Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 3. 14h:44' EZ A 230. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 231. játékheted kezdete: febr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4670 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
d 64 | eldobod a 64. tárgyat |
dd 19 18 130 | eldobod a 19. tárgyat a 18. tárgyat a 130. tárgyat |
v 1 8 | elmormolod az 1. varázslatot |
fl 3 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 | lopsz a 4. fajúaktól |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 22 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 22. tárggyal |
flh 12 94 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 94. tárggyal |
fkt | felt. készítesz |
fkt 94 6 1 | felt. készítesz a 94. tárgyat (6 darabot) |
fkt 22 15 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (15 darabot) |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [114,8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [114,10] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gonyolék hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [115,11] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll bal karját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kétfejű troll jobb nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-22 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 52, gyógyulás: 13, összesen: -39 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [118,11] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
(Továbbmész...) [119,11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/2 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 263/250 | Jellem: | gonosz (172) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 220/109 | Pénz: | 47 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 21/38 (+8%) | ütőfegyverek: | 1/78 |
lőfegyverek: | 16/90 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/59 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 34/46 (+32%) | 3. lopás: | 23/36 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 10/31 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 14/33 |
7. gyógyítás: | 31/47 | 8. titkosírás: | 2/44 | 9. felderítés: | 2/66 |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 12/87 (+21%) | 12. taumaturgia: | 4/0 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/9 | 14. szörnyismeret: | 4/28 | 15. zárnyitás: | 5/45 |
16. vadászat: | 12/15 | 17. bányászat: | 2/36 (+57%) | 18. főzés: | 1/96 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
9366. szövetség (#9366) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
Összsúly: 54.06 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | parittya (#18) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 3 | tüske (#22) | |||
3 | ugh méreg (#166) |