118. forduló, 120. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 20. 9h:59'
EZ A 318. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
319. játékheted kezdete: okt. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,67] koordinátán.
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+106 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+520 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1412. hetének nyerőszámai: 24, 14, 8. 4 db 0 találatos szelvényed volt. Ahogy nyújtózkodsz, csak úgy ropognak a csontjaid. Nem csoda, a rumtól úgy aludtál, mintha agyonvertek volna!

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 1 VP-t.]

l 10 50 20 lopsz mindenkitől az 50. tárgyat
Sajnálom, de ezt a parancsot te még nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

hu 231 238 242 hulladék: 231 238 242
Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lantot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

v 7 242 3 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 238.]

v 7 231 2 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 235.]

v 7 238 1 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 232.]

bb 119 198 152 beraksz a bankba a 119. tárgyat (198 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 púderkövet. Beraksz a bank széfjébe 4 trikornis szarvat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ftv 47 760 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 760. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ftv 50 760 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 760. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

fkt 203 20 1 felt. készítesz a 203. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy szubreális vámpír jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [15 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 3 VP-t.]

jlk 2929 jelszó kimondása 2929
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-16 védelem) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy mesés moa zafír! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 3 VP-t.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[54,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy csontlepke. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [55,69] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elérted Maad nyugati határát. Észreveszel egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,69] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rájanyék nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 83 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 3 VP-t.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy proteinfecske!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Csontkéssel néhány helyen meghorzsolod a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy piromenyét!

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 rókafarkat. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kaffogó hebrencs támad rád.

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rájanyék támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 85 életpontot sebeztél. A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 rézgolyót. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szárnyas gömböc támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy gyilkos sallank támad rád.

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 pszi követ. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb woor-antilop támad meg.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a woor-antilop jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a woor-antilop bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy evaporőr.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 gernim balzsamot. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb proteinfecske támad meg.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 86 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske fejét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske jobb szárnyát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontkéssel párszor épp hogy megérintgeted a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy óriás patkány.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[57,69] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut ormányát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [58,69] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [59,70] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. [18 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 3 VP-t.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délnyugatra indul.
Kopár tájakon, elhagyatott vidéken haladtok keresztül. Az idő eseménytelen zötykölődéssel telik.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 6 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

52 53 54 55 56 57 58 59 60
66
67
68
69
70
71
(53,67) massza (#217)
(54,68) csontlepke (#746), 46. jellempróba
(55,69) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), alpesi tehén (#91)
(56,69) rájanyékek (#58), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), arató csattanat (#144), proteinfecske (#139), piromenyét (#99), kaffogó hebrencs (#88), szárnyas gömböc (#12), gyilkos sallank (#85), woor-antilop (#31), evaporőr (#69), óriás patkány (#42)
(57,69) törpemammut (#115), 39. jellempróba, Fairlight oltár
(58,69) sörényes ubukok (#89)
(59,70) vérszomjas csüldő (#114), Elenios rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 43. jellempróba, barátság szent tüze (#484)

[44,85] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
[8 pontot használtál fel, van még 123. Kapsz 1 VP-t.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy északi aurach!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 88 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy gyilkos tetű támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a gyilkos tetű nyakát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 ragasztót. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb bakkura támad meg.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bakkura apró lábait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bakkura testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bakkura testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bakkura csápol, de mindhiába. A bakkura szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kőevő támad rád.

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gitonga.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gitonga tollas hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gitonga tollas hátát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gitonga csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó.

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 4 gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy rőtmanó!
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+636 varázspont.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy tazunkaróka támad rád.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tazunkaróka lompos farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tazunkaróka állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tazunkaróka szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 nyu-shurikent. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ormánygőte.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ormánygőte jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az ormánygőte jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az ormánygőte jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ormánygőte száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy mélységi grittang.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 2 vasércet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[44,86] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy szekérkaraván van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [44,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[12 pontot használtál fel, van még 106. Kapsz 2 VP-t.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy mínosz-kúp; 6 mérföld zötykölődés után (síkságon): egy kaffogó hebrencs támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy tűzrakó hely; 18 mérföld megtétele után (ritka erdőben): néhány mérges pókot pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik; 21 mérföld megtétele után (bozótos területen): a távolban sok-sok garokk nyüzsög, szerencsére elég messze vannak.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [18 pontot használtál fel, van még 88. Kapsz 3 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

43 44 45
84
85
86
87
88
(44,85) Leah oltár, 255. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350), gyilkos tetű (#116), bakkura (#52), kőevő (#62), gitonga (#76), rőtmanó (#55), tazunkaróka (#81), ormánygőte (#18), mélységi grittang (#103)
(44,86) Sheran oltár
(44,87) 25. jellempróba, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)

[53,96] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fabontó szójer. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a fabontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 88.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy technokolin.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a technokolin testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a technokolin jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a technokolin jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy fabontó szójer!

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a fabontó szójer testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkalapáccsal eltalálod a fabontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel néhányszor megkarcolod a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 1 purifikátor hájat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy lebegő gomba.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra támadsz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy halálmadár.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a halálmadár bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 gyógykenőcsöt. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gorombilla támad meg.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy pókvadász támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 ezüsttollú nyilat. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy zoloboo.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zoloboo bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zoloboo fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zoloboo karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb lebegő gomba támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lebegő gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 varányszemet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy fabontó szójer támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 88 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer bal első lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal megütöd a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a fabontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fabontó szójer belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy gorombilla.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 1 VP-t.]

ef 10 503 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 14 VP-t.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [10 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 7, 3.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 260 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 27 (34) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 35 (37) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 111/111 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 306/306 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 798/503 Pénz: 1222 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/28 Pszi pont: 115/29 EFejl: 20
Eddig összesen 1616 szörnyet (39 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 542 TP-t kaptál. Jelenleg 444 527 TP-d van. A következő szinthez még 5 473 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, zombi mester, élőholt quwarg. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 24/26 (+10%) vágófegyverek: 13/15
ütőfegyverek: 18/16 (+57%) lőfegyverek: 24/63 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (300%) << vadászkés (#1264) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
53,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/26 2. nyomkövetés: 21/40 3. mászás: 3/20
4. csapdakészítés: 9/88 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 16/75
7. titkosírás: 5/69 (+12%) 8. felderítés: 3/54 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 15/70 (+25%) 11. taumaturgia: 66/6 (+111%) 12. versengés: 2/45
13. zene: 3/55 (+12%) 14. szörnyismeret: 6/83 15. pszi: 15/99 (+7%)
16. zárnyitás: 1/74 17. vadászat: 5/8 18. bányászat: 12/5 (+18%)
19. főzés: 7/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 887, az összesen kapott pontszám: 141420. (összesen ölhető: 1362 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1204 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 1 lant (#238) 1 madártoll (#112)
19 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 4 trikornis szarv (#198)
53 tüske (#22) 3 tüskecsapda (#242) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 3 fabontó (#106)
1 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 2 gyöngymangó (#135)
27 kaja (#2) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa zafír (#381)
4 nyu-shuriken (#157) 2 ősi rúna (#2520) 2 pszi kő (#248)
1 purifikátor háj (#269) 4 ragasztó (#83) 2 rézdarab (#70)
7 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124) 6 ubuk tüske (#131)
2 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54
95
96
97
(53,96) fabontó szójerek (#71), technokolin (#50), lebegő gomba (#39), halálmadár (#351), gorombilla (#38), pókvadász (#59), zoloboo (#77)

Üzenet küldése a karakternek