122. forduló, 124. forduló, Lisszia Ariaral összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 12. 9h:09'
EZ A 699. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
700. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4673

LISSZIA ARIARAL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Tara Rével. Elenios misszionáriusa. Egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy szubreális vámpír trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy vidáman csipogó aranylille kíséri. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+3 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összefutsz Nazerionnal. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár csepp sáfrányport csepegtet a fűszertartóiba. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen sáfránypor, és a te kezedben miért van egy üres fűszertartó? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy autentikus vámpír trófea és egy élőholt mágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. A teremtés zsákja létrehozott 1 tigroszlán fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+266 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) A lottó 1302. hetének nyerőszámai: 1, 13, 23. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 37 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 5. KP: kf 811 0 0 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [+3% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 296.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy csontváz lord!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. [+3% teo] A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 pirkitet. Morgan hatalma gyengült.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 609 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46080.
[10 pontot használtál fel, van még 286.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Szabadon engeded a hegyi szamarat. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 286.]

m 4 mozogsz délre
[73,58] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 278.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Elengeded a hegyi szamarat: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Szabadon engeded a hegyi szamarat. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Útjára bocsádot a hegyi szamarat, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [10 pontot használtál fel, van még 238.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Szabadon engeded a hegyi szamarat. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Útjára bocsádot a hegyi szamarat, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [10 pontot használtál fel, van még 218.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Útjára bocsádot a hegyi szamarat, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) Mostantól használhatod a Feltételes Segítség (FSE) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy SE paranccsal. Paraméterként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FSE kiadására. Teljesítettél egy isteni küldetést! [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 7 3 3 mozogsz északnyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,88] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az ork sámán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. [+2% teo] Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. [+2% teo] Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 6 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 611 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46280.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr híveié. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Moloch. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. [+1% teo] A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 32 életpontot sebeztél. [+1% teo] Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris foszladozó testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. [+3% teo] Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 613 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46480.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Keletre tart. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Szakadt Csóró. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az uzbány fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt tigris.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris jobb lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt tigris testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 20 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. [+2% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a drakolich testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a drakolich jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. [+3% teo] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 615 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46680.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 194.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 467 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[101,91] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy nekrofunt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Spear Hackman orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. [+2% teo] A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+3% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az élőholt tigris testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. [+1% teo] A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 617 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46880.
Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [101,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. [+3% teo] A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. [+1% teo] Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szubreális vámpír.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. [+2% teo] Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 619 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47080.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. [+2% teo] A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontváz lord.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. [+1% teo] A csontváz lord megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 621 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47280.
Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kharón Nan Akherón lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 167.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 18 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 18 tintát találsz. [3 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 119.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 20, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az ősi szilmill. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lisszia Ariaral, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. Sheran apostola vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 30 (42) Szint: 24 Merészség: 10/1 Magasság: 119 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 51 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 4/108 év
Egészség: 25 (34) Életpont: 461/244 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 1111/287 Pénz: 1987 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 66/39 Pszi pont: 128/97 EFejl: 30
Eddig összesen 1406 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 619 TP-t kaptál. Jelenleg 1 307 084 TP-d van. A következő szinthez még 92 916 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, norpadolótika, ongóliant. A 93. fordulódban 134873 arany került a bankszámládra. 142965 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/34 (+32%) vágófegyverek: 29/14 (+13%) ütőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 26/56 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 874 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/77 2. nyomkövetés: 39/78 (+30%) 3. mászás: 3/54
4. csapdakészítés: 25/3 (+9%) 5. csapdaészlelés: 2/86 6. gyógyítás: 1/60
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 7/84 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 24/77 (+44%) 11. taumaturgia: 52/71 (+34%) 12. szerencsejáték: 4/71
13. versengés: 17/36 14. harcművészetek: 1/62 15. zene: 1/72
16. szörnyismeret: 25/2 (+37%) 17. pszi: 17/83 (+7%) 18. zárnyitás: 5/21
19. vadászat: 4/19 20. vitalitás: 4/13 21. bányászat: 19/22
22. testépítés: 15/26 23. úszás: 1/0 24. főzés: 8/97 (+12%)
25. csapatmunka: 2/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ismeretlen (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26) varázspáncél (#156) sorvasztás (#102)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> hegymélyi lidérc (#7084)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084) pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495)
tompítás (#40) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
varázsvédelem (#34) >> élőholt tigris (#766) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! (teljesítve)
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.
Kész: 1, 9, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 621 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47280.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
az ősmágus botja (415)
az ősmágus köpenye (416)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2284 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
339 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 halálkristály (#2372)
4 kerek kő (#19) 68 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 bomló esszencia (#2367) 5 bordacsont (#16) 2 dorony tüdő (#212)
1 gernim balzsam (#1894) 3 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 orgyilkos tőr (#225)
6 pirkit (#153) 1 remák szív (#264) 2 spiritusz (#170)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 32 tigroszlán fog (#63)
18 tinta (#101) 1 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169)
6 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102
87
88
89
90
91
92
93
94
(98,88) ork sámán (#345), szubreális vámpír (#223), élőholt tigris (#766), Elenios rúnaköve, Tharr oltár, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(99,89) karmos tankány (#137), dermesztő lidérc (#645), élőholt tigris (#766), Tharr oltár, keletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720)
(100,90) uzbányok (#102), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba
(101,91) nekrofun (#173), oltár, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, művészi porolit (#720), manifesztátor (#124), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223)
(101,92) törpemammut (#115), élőholt sullár (#216), szubreális vámpír (#223), Dornodon oltár
(101,93) zombi mester (#251), csontváz lord (#177), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)

Üzenet küldése a karakternek