134. forduló, 136. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 16. 0h:14'
EZ A 143. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
144. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,49] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy színes dözmöng nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 295.]

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

m 3 4 6 mozogsz délkeletre, délre, nyugatra
[133,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog nyakát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [133,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [132,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 28 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 124, gyógyulás: 21, összesen: -103 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+30 életerő.) Találsz egy márványtornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Észreveszel egy teljesen lerombolt templomot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [83 pontot használtál fel, van még 207.]

m 8 mozogsz északra
[132,50] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 197.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 157.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 154 TVP-t kell elköltened.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar kósza. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 117.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 114 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 77.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 135. fordulód.

Erő: 33 Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 29 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 Életpont: 268/218 Jellem: gonosz (246) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 74/5 Pénz: 338 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 612 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 298 TP-t kaptál. Jelenleg 281 720 TP-d van. A következő szinthez még 58 280 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
132,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 4
4. gyógyítás: 44 5. felderítés: 1 6. teológia: 8
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 13
13. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 402

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714) 10 * tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
4 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
4 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$1 orgyilkos tőr ($225) 1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 4 ezüst karkötő (#158)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 24 kaja (#2) 4 kötél (#92)
1 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
2 sáfránykő (#979) 4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2 dorony tüdő ($212) 3 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 4 gromak bőr (#268) 8 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 1 liumbe bimbó (#656) 1 liumbe hajtás (#655)
7 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 11 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 6 rézdarab (#70) 3 smirglilevél (#29)
1 trikornis szarv (#198) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 74.78 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134
48
49
50
51
52
(132,50) mutáns pók (#117), varkaudar kósza (#347)
(132,51) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), 49. jellempróba, oltár
(133,50) erszényes elkarog (#354)
(133,51) ryuku gárdista (#360)

Üzenet küldése a karakternek