125. forduló, 127. forduló, Mortrose összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 20. 9h:04'
EZ A 933. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
934. játékheted kezdete: ápr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5398

MORTROSE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,44] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Elenios bíborosa. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy mentát karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gkar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Salió átadott neked a 5. napon 9 TU-t.
Cras Lorg, amikor összefutottatok, adott neked egy légiós hátizsákot (ld. enc.).
Hael Amenthet, amikor találkoztál vele, adott neked egy grifftoll kesztyűt (ld. enc.).
High Density egyszer odajött hozzád, és adott neked 27 bűvös shurikent. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+136 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 1177. hetének nyerőszámai: 10, 18, 9. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

hu 160 187 182 hulladék: 160 187 182
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

hu 229 265 164 hulladék: 229 265 164
Hulladékgyűjtés törölve: obszidián karkötő. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ek 116 30 1 t. energia kisütése: 116 30 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

kb 519 1536 kiveszel a bankból az 519. tárgyat (1536 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

kf 519 1578 1536 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat az 1578. tárggyal az 1536. tárgyat
Lecsatolod a vasvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk tüske és egy ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 048 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy hosszú íj és egy mutáns csont. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 271.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[131,45] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 065 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 4, gyógyulás: 25, összesen: +21 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din hűséges követője. Egy arany masszariasztót, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy bunthar trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Elektra. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő dombi yeti nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal alaposan megvágod a dombi yeti otromba fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Oh! Hátrahőkölsz, mikor felismered a híres varázslómestert. Bizony, semmi kétség, ő az: Sutor Kragoru!
- Üdvözöllek kalandozó - szólít meg téged, miközben helyet foglal egy kényelmes fotelben. Tekintete bizalmat, és türelmet sugároz.
- Nem kell válaszolnod, mert nem hallak, csak látlak téged - legyint, mikor te is köszöntésre nyitnád a szádat.
- Elhatároztam, hogy kicsit megmagasítom a tornyomat, és ehhez a munkához keresek önkénteseket. Sajnos a nyers mágia nem képes tökéletesen helyettesíteni az építőmesterek véres verejtékét, ezért van szükségem rád, és társaidra. A munka megerőltető lesz, ezért arra kérlek, toborozz életerős, kitartó, és az építésben járatos társakat magad mellé. Mivel a mozgatni kívánt kövek igen nehezek, háromnál kevesebb jelentkezőnek nem tudok munkát adni. Ha érdekel a feladat, keress fel itt, a keleti tornyomban - mondja Kragoru, és a kép semmivé foszlik.
Eltűnődsz az ajánlaton. Nehéz munkát ígért, de egy szót sem ejtett a jutalomról. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ran'Amart Morgurth egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy térkaput. (ld. enc.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 253.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 2 mágiapontod van.] Röviden mesélsz kalandjaidról. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [1 500 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)]
- Hmmm. Érdekes megfigyelések, sokat segítettél vele. Most már csak egy feladat maradt, az is nagyon egyszerű, mégis óvatosságra intelek. Messze északon van egy föld alá süllyedt várrom, oda kell elmenned. Valaha egy híres nekromanta, bizonyos Krákogó Sütőtök lakott benne, de a vár majdnem teljesen megsemmisült az Inváziós Háború során, mikor az egyik Thargodan bosszúból földrengésekkel eltemettette. Ebből a várból kell elhoznod egy apró szelencét. Figyelmeztetlek: a saját érdekedben is jobb, ha nem próbálod meg kinyitni! Beláthatatlan következményei lehetnek.

6 7 15 12 11
14
5 10
4 9
13
3 2 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 73. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 24, délre 15 mérföldre található.

A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

vtn 161 varázslat tanulás: a 161. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsenergia. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 213.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

le 467 leveszed/lerakod a 467. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

129 130 131 132 133
43
44
45
46
47
(130,44) csontváz (#48), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba, erszényes elkarog (#354), Elektra (2779. kalandozó)
(132,46) dombi yeti (#366), kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely

[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

be 572 1 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 153.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
A fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ran'Amart Morgurth formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy térkaput. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus. (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus jobb karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a vortexmágus bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 58, gyógyulás: 24, összesen: -34 ÉP}


Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 540 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a szvó-ektoplazma. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 7 kőkés, 1 szent jogar, 8 gyöngymangó, 1 nagy vaskulcs, 1 raptor szablya. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Garokk, 2 Piromenyét, 1 Influenza. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Garokk, 3 Piromenyét. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 4 Sötét motyogó, 1 Mákrózsa főzet. Ez póker! Vesztettél. 540 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 38 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 540 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dombi yeti. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a dombi yeti testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 28, gyógyulás: 24, összesen: -4 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Van itt egy kőtorony (665. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,47] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy nektoraf nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nektoraf testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Johnnyu Lee formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy Chara-din monolitját. [77 pontot használtál fel, van még 76.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[129,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 magszim belet. 1 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy szent tölgyfát. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Látsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy goblin előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [127,51] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 49.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[127,52] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 147 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 19, gyógyulás: 22, összesen: +3 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 25 arany, egy ezüst gyűrű, 3 fekete gyöngy és egy ezüstshuriken. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [128,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 790 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 10, gyógyulás: 13, összesen: +3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Szőrös fia Szőrös hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [48 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: be 376 0 0 bemész a szentélybe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 168 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 12.
Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY)
Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze.

GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

TÉRKAPU (452. TÁRGY)
Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.)

VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti.

VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

KARAKTERLAP

Mortrose, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr püspöke vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (56). Ez a 126. fordulód.

Erő: 21 (38) Szint: 20 Merészség: 10/1 Magasság: 160 cm
IQ: 35 (40) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 27 (35) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 414/557 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 24 (42) Varázspont: 741/5 Pénz: 1832 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 10/9 Pszi pont: 138/183
Eddig összesen 847 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 920 TP-t kaptál. Jelenleg 473 381 TP-d van. A következő szinthez még 126 619 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 123. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/8 (+9%) szúrófegyverek: 9/14 vágófegyverek: 14/57 (+15%)
ütőfegyverek: 7/14 lőfegyverek: 7/33 dobófegyverek: 24/72 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (80%) << ököl (#28) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
128,53 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 58, 56, 59, 60, 64, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/30 2. nyomkövetés: 40/52 (+32%) 3. mászás: 2/60
4. csapdakészítés: 14/97 (+31%) 5. csapdaészlelés: 4/30 6. gyógyítás: 1/14
7. titkosírás: 3/27 8. felderítés: 18/45 (+517%) 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 22/23 (+19%) 11. taumaturgia: 20/7 (+31%) 12. szerencsejáték: 1/55 (+11%)
13. versengés: 3/24 (+45%) 14. harcművészetek: 23/1 15. szkanderozás: 5/95
16. zene: 6/4 17. szörnyismeret: 18/48 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 1/17 21. bányászat: 5/45 (+36%)
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
udvarolsz a 3814. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), adószedő (#234), massza (#217), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
áeratikus hasnyák (#243), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (9982,15) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 748 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 2 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 7 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüstshuriken (#327) 3 fekete gyöngy (#99)
1 hosszú íj (#111) 1 magszim bél (#103) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 tükörpáncél (#519)
3 ugh méreg (#166) 19 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130 131 132 133
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(127,51) élőholt quwarg (#202), oltár, 27. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(127,52) csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve
(128,50) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,53) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(129,49) vérfürdető magszim (#148), Fairlight rúnaköve, 25. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(130,48) quwarg harcos (#201), patak, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,47) nektoraf (#355), Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)
(132,46) dombi yeti (#366), kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely, vortexmágus (#418)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A honlapunkon, az Ismeretek hasonlítása menüpont alatt ki lehet választani 2 NJK-t (Hynshiuke Osuki (6101) és Rilly Zunna (6105)) is, akik a beszéd holtakkal varázslatban érdekeltek. Így látható, hogy milyen információkat tud átadni nekik az aktuális karakter.

Üzenet küldése a karakternek