Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 15. 9h:51' EZ A 142. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 143. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [111,79] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [110,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg jobb oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [107,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 18, gyógyulás: 16, összesen: -2 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az epokitféreg testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 33, gyógyulás: 9, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [105,79] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY) Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel. |
Erő: | 27 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 232/117 | Jellem: | gonosz (107) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 219/1 | Pénz: | 193 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/3 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11/16 (+8%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 21/56 (+8%) |
lőfegyverek: | 13/51 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/3 | 2. nyomkövetés: | 15/38 (+28%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/48 | 5. csapdakészítés: | 9/56 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/97 |
7. gyógyítás: | 25/93 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/24 |
10. teológia: | 16/38 (+9%) | 11. taumaturgia: | 11/7 (+13%) | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/18 | 14. zárnyitás: | 9/67 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 9/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | sallank karom (#128) |