Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 11. 9h:11' EZ A 159. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 160. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [135,55] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [135,56] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vasalt bunkóval megcsapod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az erszényes elkarog testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 51, gyógyulás: 33, összesen: -18 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 34, gyógyulás: 21, összesen: -13 ÉP}
kt 36 5 | elkészíted a 36. tárgyat (5 darabot) |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 20, gyógyulás: 16, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [134,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [134,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy mínosz-kúpot. Elteszed a látcsövet.
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vasalt bunkóval többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku ostromteknős jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 66, gyógyulás: 27, összesen: -39 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért |
Erő: | 28 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 263/114 | Jellem: | gonosz (115) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 256/113 | Pénz: | 252 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/1 | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/24 (+5%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | *21/100 |
lőfegyverek: | 14/91 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/23 | 2. nyomkövetés: | 17/38 (+32%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/90 | 5. csapdakészítés: | 10/21 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/97 |
7. gyógyítás: | 32/13 (+30%) | 8. titkosírás: | 3/18 | 9. felderítés: | 10/65 |
10. teológia: | 17/70 (+18%) | 11. taumaturgia: | 13/80 (+30%) | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/18 | 14. zárnyitás: | 9/67 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 10/77 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
98 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 5 | fáklya (#36) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | |||
2 | vasérc (#152) | 18 | víz (#27) |