Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 10. 15h:08' EZ A 542. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 543. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5415 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 23. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
flh 3 94 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 94. tárggyal |
a 2 5874 6 | átadod a 2. tárgyat az 5874. kalandozónak (6 darabot) |
aa 56 1629 135 | átadod az 56. tárgyat az 1629. tárgyat a 135. tárgyat |
kf 687 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Árnyéktőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [102,51] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét.
(Továbbmész...) [101,52] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Árnyéktőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll bal karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista jobb karját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Árnyéktőrrel eltalálod a troll ritualista jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-15 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 31, gyógyulás: 13, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [99,53] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
(Továbbmész...) [98,53] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fabontó szójer lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fabontó szójer bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+17 sebzés). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lajhárlord bamba arcát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Árnyéktőrrel eltalálod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [96,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Árnyéktőrrel teljesen átdöföd a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 9 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 590 | bemész az 590. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kovács bal vállát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a törpe kovács testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel többször eltalálod a törpe kovács testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kovács jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Árnyéktőrrel kicsit megbökdösöd a törpe kovács nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpe kovács fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
be 293 | bemész a 293. titkos labirintusba |
vi 0 3 | viselkedésed: 3 |
be 376 | bemész a szentélybe |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 17 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 111 cm |
IQ: | 18 (24) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 266/86 | Jellem: | gonosz (212) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (28) | Varázspont: | 226/7 | Pénz: | 397 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 18/9 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/46 (+18%) | szúrófegyverek: | 21/53 (+15%) | vágófegyverek: | 9/12 |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | 3/1 (+48%) | dobófegyverek: | *21/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/28 | 2. nyomkövetés: | 37/63 (+20%) | 3. lopás: | 30/14 |
4. mászás: | 4/61 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 12/26 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/67 |
7. gyógyítás: | 31/16 (+30%) | 8. titkosírás: | 1/83 | 9. felderítés: | 2/46 |
10. szörnyidomítás: | 5/87 | 11. teológia: | 21/45 (+11%) | 12. taumaturgia: | 18/23 (+15%) |
13. versengés: | 4/35 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 6/2 |
16. szörnyismeret: | 15/67 | 17. zárnyitás: | 6/25 | 18. vadászat: | 8/32 |
19. bányászat: | 3/50 | 20. főzés: | 1/24 (+24%) | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
xirnox (#122) (csak egyszer), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), kék rothasztó (#421), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | puha ütés (#60) | >> | ryuku légiós (#361) | |
villámcsapás (#50) | >> | karmos tankány (#137) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 68.62 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | ubuk tüske (#131) | 9 | víz (#27) | |||
1 | koboldkorona (#1629) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | fabontó (#106) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |