Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 8h:46' EZ A 134. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 135. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
a 75 4670 | átadod a 75. tárgyat a 4670. kalandozónak |
a 151 5146 | átadod a 151. tárgyat az 5146. kalandozónak |
a 396 5146 4 | átadod a 396. tárgyat az 5146. kalandozónak (4 darabot) |
a 116 5146 2 | átadod a 116. tárgyat az 5146. kalandozónak (2 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [106,79] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megbököd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 28, gyógyulás: 25, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [105,79] Még mindig bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [103,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis ryuku légiós trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő erszényes elkarog trófeát. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [102,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! (ld. enc.) Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. varázspont.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
h 233 50 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY) A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot. |
ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY) Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat... |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY) Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 229/106 | Jellem: | gonosz (104) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 213/6 | Pénz: | 250 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/82 (+9%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 21/34 (+8%) |
lőfegyverek: | 13/28 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/3 | 2. nyomkövetés: | 14/86 (+28%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/48 | 5. csapdakészítés: | 9/41 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/97 |
7. gyógyítás: | 24/33 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/24 |
10. teológia: | 16/17 (+6%) | 11. taumaturgia: | 10/71 (+10%) | 12. zene: | 18/7 (+50%) |
13. szörnyismeret: | 1/18 | 14. zárnyitás: | 9/67 (-900%) | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 9/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | orgyilkos tőr (#225) |