Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jún. 6. 13h:45' EZ A 142. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 143. játékheted kezdete: jún. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
v 1 3 | elmormolod az 1. varázslatot |
d 2 10 | eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) |
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll bal nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a kétfejű troll testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 85, gyógyulás: 9, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [137,36] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Ayagira Tanaka. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az Ayagira Tanaka fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Ayagira Tanaka nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Ayagira Tanaka jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült az Ayagira Tanaka ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált részeg kalandozó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Ayagira Tanaka trófeát. 1 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 117, gyógyulás: 20, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [136,36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 51, gyógyulás: 22, összesen: -29 ÉP}
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 26 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért |
AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL) A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van! |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY) A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
Erő: | 30 | Szint: | 17 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 261/242 | Jellem: | gonosz (218) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (20) | Varázspont: | 55/0 | Pénz: | 318 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | * 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
136,88 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 4 |
4. gyógyítás: | 43 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 6 |
7. szerencsejáték: | 1 | 8. versengés: | 2 | 9. harcművészetek: | 19 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 13 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 402 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | ||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 8 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
4 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | |
1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | dobóháló (#221) | |||
2 | fáklya (#36) | 25 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 48] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
11 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 5 | rézdarab (#70) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 1 | trikornis szarv (#198) | 3 | vasérc (#152) |
Összsúly: 69.45 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | vasérc (#152) |
135 | 136 | 137 | 138 | |
35 | |
|
|
|
36 | |
|
|
|
37 | |
|
|
|
38 | |
|
|
|
39 | |
|
|
|