Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 22. 10h:39' EZ A 970. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 971. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1261 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 71 53 224 | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: p 69 15 0 | használod a 69. pszi képességet |
* 3. KP: hh 1629 1228 1945 | használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat |
* 4. KP: hh 745 1100 1546 | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
h 1387 74 58 | használod az 1387. tárgyat |
135 | 136 | 137 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 2 7 8 | mozogsz keletre, északnyugatra, északra |
Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 388 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 193 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja az iszapfaló testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az iszapfaló jobb oldalát. (8 támadással 703 életpontot sebezve.) Csápjaival az iszapfaló lecsap a bal karodra. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 495 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az iszapfaló egyik csápját. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 180 életpontot vesztettél. Az iszapfaló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1949, sebződés: 1121, gyógyulás: 0, összesen: -1121 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 271 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a méregelementál testét. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregelementál zsezsgő masszáját. (8 támadással 716 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyengén megütöd a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a méregelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1396, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 321 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő testét. (8 támadással 716 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1627, sebződés: 251, gyógyulás: 0, összesen: -251 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 165 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 592 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a massza kocsonyás testét. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza kocsonyás testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) A massza csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 222 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar és 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (98,20)-> 40 arany, -2 ÉP]. 17 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 1012, gyógyulás: 0, összesen: -1012 ÉP}
(Továbbmész...) [135,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Itt csata lesz.
Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-8 támadás, -8 védekezés.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gyilkos mókus lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 399 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 168 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod az iszapfaló jobb oldalát. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az iszapfaló egyik csápját. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 508 életpontot vesztettél. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször eltalálod az iszapfaló sáros testét. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) Te 71 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Az iszapfaló csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 217 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1990, sebződés: 1173, gyógyulás: 71, összesen: -1102 ÉP}
(Továbbmész...) [135,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-12 támadás, -12 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. (Önanalízis: +12% titkosírás.) HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó küklopsz egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 439 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a küklopsz jobb lábát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (64 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a küklopsz jobb lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 16 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 373 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 169 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az iszapfaló testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az iszapfaló testét. (8 támadással 707 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 431 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1417, sebződés: 724, gyógyulás: 0, összesen: -724 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 426 életpontot sebeztél. [+4% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb lábát. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-12 támadás, -12 védekezés.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [135,26] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Továbbmész...) [134,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-8 támadás, -8 védekezés.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 494 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a troll bányász fejét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a troll bányász testét. (8 támadással 514 életpontot sebezve.) Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász fejét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 499, gyógyulás: 0, összesen: -499 ÉP}
ef 99 534 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 40 (54) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 18 (27) | Támadás: | 113 (117) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 16 (30) | Védekezés: | 129 (137) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 16 (37) | Életpont: | 1184/1126 | Jellem: | jó (174) | Tul. pont: | 42 |
Szerencse: | 17 (43) | Varázspont: | 1137/1086 | Pénz: | 34454 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 60/57 | Pszi pont: | 198/213 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 34/8 (+7%) | szúrófegyverek: | 15/62 | dobófegyverek: | 31/7 (+4%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,29 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 162 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/49 | 2. nyomkövetés: | 19/59 (+40%) | 3. mászás: | 13/44 |
4. csapdakészítés: | 27/41 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/33 (+600%) | 6. gyógyítás: | 2/41 |
7. titkosírás: | 19/81 (+48%) | 8. felderítés: | 13/5 | 9. szörnyidomítás: | 2/23 |
10. teológia: | 7/18 (+10%) | 11. taumaturgia: | 71/19 (+36%) | 12. szerencsejáték: | 5/80 (+12%) |
13. versengés: | 2/59 (+50%) | 14. harcművészetek: | 27/24 | 15. zene: | 2/64 |
16. szörnyismeret: | 11/8 | 17. pszi: | 24/78 (+2%) | 18. vadászat: | 2/41 (+12%) |
19. bányászat: | 4/5 | 20. testépítés: | 2/24 | 21. főzés: | 16/43 (+11%) |
22. csapatmunka: | 4/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | kí koncentráció (#69) | csapdaészlelés (#222) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve) |
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
50, 51, 52, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 16, 17, 82, 83. |
HŐSTETTEID | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980. | ||
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 448. Szerzett pont: 94382. Beállított erő: 200 Összpont: 205952 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 124 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4008 TU szükséges.) |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | célzóvíz (#1945) | 20 | kábító nyilacska (#1590) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | szent jogar (#150) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
391 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | moa ékkő (#2718) | 2 | pirkit (#153) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|