Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 25. 9h:13' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
ef 14 | energia fejlesztése 14 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [133,17] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [135,19] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [137,21] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [139,23] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [140,25] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült karmos tankány lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 21 9 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 269/222 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 374/155 | Pénz: | 2552 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 139/222 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/80 | szúrófegyverek: | 24/20 (+5%) | ütőfegyverek: | 2/8 |
lőfegyverek: | 5/18 | dobófegyverek: | 21/76 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/55 | 2. nyomkövetés: | 29/106 (+5%) | 3. mászás: | 5/38 |
4. csapdakészítés: | 8/25 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 2/46 | 8. felderítés: | 5/89 | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 22/11 (+6%) | 11. taumaturgia: | 21/83 (+13%) | 12. versengés: | 5/2 |
13. zene: | 2/38 | 14. szörnyismeret: | 14/56 | 15. pszi: | *19/100 (+2%) |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/89 | 18. bányászat: | 8/50 |
19. úszás: | 4/96 | 20. főzés: | 10/57 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve) |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
1 | halcsont (#390) | 4 | kaktusztüske (#114) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | elkarog szőr (#665) | 2 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | tankány karom (#237) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) |