12. forduló, 14. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. máj. 3. 3h:33'
EZ A 1068. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
1069. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX

CALEN RANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Egy rézpáncélt és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy piromenyét trófea és egy alpesi tehén trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Magnul. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Kétségbeesetten ellenőrzöd a cókmókodat, de nem jössz rá, mit is lophattak el. De érzed, hogy VALAMI hiányzik... Ekkor ébredsz fel a déli szunyókálásból. Talán mindez csak álom volt... A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy manifesztátor nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

flh 4 108 felt. lőfegyver haszn. 4 a 108. tárggyal
Ok, FLH 4 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

jlk 1214 jelszó kimondása 1214
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 86 tapasztalati pontot kaptál.

3 9
4 2 8
1
5 7
6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 21. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 183.]

be 21 bemész a 21. titkos labirintusba
Félve tekintesz le a misztikus kőlap alatt feltáruló homályba. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Lassan lelépkedsz a lépcsőkön. Odalent misztikus homály fogad, az évszázadok csöndje. Az egyik távoli folyosón azonban valami mordul. Oldalt, a fal mellett felirat: "Fogd a deus ex machinát, és fuss." [5 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 2 9 905 mozogsz 2 9 905
Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba. [2. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Belépsz az északkeleti sarokszobába. Orrod gyenge kincsillatot érez. [9. PONT] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 8 7 900 mozogsz 8 7 900
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Ahogy a falakat tapogatva mész előre, kellemetlen érzésed támad. Elértél a 8. ponthoz. [8. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Halvány sejtésed támad arról, hogy hogyan lehetett volna a dolgot megúszni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy igen szokványos dándzsön-szoba képe tárul a szemed elé: a fal mellett üres fegyverállvány, a padlón karmolásnyomok, és persze egy kettétört lábszárcsont. [7. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 5 arany, 2 bakkura bőr és 1 aranyló ugarhéj. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 148.]

lm 6 905 5 mozogsz 6 905 5
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A délnyugati és délkeleti szobákat összekötő folyosón sétálsz tovább. [6. PONT] Hirtelen egy Duer-orkot veszel észre magad előtt. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.} Fegyvere egy csontszablya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Duer-ork bal karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A sarokszobában, ahová beóvakodsz, rengeteg csont hever! Valaki, vagy valami sok kalandozót kivégezhetett itt. [5. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vízionár az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vízionár puha bőrét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerő.)
[15 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 900 3 1 mozogsz 900 3 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Tovább lopakszol. Elérkezel a 4. pontnál levő T-elágazáshoz. [4. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A rozsdás ajtókkal lezárt szobában, ahová belépsz, nem látsz semmi különöset, csak néhány kopott csontot. [3. PONT] Hamarosan egy Tugt-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Tugt-ork nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a Tugt-ork testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Tugt-ork bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba. [2. PONT]
Elérsz a mágikus labirintus kijáratához, és felmászol. A kijáratot fedő kőlap magától tárul fel előtted.
[20 pontot használtál fel, van még 113.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[48,58] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bo-skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a bo-skorpió farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a bo-skorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tetves csürhék! Chara'din végez veletek! Shadowfighter. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 103.]

al 116 69 124 áldozol: a 116. tárgyat a 69. tárgyat a 124. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a móri gyümölcsöt, a szárnyas hernyót és a rókafarkat. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Időtlen és végtelenül bölcs (talán női?) hang szólal meg a fejedben: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy virág szimbólum! Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 250 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 83.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[47,57] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy woor-antilop. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a woor-antilop testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 73.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. Különös, de semmi eredménye sem volt az imádnak. Talán még korai volt... [30 pontot használtál fel, van még 43.]

hu 64 95 225 hulladék: 64 95 225
Hulladékgyűjtés törölve: csontszablya. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

hu 16 104 14 hulladék: 16 104 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

hu 1113 hulladék: 1113
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[47,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy rambó bogár. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rambó bogár bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a rambó bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a fokhagymás gyümölcskoktélt, miközben a gyomrodba tuszkolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [47,59] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr hengertestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [46,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a sünmedve testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy Chara-din monolitját. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. [37 pontot használtál fel, van még 6.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ve 76 1 megveszed a 76. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ve 183 1 megveszed a 183. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 152 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz.
Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran híve vagy. Ez a 13. fordulód.

Erő: 10 (15) Szint: 9 Merészség: 7/5 Magasság: 142 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 (14) Életpont: 153/153 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 13 (18) Varázspont: 50/50 Pénz: 81 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 115 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 935 TP-t kaptál. Jelenleg 11 876 TP-d van. A következő szinthez még 124 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, alpesi tehén, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 9 lőfegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
46,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 (+1) 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 2 11. vadászat: 4 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 28, 53.

Összsúly: 75.11 kg Megterheltség: 53%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116)
1 rókafarok (#124) 1 szárnyas hernyó (#69) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 aranyló ugarhéj (#100)
2 bakkura bőr (#95) 1 csontkulcs (#74) 3 csontszablya (#64)
1 evaporőr háj (#105) 1 kis vaskulcs (#40) 5 sünmedve tüske (#14)
1 virág szimbólum (#143) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50
56
57
58
59
60
61
(46,60) sünmedve (#33), oltár, Chara-din monolitja (#534), 20. jellempróba
(47,57) woor-antilop (#31), mély kút (#93), Sheran oltár
(47,58) rambó bogár (#14), egy ismeretlen isten rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, tűzrakó hely (#1169)
(47,59) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, evaporőr (#69)
(48,58) bo-skorpiók (#54), Sheran rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(49,59) Duer-ork (#45), vízionár (#66), Tugt-ork (#46)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.05.03 03:33 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 7.)
2024.05.03 03:33 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 8.)
2024.05.03 03:33 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 9.)
2024.05.03 03:33 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 10.)
˙

Üzenet küldése a karakternek