Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 23. 10h:13' EZ A 509. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 510. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5415 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 23. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | átadod a 415. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot) |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
a 415 1199 1 | átadod a 415. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
a 233 1199 1 | átadod a 233. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot) |
go 38 | gonoszkodsz: 38 |
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 572 6 | bemész az 572. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [100,49] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 35, gyógyulás: 17, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [101,48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
im | imádkozol |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,49] Továbbra is dombság. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 23, gyógyulás: 10, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [104,49] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [106,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [107,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
m 1 | mozogsz északkeletre |
in 5874 352 305 | leírod az 5874. kalandozónak a 352. szörnyet a 305. tárgyat |
in 5874 355 439 | leírod az 5874. kalandozónak a 355. szörnyet a 439. tárgyat |
in 5874 364 706 | leírod az 5874. kalandozónak a 364. szörnyet a 706. tárgyat |
in 5874 7008 712 | leírod az 5874. kalandozónak a 7008. szörnyet a 712. tárgyat |
in 1199 32 217 | leírod az 1199. kalandozónak a 32. szörnyet a 217. tárgyat |
in 1199 44 257 | leírod az 1199. kalandozónak a 44. szörnyet a 257. tárgyat |
in 1199 51 260 | leírod az 1199. kalandozónak az 51. szörnyet a 260. tárgyat |
szk 345 | keresed a 345. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY) Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas. |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 111 cm |
IQ: | 18 (22) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 248/175 | Jellem: | gonosz (181) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (26) | Varázspont: | 193/3 | Pénz: | 90 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/1 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/80 (+8%) | szúrófegyverek: | 20/12 (+11%) | vágófegyverek: | 8/22 (+10%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | 2/42 | dobófegyverek: | *19/101 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/16 | 2. nyomkövetés: | 33/25 (+36%) | 3. lopás: | 25/98 (+11%) |
4. mászás: | 3/99 | 5. csapdakészítés: | 11/26 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 16/79 (+8%) |
7. gyógyítás: | 29/73 | 8. titkosírás: | 1/43 | 9. felderítés: | 1/99 |
10. szörnyidomítás: | 5/39 | 11. teológia: | 14/15 (+25%) | 12. taumaturgia: | 15/46 (+11%) |
13. versengés: | 2/51 | 14. zene: | 3/86 (+23%) | 15. szörnyismeret: | 11/89 |
16. zárnyitás: | 3/24 | 17. vadászat: | 8/24 | 18. bányászat: | 2/48 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az elfektől (2) aranyló ugarhéjat (#100), a kobuderáktól (8) bármit, a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
Elenios hívők (#994), xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
vízionár (#66), Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 38.81 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Legalább 5 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | furulya (#233) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 2 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 3 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | pirkit (#153) |