Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 7. 9h:19' EZ A 154. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 155. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 24, gyógyulás: 20, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [138,56] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [137,55] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 5 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 114, gyógyulás: 37, összesen: -77 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [135,53] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
(Továbbmész...) [134,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 29, gyógyulás: 18, összesen: -11 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 54, gyógyulás: 30, összesen: -24 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
Erő: | 27 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 263/110 | Jellem: | gonosz (117) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 256/19 | Pénz: | 130 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/2 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/16 (+5%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | *21/100 |
lőfegyverek: | 14/91 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/23 | 2. nyomkövetés: | 17/2 (+24%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/90 | 5. csapdakészítés: | 10/1 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/97 |
7. gyógyítás: | 30/93 (+30%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/65 (+20%) |
10. teológia: | 17/34 (+18%) | 11. taumaturgia: | 13/32 (+30%) | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/18 | 14. zárnyitás: | 9/67 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 10/62 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | rézdarab (#70) |