128. forduló, 130. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 9. 0h:03'
EZ A 142. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
143. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,38] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy színes dözmöng nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 289.]

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[136,39] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}

Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [137,40] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 botot.

(Továbbmész...) [137,41] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 39, gyógyulás: 20, összesen: -19 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 200.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[137,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy ryuku futárbérenc. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc. 1 107 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 97, gyógyulás: 17, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [137,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz nyakát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [136,43] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Ököllel megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+29 életerő.) Felfedeztél egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát. [128 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-21 életerő.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 129. fordulód.

Erő: 31 Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 29 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 23 Életpont: 261/196 Jellem: gonosz (224) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 55/8 Pénz: 318 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 580 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 439 TP-t kaptál. Jelenleg 255 210 TP-d van. A következő szinthez még 4 790 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
136,94 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 4
4. gyógyítás: 43 5. felderítés: 1 6. teológia: 6
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 2 12. vadászat: 13
13. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 402

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714) 8 * tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
4 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 nyílvessző (#108) 1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst karkötő (#158)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 28 kaja (#2) 4 kötél (#92)
1 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
2 sáfránykő (#979) 4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 51]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 dorony tüdő ($212) 6 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
3 gromak bőr (#268) 6 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68)
1 liumbe bimbó (#656) 1 liumbe hajtás (#655) 6 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 11 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
6 rézdarab (#70) 3 smirglilevél (#29) 1 trikornis szarv (#198)
4 vasérc (#152)

Összsúly: 61.88 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bot (#4) 3 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 3 kaja (#2) 1 rézdarab (#70)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138
37
38
39
40
41
42
43
44
(136,39) sóhajtó dornyok (#112), szopógödör (#177), Elenios oltár
(136,43) quwarg harcos (#201), gumifa (#38), 47. jellempróba, Elenios oltár
(137,40) manaelementál (#290)
(137,41) Elenios oltár, quwarg királynő (#153)
(137,42) ryuku futárbérenc (#765)
(137,43) szürke rinocérosz (#346), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek