131. forduló, 133. forduló, Aranykezű Rufus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 21. 12h:08'
EZ A 539. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
540. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5415
SZÁMLA : XXXX

ARANYKEZŰ RUFUS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,45] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 manifeszt.nyúlványt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 4. napján összefutsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalcsillag. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően bányászat szakértelmed. Eközben te lopás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Gilgames neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 3 halcsontot.
A 6. napon találkozol Aynas E'oddal. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Dan McGee, amikor összefutottatok, adott neked egy kazmár gyökeret, 9 fekete gyöngyöt és 6 aurach fogat.
Dorien McGee, amikor találkoztál vele, adott neked egy koboldkoronát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork sámán nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 5. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1986 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 225.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 225.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy esőidézés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 225.]

a 1629 5874 1 átadod az 1629. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 koboldkoronát Dan McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

fgo 15 felt. gonoszkodás 15 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ffk 140 140 140 felt.fv.kozkázata: 140 140 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

flh 11 138 felt. lőfegyver haszn. 11 a 138. tárggyal
Ok, FLH 11 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[107,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy gumifát. Látsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszurkálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+17 sebzés). Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 5 5 elkészíted az 5. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 bunkót. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 125.]

cir 29 vándorcirkusz látogatása 29
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel megdöföd a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+17 sebzés). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,48] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy szent tölgyfát.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,49] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a kék rothasztó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+42 életerő.)
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Elhoztál mindent - köszönt az öregasszony mosolyogva és elveszi a tárgyakat. - Jutalmul a tied a teremtés zsákja. - Örömmámorban úszva hagyod el a sátrat. (ld. enc.)
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Piromenyét, 1 Illúziósárkány, 1 Influenza, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 4 Piromenyét, 1 Orzag bilincse. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Illúziósárkány, 1 Illúziópalota, 1 Déja vu. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Garokk, 1 Vérfürdető magszim. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Kisebb quwarg istenség, 3 Garokk. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 4 Influenza, 1 Orzag bilincse. Ez póker! Vesztettél. 323 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 68 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő sérült törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Árnyéktőrrel megdöföd a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel megdöföd a kérődző etra fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [116 pontot használtál fel, van még 9.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Itt nincs szekérkaraván, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy megbűvölt utazóládát kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trikornist. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 23, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALCSONT (390. TÁRGY)
Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Aranykezű Rufus, egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon kisebb papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 17 Merészség: 4/5 Magasság: 111 cm
IQ: 18 (24) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 266/142 Jellem: gonosz (208) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 226/5 Pénz: 236 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 18/3 EFejl: 23
Eddig összesen 629 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4404 TP-t kaptál. Jelenleg 208094 TP-d van. A következő szinthez még 51906 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, törpe kovács, quwarg harcos. A 128. fordulódban 742 arany került a bankszámládra. 786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/28 (+18%) szúrófegyverek: 21/38 (+6%) vágófegyverek: 9/12
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 2/53 dobófegyverek: *21/100 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/28 2. nyomkövetés: 37/43 (+20%) 3. lopás: 30/14
4. mászás: 4/49 5. csapdakészítés: 12/21 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/67
7. gyógyítás: 30/86 (+30%) 8. titkosírás: 1/83 9. felderítés: 2/46
10. szörnyidomítás: 5/87 11. teológia: 21/34 (+20%) 12. taumaturgia: 18/8 (+17%)
13. versengés: 4/35 (+32%) 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 6/2
16. szörnyismeret: 15/67 (+18%) 17. zárnyitás: 6/25 18. vadászat: 8/32
19. bányászat: 3/50 20. főzés: 1/0 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a törpéktől (3) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a kobuderáktól (8) remák szivet (#264), a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) aranyló ugarhéjat (#100)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
Elenios hívők (#994), xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Éjharcosok (#9131), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) puha ütés (#60) >> ryuku légiós (#361)
villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 66.77 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
123 arany (#50) 3 gyenge méreg (#26) 11 kazmár gyökér (#205)
3 madártoll (#112) 3 sünmedve tüske (#14) 3 tinta (#101)
3 ubuk tüske (#131) 1 koboldkorona (#1629) 6 aurach fog (#657)
9 fekete gyöngy (#99) 3 halcsont (#390)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 gromak bőr (#268) 5 kaja (#2)
1 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 1 teremtés zsákja (#818)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,49) Tharr oltár, kék rothasztó (#421), törpemammut (#115), kérődző etra (#368)
(105,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393)
(106,47) Fairlight oltár, nukleáris cickány (#155)
(107,46) gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár
(107,47) 43. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek