126. forduló, 128. forduló, Aranykezű Rufus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 8. 15h:08'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5415
SZÁMLA : XXXX

ARANYKEZŰ RUFUS KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,6] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Trollinával. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ryuku futárbérenc trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te csapdaészlelés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Stoneheart. Chara-din követője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ryuku futárbérenc trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a lopás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Dan McGee átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 2. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 obszidián karkötőt (49 arany). Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake, a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te csapdaészlelés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon találkozol Stoneheart. Chara-din követője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ryuku futárbérenc trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a lopás szakértelemre oktattad.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Touchrawag, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork sámán fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az ork sámán testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 273.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 5. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

a 150 5874 1 átadod a 150. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Dan McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

tv 29 48 37 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 48. varázslatot a 37. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. 48. varázslat listáról törölve. 37. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

tv 37 48 29 támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot a 48. varázslatot a 29. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: méregfelhő. Támadó varázslatok listájára került: szárazság. Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 535 3 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 213.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 12 pular kristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tűzeső. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 183.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 2219 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 163.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[114,7] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő trikornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel párszor megpöccinted a trikornis farkát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+16 sebzés). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A trikornis szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Árnyéktőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 11, gyógyulás: 42, összesen: +31 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [113,8] Fák, mindenütt csak fák.

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [113,9] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis jobb első lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trikornis bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a trikornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Árnyéktőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 12, gyógyulás: 41, összesen: +29 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod a troll férfi táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Lélegzetedet visszafojtva, hangtalanul elcsórsz egy tárgyat. Zsákmányod 3 szvó-ektoplazma! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 128.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[114,9] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor megpöccinted a trikornis testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel néhányszor teljesen átdöföd a trikornis fehér hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Árnyéktőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+16 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 12, gyógyulás: 45, összesen: +33 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [114,10] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy húsevő magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a húsevő magszim testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel több döféssel felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+16 sebzés). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a karmos tankány testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszurkálod a karmos tankány testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,11] A sík vidék mocsarassá válik. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy téfea magoflux nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a téfea magoflux testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 98.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[115,12] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tyrannoszaurusz rex volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

(Továbbmész...) [116,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Alex Mad Masterboy egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy barátság szent tüzét.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,14] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy álomvirágot.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 68.]

m 4 mozogsz délre
[115,15] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol az elf nő tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Elcsórsz észrevétlenül egy tárgyat. Zsákmányod 129 arany! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 53.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Apám sok-sok subát öltött,
Megsirattam, ha vetkőzött.
[5 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 10, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól függően, hogy időben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tűzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Aranykezű Rufus, egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon kisebb papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 16 Merészség: 4/5 Magasság: 111 cm
IQ: 18 (24) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 261/353 Jellem: gonosz (205) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 208/118 Pénz: 142 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 16/0 EFejl: 12
Eddig összesen 590 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2571 TP-t kaptál. Jelenleg 179417 TP-d van. A következő szinthez még 583 TP szükséges. Trófeáid: Öregsámán Krough, törpe kovács, quwarg harcos. A 127. fordulódban 1032 arany került a bankszámládra. 1032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/32 (+30%) szúrófegyverek: *20/101 vágófegyverek: 8/82
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 2/53 dobófegyverek: 21/32 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/0 (+14%) 2. nyomkövetés: 36/73 (+28%) 3. lopás: 29/97 (+12%)
4. mászás: 4/32 5. csapdakészítés: 11/96 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/40 (+2%)
7. gyógyítás: 29/86 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 2/17 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/87 11. teológia: 20/46 (+17%) 12. taumaturgia: 16/95 (+6%)
13. versengés: 3/71 14. zene: 6/2 15. szörnyismeret: 14/71 (+30%)
16. zárnyitás: 6/25 17. vadászat: 8/32 18. bányászat: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az emberektől (1) remák szivet (#264), az alakváltóktól (7) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a törpéktől (3) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a kobuderáktól (8) remák szivet (#264), a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
Elenios hívők (#994), xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Éjharcosok (#9131), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) puha ütés (#60) >> ryuku légiós (#361)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 55.22 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 12 pular kristály (#239) 2 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 3 tinta (#101) 1 aranypikkely (#415)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
119 arany (#50) 1 magszim bél (#103) 3 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,8) Elenios rúnaköve
(113,9) Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104), manaelementál (#290), egy troll férfi
(114,7) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104), manaelementál (#290)
(114,9) trikornisok (#104), manaelementál (#290)
(114,10) Elenios rúnaköve, 24. jellempróba, húsevő magszimok (#67), karmos tankány (#137)
(114,11) téfea magofluxok (#98)
(115,6) ork sámán (#345)
(115,12) tyrannoszaurusz rex (#160), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve
(115,14) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,15) nekrofun (#173), patak, phua-kúp (#372), oltár, egy elf nő
(116,13) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek