138. forduló, 140. forduló, Parókás Pippin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 15h:04'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4455
SZÁMLA : XXXX

PARÓKÁS PIPPIN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,109] koordinátán.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vadász tatu nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: v 6 2 15 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 247.]

fl 3 148 lopsz a 3. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

l 3 148 lopsz a 3. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[47,108] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a szintszívó ködös testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy óriás csontváz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az óriás csontváz testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az óriás csontváz jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Találsz nála 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 541 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49883.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Bárki is csinálta ezt, elég kevés fantáziája volt. Mosolyogva lépsz az öregemberhez, akinek a szemében remény csillan. A remény azonban hamar elinal, ahogy nekilátsz, hogy válogatott kínzásokat gyakorolj. A fickó jajgatása még fél órán át veri fel a környék csendjét. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,108] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy szárnyas gömböc. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 4 szúró, 2 vágó, 0 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szárnyas gömböc nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 9 ütő ellen.}

Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 5 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 543 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50007.
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 212.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 182.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 4 2 mozogsz délkeletre, délre, keletre
[47,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a rájanyék testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy tetemember.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tetemember fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 545 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50131.
Látsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [47,110] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy bo-skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bo-skorpió jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled. {támadása: 23.}

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 tintát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 547 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50255.
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia híve. Egy nap szimbólumot és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 fáklya. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [48,110] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy evaporőr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 142.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár! {egyik sebzési módja: 2x 3d3.}

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a mérges nyukmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 8 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 128.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[48,111] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaszabolósáska közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigmetszed a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontváz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy tetemember. {támadása: 10.}

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tetemember nyakát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a tetemember bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 549 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50379.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,112] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. {támadása: 6.} Itt csata lesz.

A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 39 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. A következő ellenfél egy sírlidérc.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 551 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50506.
Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [47,113] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. A tüzet őrző vándor felpattan a közeledtedre. Gyanakodva jegyzi meg, hogy ha csak a holmijához közelítesz, móresre fog tanítani. Ráhagyod a dolgot, most nincs kedved egy verekedéshez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 98.]

tim 10 titkosírás megfejtése 10 pontért
Ilyen kevés TVP-ért értelmetlen a TIM parancsot kiadni. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
[0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[48,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontlepke áll veled szemben.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mágus.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-14 védelem) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt mágus testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 28 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 257 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Találsz nála 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 553 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50636.
Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 88.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 49 TVP-t kell elköltened.]

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-23 életerő.) Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a garokk. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

KARAKTERLAP

Parókás Pippin, egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 106 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 13 Életpont: 303/147 Jellem: gonosz (141) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 184/5 Pénz: 3587 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 26/0 Pszi pont: 21/15
Eddig összesen 1378 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 092 TP-t kaptál. Jelenleg 385 668 TP-d van. A következő szinthez még 64 332 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, dermesztő lidérc, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/6 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 24/99 (+9%)
ütőfegyverek: 20/57 (+2%) lőfegyverek: 16/25 (+6%) dobófegyverek: 2/95

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 106 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 80/24 (+300%) 2. nyomkövetés: 31/76 (+36%) 3. lopás: 8/16 (+300%)
4. mászás: 6/88 (+3%) 5. csapdakészítés: 12/36 (+6%) 6. csapdaészlelés: 18/53 (+300%)
7. gyógyítás: 16/31 8. titkosírás: 1/42 9. felderítés: 6/91 (+300%)
10. szörnyidomítás: 3/72 11. teológia: 16/4 (+20%) 12. taumaturgia: 14/58 (+22%)
13. zene: 4/58 (+11%) 14. szörnyismeret: 13/89 (+20%) 15. pszi: 4/2 (+3%)
16. zárnyitás: 6/55 (+300%) 17. vadászat: 14/63 18. bányászat: 18/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz a törpéktől (3) mocsári penkét (#148)
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szőrös pók (#100)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 553 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50636.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 88 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 83.38 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 6 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 1 evaporőr háj (#105)
2 fáklya (#36) 5 gyenge méreg (#26) 2 gyógykenőcs (#313)
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
2 mandibulapenge (#125) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
7 tinta (#101) 5 ubuk tüske (#131) 4 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49
107
108
109
110
111
112
113
114
(46,108) szárnyas gömböc (#12), csontváz (#48), zombi (#49), Fairlight rúnaköve, gumifa (#38), Dornodon oltár
(47,108) sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, 8. jellempróba
(47,109) rájanyékek (#58), élőholt mirg (#135), tetemember (#123), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(47,110) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 14. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), bo-skorpió (#54), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135)
(47,113) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), 12. jellempróba, tűzrakó hely (#1169)
(48,110) mély kút (#93), evaporőr (#69), mérges nyukmár (#95)
(48,111) Sheran oltár, 21. jellempróba, kaszabolósáska (#83), csontváz (#48), tetemember (#123)
(48,112) tintacsigák (#74), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), 27. jellempróba, Tharr oltár, csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek