástya (#111) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | 50. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
483 | arany (#50) | 2 | dözmöng szív (#122) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 5 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | uzbány csőr (#169) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | vapár ág (#110) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
14 | pirkit (#153) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 7 | vasérc (#152) |