132. forduló, 134. forduló, Debbie O'Connor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 3. 14h:44'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: febr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,6] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 pular kristályt (30 arany kikiáltási áron), 5 sallank karmot (35 arany kikiáltási áron), 5 ubuk tüskét (20 arany kikiáltási áron), 11 ugh mérget (20 arany kikiáltási áron), 4 varányszemet (35 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+85 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 181 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 285.]

d 64 eldobod a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

dd 19 18 130 eldobod a 19. tárgyat a 18. tárgyat a 130. tárgyat
Elhajítasz 6 kerek követ. Elhajítasz 1 parittyát. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

v 1 8 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

flh 5 22 felt. lőfegyver haszn. 5 a 22. tárggyal
Ok, FLH 5 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

flh 12 94 felt. lőfegyver haszn. 12 a 94. tárggyal
Ok, FLH 12 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fkt 94 6 1 felt. készítesz a 94. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fkt 22 15 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [3 pontot használtál fel, van még 277.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[114,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [114,8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [35 pontot használtál fel, van még 242.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[114,9] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight tanítványa. Egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy varkaudar páncélt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy trikornis trófea, egy ragyás burástya trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Black Death. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [114,10] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gonyolék hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (559. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [115,11] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll bal karját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kétfejű troll jobb nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-22 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 52, gyógyulás: 13, összesen: -39 ÉP}

Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 204.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 mozogsz keletre
[116,11] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 2 bronzhegyű nyíl. [8 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[117,12] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Roxxon vigyorog kajánul. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [118,11] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [119,11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 124.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

KARAKTERLAP

Debbie O'Connor, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Papi hited: 116. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 23 (24) Szint: 16 Merészség: 4/2 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 263/250 Jellem: gonosz (172) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 220/109 Pénz: 47 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/0 EFejl: 19
Eddig összesen 537 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2436 TP-t kaptál. Jelenleg 136451 TP-d van. A következő szinthez még 43549 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, tüskés harci gromak, quwarg harcos. A 109. fordulódban 148 arany került a bankszámládra. 201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 21/38 (+8%) ütőfegyverek: 1/78
lőfegyverek: 16/90 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 (+10%) 2. nyomkövetés: 34/46 (+32%) 3. lopás: 23/36
4. mászás: 1/27 5. csapdakészítés: 10/31 (+5%) 6. csapdaészlelés: 14/33
7. gyógyítás: 31/47 8. titkosírás: 2/44 9. felderítés: 2/66
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 12/87 (+21%) 12. taumaturgia: 4/0 (+8%)
13. szerencsejáték: 3/9 14. szörnyismeret: 4/28 15. zárnyitás: 5/45
16. vadászat: 12/15 17. bányászat: 2/36 (+57%) 18. főzés: 1/96 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

Összsúly: 54.06 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 kerek kő (#19)
1 parittya (#18) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 3 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,7) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(114,8) oltár, vaskohó (28155), Chara-din monolitja (#534), #. jellempróba, mélységi grittangok (#103)
(114,9) alpesi tehenek (278391), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Dornodon oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, Black Death (#. kalandozó)
(114,10) kolostor (#559), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nyuhaj karbinok (#110)
(115,11) kétfejű troll (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155)
(116,11) oltár
(117,12) ragyás burástyák (42111), Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), #. jellempróba, művészi porolit (#720), sullár (#101)
(118,11) törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720)
(119,11) Sheran oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek