Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jún. 4. 1h:42' EZ A 141. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD 142. játékheted kezdete: jún. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
v 1 5 | elmormolod az 1. varázslatot |
d 2 10 | eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) |
d 268 3 | eldobod a 268. tárgyat (3 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 33, gyógyulás: 20, összesen: -13 ÉP}
v 17 262 | elmormolod a 17. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 10, gyógyulás: 24, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [140,33] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés harci gromak bal első lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 48, gyógyulás: 15, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [140,34] Még mindig bozótos. Látsz egy grok-képződményt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár úszóhólyagját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sullár bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [140,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY) Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
Erő: | 29 | Szint: | 17 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 261/259 | Jellem: | gonosz (212) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (20) | Varázspont: | 55/14 | Pénz: | 313 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | * 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
140,87 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 4 (+1) |
4. gyógyítás: | 41 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 5 |
7. szerencsejáték: | 1 | 8. versengés: | 2 | 9. harcművészetek: | 19 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 13 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 402 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | ||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 7 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
4 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | |
1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | dobóháló (#221) | |||
2 | fáklya (#36) | 33 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 52] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | 6 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 11 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
5 | rézdarab (#70) | 3 | smirglilevél (#29) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 63.61 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bot (#4) | 2 | gromak bőr (#268) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 3 | kaja (#2) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | tankány karom (#237) | 5 | ugh méreg (#166) | 60 | víz (#27) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|