Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 23. 9h:20' EZ A 535. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD 536. játékheted kezdete: jún. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5415 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a máguskobold testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.)
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a máguskobold testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a máguskobold jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+17 sebzés). Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A máguskobold szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 49, gyógyulás: 16, összesen: -33 ÉP}
Boriasz mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte. Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot.
Boriasz távolról villámcsapás varázslatot lő a másikra. 35 életpontot sebzett. Sajnos túlságosan hátra szorultál, előtted álló társad miatt most nem tudsz támadót varázsolni. Az ellenfél energiatüskék varázslatot lő Boriasz irányába. 27 életpontot vesztett.
Boriasz lő a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lövedék becsapódik! Eltalálja a máguskobold lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mivel nem akarod hátbalőni társadat, így így most nem tudsz távfegyvert alkalmazni.
Vashegyű lándzsával Boriasz tökéletesen perforálja a máguskobold nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal Boriasz eltalálja a máguskobold jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Társadtól te most nem tudsz támadni. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Boriasz felé egy izomernyesztés. Társad elernyed. Az ellenfél villámcsapás varázslatot lő Boriasz irányába. 31 életpontot vesztett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
380 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Boriasz kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy szopókövet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 116, összes sebződés: 58}
Gilgames néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötte. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Takhisis a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat!
Egyik társad pont előtted áll, így nem tudsz most varázsolni. Az ellenfél szerencsétlenség varázslatot lő Boriasz irányába. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd Boriasz felé küldi. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Boriasz felé egy varázslatlopás. Végleg elfelejtetted lángcsóva nevű varázslatodat.
Boriasz a hosszú íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lövedék átfúrja a koboldkirály testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Társad az ellenfél és közéd került, így most távfegyver alkalmazására nem nyílik lehetőséged.
Vashegyű lándzsával Boriasz több döféssel felnyársalja a koboldkirály testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal Boriasz többször eltalálja a koboldkirály testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.)
Sajnos te már nem férsz az ellenfélhez. Az ellenfél gyóntatás varázslatot lő Boriasz irányába. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő Boriasz felé. 95 életpontot vesztett. Az ellenfél tűzeső varázslatot lő. [Boriasz:] 15 életpontot vesztett. [Gilgames:] 15 életpontot vesztett. 12 életpontot vesztettél. [Takhisis:] 13 életpontot vesztett.
Vashegyű lándzsával Boriasz tökéletesen perforálja a koboldkirály testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal Boriasz megkarcolja a koboldkirály lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nincs több hely az ellenfél körül, kénytelen vagy csak távolról nézni a harcot. Az ellenfél becsületjel varázslatot lő Boriasz irányába. Megjelenik rajta egy becsületjel. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő Boriasz felé. 58 életpontot vesztett. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. [Boriasz:] 14 életpontot vesztett. [Gilgames:] 15 életpontot vesztett. 10 életpontot vesztettél. [Takhisis:] 11 életpontot vesztett. Véres nyál csordul ki a koboldkirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
450 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Gilgames kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy szopókövet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP, összes sebzés: 267, összes sebződés: 258}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 23. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
a 259 1096 1 | átadod a 259. tárgyat az 1096. kalandozónak (1 darabot) |
a 259 5033 1 | átadod a 259. tárgyat az 5033. kalandozónak (1 darabot) |
a 259 5874 1 | átadod a 259. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot) |
a 1629 5874 1 | átadod az 1629. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot) |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszurkálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [116,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Árnyéktőrrel megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 23, gyógyulás: 11, összesen: -12 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel többször eltalálod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+17 sebzés). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nektoraf testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel megdöfködöd a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 55 életpontot vesztettél. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [116,25] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [116,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve.
(Továbbmész...) [117,28] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy vadász quwarg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Árnyéktőrrel megdöföd a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb szárnyát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszúrod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lanten Kiedlen orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a kérődző etra farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel többször eltalálod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 20, gyógyulás: 14, összesen: -6 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
FŐZÉS Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek. Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója. |
FŐTT ÉTEL (1. RECEPT) Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 17 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 111 cm |
IQ: | 18 (24) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 266/112 | Jellem: | gonosz (206) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (28) | Varázspont: | 221/3 | Pénz: | 344 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 18/0 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/68 (+18%) | szúrófegyverek: | 21/14 (+11%) | vágófegyverek: | 9/12 (+10%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | 2/53 | dobófegyverek: | 21/70 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/14 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 36/85 (+8%) | 3. lopás: | 30/8 (+5%) |
4. mászás: | 4/39 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 12/6 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/66 (+6%) |
7. gyógyítás: | 29/86 | 8. titkosírás: | 1/73 | 9. felderítés: | 2/46 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/87 | 11. teológia: | 20/86 (+17%) | 12. taumaturgia: | 17/50 (+17%) |
13. versengés: | 3/71 | 14. zene: | 6/2 | 15. szörnyismeret: | 15/19 (+30%) |
16. zárnyitás: | 6/25 | 17. vadászat: | 8/32 | 18. bányászat: | 2/99 |
19. főzés: | 1/0 (+100%) | 20. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a törpéktől (3) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a kobuderáktól (8) remák szivet (#264), a gnómoktól (6) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
Elenios hívők (#994), xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | puha ütés (#60) | >> | ryuku légiós (#361) | |
villámcsapás (#50) | >> | karmos tankány (#137) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 57.27 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
139 | arany (#50) | 6 | álompor (#396) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gyenge méreg (#26) | 9 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 4 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | tinta (#101) | 4 | ubuk tüske (#131) | 4 | víz (#27) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) |