118. forduló, 120. forduló, Aranykezű Rufus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 9. 15h:44'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5415
SZÁMLA : XXXX

ARANYKEZŰ RUFUS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,15] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy ónix masszavadítót visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy acélkolosszus trófea és egy elf mesterharcos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Tharr kalapácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alaria Volerdi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a lopás szakértelemre oktattad.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! (ld. enc.) A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy manifesztátor nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 282.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 5. KP: átadod a 415. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

t 417 1 támadod a 417. szörnyet
FT 417 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 6 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza bal szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy mesés moa rubin! (ld. enc.) Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 237.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[115,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alex Mad Masterboy lábát masszírozza. Látsz egy barátság szent tüzét. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [115,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy velociraptor. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 216.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[114,11] A sík vidék mocsarassá válik. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy téfea magoflux. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Úgy gondolod, hogy a közeledő láplidérc nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 209.]

kt 557 1 elkészíted az 557. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 árnyéktőrt. [20 pontot használtál fel, van még 189.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[114,10] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy húsevő magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,9] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trikornis szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [113,9] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis fehér hátát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a mutáns férfi tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Suttyomban elemelsz valamit a másik motyójából. Zsákmányod egy dobóháló! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás). [26 pontot használtál fel, van még 163.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[114,8] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 32, gyógyulás: 13, összesen: -19 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,7] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [114,6] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gaya Arvensis vigyorog kajánul. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod a kobudera férfi táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Ahhh, észrevett a figura! Futás a tett színhelyéről! [26 pontot használtál fel, van még 137.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 134.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [40 pontot használtál fel, van még 94.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 3 kaját töm magába az alanori csatamén. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.

A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta.
- Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét!
[A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.]

VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

KARAKTERLAP

Aranykezű Rufus, egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon kisebb papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 16 Merészség: 4/5 Magasság: 111 cm
IQ: 18 (22) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 251/135 Jellem: gonosz (184) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 193/17 Pénz: 70 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/4
Eddig összesen 528 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3262 TP-t kaptál. Jelenleg 143040 TP-d van. A következő szinthez még 36960 TP szükséges. Trófeáid: Öregsámán Krough, törpe kovács, tüskés harci gromak. A 115. fordulódban 102 arany került a bankszámládra. 108 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/11 (+23%) szúrófegyverek: 20/30 (+3%) vágófegyverek: 8/62 (+10%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 2/42 dobófegyverek: 20/30 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/86 (+14%) 2. nyomkövetés: 34/8 (+32%) 3. lopás: 26/9 (+11%)
4. mászás: 3/99 5. csapdakészítés: 11/41 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/85 (+6%)
7. gyógyítás: 29/73 8. titkosírás: 1/53 (+10%) 9. felderítés: 2/5
10. szörnyidomítás: 5/39 11. teológia: 15/48 (+55%) 12. taumaturgia: 15/71 (+12%)
13. versengés: 2/75 14. zene: 5/6 (+40%) 15. szörnyismeret: 12/55 (+18%)
16. zárnyitás: 3/24 17. vadászat: 8/24 18. bányászat: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az elfektől (2) aranyló ugarhéjat (#100), a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az emberektől (1) bármit, az emberektől (1) remák szivet (#264)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
Elenios hívők (#994), xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421), smaragdgólem (#417)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Éjharcosok (#9131), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 46.33 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 5 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 5 gyenge méreg (#26) 6 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 spiritusz (#170) 5 tinta (#101)
1 ubuk dobónyíl (#138) 20 ugh méreg (#166) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 árnyéktőr (#557) 1 dobóháló (#221)
1 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103) 1 moa rubin (#379)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,9) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534), egy mutáns férfi
(114,6) ryuku gárdisták (#360), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), 30. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), egy kobudera férfi
(114,7) trikornisok (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(114,8) 47. jellempróba, oltár, manaelementál (#290), vérfürdető magszim (#148)
(114,9) trikornisok (#104)
(114,10) húsevő magszimok (#67), Elenios rúnaköve, 24. jellempróba
(114,11) téfea magofluxok (#98), láplidérc (#352)
(115,12) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, velociraptor (#161)
(115,14) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,15) massza (#217)
(116,13) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek