Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. máj. 30. 15h:03' EZ A 141. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 142. játékheted kezdete: jún. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
v 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,18] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [138,19] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg farkát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 24, gyógyulás: 14, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [140,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről. [20 pontot használtál fel, van még 108.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
tf 1 38 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY) Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas. |
Erő: | 29 | Szint: | 17 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 261/179 | Jellem: | gonosz (190) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 55/4 | Pénz: | 336 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | * 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
140,72 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 39 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 4 |
7. szerencsejáték: | 1 | 8. versengés: | 2 | 9. harcművészetek: | 19 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 13 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 5 | * | tankány karom (#237) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
4 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | |
1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | dobóháló (#221) | |||
2 | fáklya (#36) | 34 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 32] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 19] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 5 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 11 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 4 | rézdarab (#70) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 64.73 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 5 | ugh méreg (#166) |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|