134. forduló, 136. forduló, Debbie O'Connor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 24. 14h:56'
EZ A 233. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
234. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,5] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 bruhatagnyelvet (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 37 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 290.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 1 9 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]
[A parancs tárolásra került.]

v 6 9 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fl 9 lopsz a 9. fajúaktól
fl 9 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[125,6] A terep vált: bozótos területen vagy. Találsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [34 pontot használtál fel, van még 241.]

jlk 1815 jelszó kimondása 1815
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 148 tapasztalati pontot kaptál.

30
31 32 9 10
7 12
27 28
8
29
11
26
24 23 25
6
21 20 22 5
18 17 19
3 2 4
15 14 16
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
6: 1. térkép 7. pont
7: 1. térkép 6. pont
12: 1. térkép 13. pont
13: 1. térkép 12. pont
31: kijárat
32: kijárat

Ez a 64. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 236.]

m 2 mozogsz keletre
[126,6] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Észreveszel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Tguarkhan. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 211.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 203.]

m 3 mozogsz délkeletre
[127,7] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 18, gyógyulás: 15, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 193.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[128,7] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [129,7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 16, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy epokitféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 17, gyógyulás: 24, összesen: +7 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [23 pontot használtál fel, van még 162.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[129,6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 31, gyógyulás: 11, összesen: -20 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,5] A sík vidék mocsarassá válik. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy xirnox. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a xirnox lila hasát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a xirnox testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a xirnox testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 16, gyógyulás: 13, összesen: -3 ÉP}

északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy láplidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,5] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Egyszercsak megpillantod egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 6 mozogsz nyugatra
[126,5] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Utad során felfedezel egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 92.]

szk 773 keresed a 773. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy köpködő bruhatagot. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 89.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni.

KARAKTERLAP

Debbie O'Connor, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Papi hited: 117. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 23 (24) Szint: 16 Merészség: 4/2 Magasság: 175 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 263/212 Jellem: gonosz (176) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 220/57 Pénz: 218 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 10/0 EFejl: 21
Eddig összesen 549 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4143 TP-t kaptál. Jelenleg 144916 TP-d van. A következő szinthez még 35084 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, tüskés harci gromak, quwarg harcos. A 109. fordulódban 148 arany került a bankszámládra. 205 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 21/66 (+15%) ütőfegyverek: 1/78
lőfegyverek: 17/17 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 2. nyomkövetés: 34/94 (+20%) 3. lopás: 23/36
4. mászás: 1/27 5. csapdakészítés: 10/41 (+5%) 6. csapdaészlelés: 14/38
7. gyógyítás: 31/47 8. titkosírás: 2/64 (+20%) 9. felderítés: 2/92
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 13/60 (+42%) 12. taumaturgia: 4/58 (+24%)
13. szerencsejáték: 3/9 14. szörnyismeret: 4/28 15. zárnyitás: 5/45
16. vadászat: 12/15 17. bányászat: 3/41 (+32%) 18. főzés: 2/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a törpéktől (3) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

Összsúly: 52.17 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 főnixtoll (#563) 1 ilkin érc (#232)
2 rézdarab (#70) 1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,6) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(126,5) nekrofun (#173)
(126,6) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, törpe bánya (#435)
(127,5) nekrofun (#173), egy törpe férfi
(127,7) kardszárnyú pocok (#152), Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 38. jellempróba
(128,5) xirnoxszal (#122), láplidérc (#352)
(128,7) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár
(129,6) Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 25. jellempróba, ork sámán (#345)
(129,7) ragyás burástyák (#111), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek