123. forduló, 125. forduló, Aranykezű Rufus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 25. 15h:05'
EZ A 527. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
528. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5415
SZÁMLA : XXXX

ARANYKEZŰ RUFUS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,6] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Stoneheart. Chara-din követője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy ryuku futárbérenc trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű törpe férfival. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy árnyszőttest, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy karmos tankány trófea és egy ryuku légiós trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sestun. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vadászkést (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Touchrawag, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az umor-pióca (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) két kard szimbólumot (ld. enc.). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+95 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 5. KP: átadod a 415. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 mozogsz keletre
[115,6] Még mindig füves síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Árnyéktőrrel többször eltalálod a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+16 sebzés). Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 46 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vortexmágus fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Árnyéktőrrel megdöföd a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 59 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1080 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 165, gyógyulás: 23, összesen: -142 ÉP}


Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a mákrózsa virág a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 4 aurach fog, 1 bunthar bőr, 1 szulfagor agyar, 1 raptor szablya, 6 tüskecsapda.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol először. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból később tetszőleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az győz, akinek értékesebbek a lapjai. A győztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fődíját. Persze az utóbbit csak a sportszerűség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Temető, 1 Influenza, 1 Ellenvarázslat, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 288 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 48 darab aranyérmét.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 217.]

tps 300 TVP spórolása: 217 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 217 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [217 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 243 TVP elővétele: 243 pontért
Felszabadítottunk neked 217 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy törpemammut.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 9 lopsz a 9. fajúaktól
fl 9 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

a 415 3425 1 átadod a 415. tárgyat a 3425. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Touchrawag részére. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

ef 1 energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 2380 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 172.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 162.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(114,6) ryuku gárdisták (#360)
(115,6) Dornodon oltár, csodabazár (#1404), vortexmágus (#418), törpemammut (#115)

[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 152.]

ve 239 3 megveszed a 239. tárgyat 3
Vásároltál 3 pular kristályt. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[115,6] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz erőserkentőt. (ld. enc.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,5] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel megbököd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Itt csata lesz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Árnyéktőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+16 sebzés). Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Árnyéktőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 13, gyógyulás: 45, összesen: +32 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [117,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel eltalálod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}

Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Árnyéktőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 11, gyógyulás: 39, összesen: +28 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[118,5] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Árnyéktőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 11, gyógyulás: 39, összesen: +28 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [119,5] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 12, összesen: +3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+16 sebzés). Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 10, gyógyulás: 41, összesen: +31 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 92.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[121,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [122,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zaeher irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 szent jogart. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [123,3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Sheran hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy epokitféreg trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Matula. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően mászás szakértelmed. Eközben te lopás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt mágus trófea, egy kétfejű troll trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Verona. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a csapdaészlelés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[46 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 7 198 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 43.]

v 7 198 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a goldugar. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY)
A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY)
A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle!

VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY)
Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak.

KARAKTERLAP

Aranykezű Rufus, egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon kisebb papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 16 Merészség: 4/5 Magasság: 111 cm
IQ: 18 (22) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 256/356 Jellem: gonosz (191) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 198/50 Pénz: 37 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 16/0 EFejl: 9
Eddig összesen 569 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6321 TP-t kaptál. Jelenleg 167539 TP-d van. A következő szinthez még 12461 TP szükséges. Trófeáid: Öregsámán Krough, törpe kovács, quwarg harcos. A 120. fordulódban 309 arany került a bankszámládra. 327 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/53 (+7%) szúrófegyverek: 20/89 (+16%) vágófegyverek: 8/82 (+5%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 2/53 (+11%) dobófegyverek: *20/102 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/86 2. nyomkövetés: 35/97 (+37%) 3. lopás: 26/70
4. mászás: 4/25 (+8%) 5. csapdakészítés: 11/81 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/30
7. gyógyítás: 29/80 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 2/11
10. szörnyidomítás: 5/87 11. teológia: 19/28 (+88%) 12. taumaturgia: 16/44 (+16%)
13. versengés: 3/39 (+32%) 14. zene: 6/0 15. szörnyismeret: 13/81 (+22%)
16. zárnyitás: 3/24 17. vadászat: 8/32 18. bányászat: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) bármit, az emberektől (1) bármit, az emberektől (1) remák szivet (#264), a törpéktől (3) remák szivet (#264), az alakváltóktól (7) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
Elenios hívők (#994), xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Éjharcosok (#9131), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) puha ütés (#60) >> ryuku légiós (#361)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 58.17 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
104 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 3 gyenge méreg (#26)
3 mákrózsa virág (#56) 3 spiritusz (#170) 2 trikornis szarv (#198)
9 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 2 főnixtoll (#563) 4 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 3 pular kristály (#239) 6 sallank karom (#128)
1 szent jogar (#150) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(115,6) Dornodon oltár, csodabazár (#1404), vortexmágus (#418), törpemammut (#115), sóhajtó dorony (#112)
(116,5) ryuku légiósok (#361), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, manaelementál (#290)
(117,4) ryuku légiósok (#361), manaelementál (#290)
(118,5) gyilkos sallankok (#85), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, manaelementál (#290)
(119,5) ryuku gárdisták (#360), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, manaelementál (#290)
(120,5) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(121,4) vérszomjas csüldők (#114), 41. jellempróba
(122,4) grok-képződmény (#149), oltár, 30. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), drasmólyom (#60)
(123,3) Leah oltár, szent tölgyfa (#393), Matula (1601. kalandozó), Verona (4765. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek