117. forduló, 119. forduló, Lisszia Ariaral összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 31. 9h:03'
EZ A 698. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
699. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4673
SZÁMLA : XXXX

LISSZIA ARIARAL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 50. pontnál.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Dögvész (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+186 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 5. KP: kf 811 0 0 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ffk 300 felt.fv.kozkázata: 300
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 300 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ek 215 8 t. energia kisütése: 215 8
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kb 211 1 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 304.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [+4% teo] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+4% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 62 65 67 mozogsz 62 65 67
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [48. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [47. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [46. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [44. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [43. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [61. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [62. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy borzalmas varkaudar lakik itt. Valamilyen fegyver van nála. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar jobb vállát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [61. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [63. PONT.] Hirtelen egy borzalmas varkaudart veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és egy gyöngymangó. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [64. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [65. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló jobb karját. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 légiós hátizsákot (ld. enc.). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [64. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [63. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [61. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [66. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [67. PONT.] Hamarosan egy borzalmas varkaudart pillantasz meg. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Itt csata lesz.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

[95 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 70 74 82 mozogsz 70 74 82
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [66. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [68. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [69. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [70. PONT.] Hamarosan egy Mnebolathot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. [+2% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a Mnebolath nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Mágusölővel felnyitod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 101, gyógyulás: 14, összesen: -87 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 pszi követ. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [69. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [68. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [66. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [75. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [71. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [73. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál, egy ezüst nyaklánc, 11 arany, egy obszidián függő és egy gyöngymangó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] Egészséged TF-elődött. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [74. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [73. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [71. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [75. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [78. PONT.] Hirtelen egy borzalmas varkaudart veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [79. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [81. PONT.] Hamarosan egy Thargodan csontvázat pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz jobb oldalát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Thargodan csontváz az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] Egészséged TF-elődött. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [82. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar varázsló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 csontpálca és 10 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [94 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 83 mozogsz 83
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [81. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [83. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-6 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 sáfránypor, 10 purifikátor háj és 5 manifeszt.nyúlvány. Gyorsan kiüríted a ládát. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

ftv 98 7495 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 7495. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ftv 50 7495 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 7495. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ek 334 1 t. energia kisütése: 334 1
Harci mágia: villámkéz, 0. szinttől. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

flh 20 351 felt. lőfegyver haszn. 20 a 351. tárggyal
Ok, FLH 20 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 85 mozogsz 85
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [81. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [84. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [85. PONT.] Hirtelen egy Dögvészt veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a Dögvész sziklatestét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Dögvész bal lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Dögvész bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. [+1% teo] A Dögvész kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A Dögvész leken néhány pofont. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Dögvész leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Eldobod az értéktelenné vált Mnebolath trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Dögvész trófeát. 4 638 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 99, gyógyulás: 17, összesen: -82 ÉP}

A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 trikornis fókusz (ld. enc.) és 1 nekrofun medál. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve esszenciavédelem 2. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] Egészséged TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 73.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 17, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába az ősi szilmill. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÖGVÉSZ (7495. SZÖRNY)
Dögvész Ghallán a leghírhedtebb, legismertebb thargodan. Szerencsére a csak a csekélyebb thargodanok, a tguarkhanok fajából való, ám hatalma messze felülmúlja közönséges fajtársait. Több mint 15 éve már, hogy valamilyen módon Ghallára jutott, és elfoglalta az Álomőrzők által emelt Fény szentélyét. Szerencsére akkor sikerült visszaűzni a Sötét Földre, de ő azóta is bosszút forralt Erdauin minden lakója ellen. Így az első thargodank között volt, akik a varkaudar-thargodan szövetség keretében Ghallára léptek. Hatalmát bizonyítja, hogy ő lett a csatornától nyugatra tevékenykedő csapatok főparancsnoka. Azt ajánlom, hogy messzire került el, inkább a "katonáit" likvidáld, nélkülük Dögvész is sokkal kisebb problémát jelent.

LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY)
Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze.

TRIKORNIS FÓKUSZ (2169 TÁRGY)
Ez az apró, trikornist ábrázoló, csontszerű anyagból készült szobor csodálatos tulajdonsággal bír. Ha a birtokában vagy egynek, és fejleszted (TF-eléssel) az IQ-dat, ügyességedet vagy egészségedet, akkor +5 %-kal hatékonyabban fejlődik az adott tulajdonságod, mint egyébként. Ez minden más hasonló hatással összeadódik. Nyilván nem adod oda másnak.

ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Lisszia Ariaral, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. Sheran kántora vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 30 (42) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 119 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 43 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 60 (64) Menekülés: 30 % Életkor: 3/93 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 449/263 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (36) Varázspont: 1022/310 Pénz: 2221 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 60/29 Pszi pont: 119/42 EFejl: 30
Eddig összesen 1303 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 363 TP-t kaptál. Jelenleg 1 136 992 TP-d van. A következő szinthez még 63 008 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, norpadolótika, ongóliant. A 93. fordulódban 134873 arany került a bankszámládra. 141616 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/66 vágófegyverek: 28/45 (+20%) ütőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 2. szinten, 85. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 874 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/77 (+300%) 2. nyomkövetés: 38/33 3. mászás: 3/54
4. csapdakészítés: 24/58 (+9%) 5. csapdaészlelés: 5/86 (+318%) 6. gyógyítás: 1/36
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 10/84 (+300%) 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 22/20 (+22%) 11. taumaturgia: 50/72 (+14%) 12. szerencsejáték: 4/47
13. versengés: 16/64 14. zene: 1/48 15. szörnyismeret: 24/6
16. pszi: 16/96 (+24%) 17. zárnyitás: 8/21 (+332%) 18. vadászat: 3/95
19. vitalitás: 3/89 20. bányászat: 18/98 21. testépítés: 15/26
22. úszás: 1/0 23. főzés: 8/49 24. csapatmunka: 2/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ismeretlen (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs III (#127) varázsenergia (#161)
mentális pajzs (#72) láthatatlanság (#76) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> hegymélyi lidérc (#7084)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> élőholt tigris (#766)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.
Kész: 1, 9, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 557 (limit: 1135), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40135.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
az ősmágus botja (415)
az ősmágus köpenye (416)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2323 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 1 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 1 rókafarok (#124) 2 szögletes kő (#17)
3 tinta (#101) 4 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 2 csontpálca (#329)
3 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete gyöngy (#99) 10 gyógykenőcs (#313)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 manakristály (#500) 4 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nekrofun medál (#253) 1 obszidián függő (#195) 1 pszi kő (#248)
10 purifikátor háj (#269) 10 sáfránypor (#211) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 trikornis fókusz (#2169) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
81
82
83
(98,82) az 54. labirintus bejárata, varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar varázsló (#271), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212), Thargodan csontváz (#297), Dögvész (#7495)

Üzenet küldése a karakternek