138. forduló, 140. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 21. 11h:10'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,49] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy színes dözmöng nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[130,49] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 84, gyógyulás: 18, összesen: -66 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 33, gyógyulás: 20, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [131,49] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar bajnok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-12 védelem) A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 26 életpontot vesztettél. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 79, gyógyulás: 24, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+29 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [131,48] Tovább barangolsz a fák között. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[131,47] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar bajnok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Látsz egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

(Továbbmész...) [131,46] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szutykos remák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. (ld. enc.) Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 206.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 166.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Poomr Ko került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy varkaudar bajnok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-50 TVP.) Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 139. fordulód.

Erő: 35 Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 29 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 Életpont: 268/253 Jellem: gonosz (256) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 74/7 Pénz: 338 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 630 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 720 TP-t kaptál. Jelenleg 297 335 TP-d van. A következő szinthez még 42 665 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
131,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 4
4. gyógyítás: 45 (+1) 5. felderítés: 1 6. teológia: 8
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 13
13. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 402

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714) 10 * tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
4 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
4 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 1 borostyán függő (#162) 2 ezüst gyűrű (#180)
4 ezüst karkötő (#158) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 27 kaja (#2) 4 kötél (#92)
1 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
2 sáfránykő (#979) 4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 26]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 elkarog szőr (#665) 1 liumbe hajtás (#655) 9 óndarab (#85)
11 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 6 rézdarab (#70)
3 smirglilevél (#29) 1 trikornis szarv (#198) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 61.88 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132
45
46
47
48
49
50
(130,49) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153)
(131,46) szutykos remák (#191), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), Poomr Ko (#957), varkaudar bajnok (#190)
(131,47) varkaudar bajnok (#190), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(131,48) művészi porolit (#720), vadász varkaudarok (#108)
(131,49) phua-kúp (#372), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek