Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 24. 9h:07' EZ A 152. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD 153. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [130,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Berogurgi Titusz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Mosolyogva kidobod a nevetséges mocsári ácsorgó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg királynő trófeát. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 41, gyógyulás: 29, összesen: -12 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [129,62] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Berogurgi Titusz. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 19, gyógyulás: 12, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [129,63] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 26 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált tüskés harci gromak trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 115, gyógyulás: 40, összesen: -75 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 21, gyógyulás: 13, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [131,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [132,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hajnalka egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
kut 30 | kutatsz 21 pontért |
kut 30 | kutatsz |
kut 30 | kutatsz |
kut 30 | kutatsz |
h 393 | használod a 393. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen, azonnal elszalad a harcból. Ezt a varázslatot különösen veszélyes ellenfelek ellen érdemes használni (vagyis nálad magasabb szintű kalandozókra). Szörnyek ellen nem fogod alkalmazni. Elmondása 9 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY) Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene. |
Erő: | 27 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 263/132 | Jellem: | gonosz (121) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 250/13 | Pénz: | 143 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/4 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/2 (+12%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 21/96 (+4%) |
lőfegyverek: | 14/63 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/23 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 16/58 (+16%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/78 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 9/91 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/97 |
7. gyógyítás: | 30/33 (+80%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/45 (+21%) |
10. teológia: | 16/98 (+15%) | 11. taumaturgia: | 12/69 (+36%) | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/18 | 14. zárnyitás: | 9/67 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 10/47 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 4 | púderkő (#119) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | csontszablya (#64) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | mutáns csont (#331) | 8 | ugh méreg (#166) |