140. forduló, 142. forduló, Lisszia Ariaral összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 30. 9h:08'
EZ A 741. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
742. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4673
ingyenf: 16

LISSZIA ARIARAL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... A teremtés zsákja létrehozott 1 tigroszlán fogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+107 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+305 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ragyás burástya nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 22 életpontot sebeztél. [+3% teo] A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 339.]

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. KP: kf 811 0 0 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [+3% tau] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 314.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+6% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+1% tau] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

be 244 bemész a 244. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötétség van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 9 12 17 mozogsz 9 12 17
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. [+2% teo] A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [6. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láncravert quwarg potrohát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [9. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 5 kerek kő [*], 1 elf csont (ld. enc.), 1 kőkés [*] és 10 quwarg kristály (ld. enc.). Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [12. PONT.] Hamarosan egy láncravert quwargot pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láncravert quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ocsmány csáprágóját a láncravert quwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 99, gyógyulás: 20, összesen: -79 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 manakristály és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg jobb vállát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. [+1% teo] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [17. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 20 quwarg tojás és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [90 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 26 30 34 mozogsz 26 30 34
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Összefutsz Saqziwy Matoreffel. Elenios szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy viharóriás sámán trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt quwarg van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. [+3% teo] Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Összefutsz Saqziwy Matoreffel. Elenios szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy viharóriás sámán trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy vörösbegy. Elsétál melletted.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. [+2% teo] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Hirtelen 9 q. rohamosztagost veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. [+1% teo] Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 3 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [33. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 q. rohamosztagos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. [+2% teo] Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (9 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. [+2% teo] Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 3 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1063 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. [+2% teo] A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 52 65 55 mozogsz 52 65 55
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [43. PONT.] Hirtelen egy quwarg szabotőrt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. [+3% teo] Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [52. PONT.] Megbotlasz valamiben: 10 vízionár szem és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [55. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. [+2% teo] Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [63. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg felderítő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. [+2% teo] A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 22 életpontot sebeztél. [+2% teo] Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [65. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. [+1% teo] A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 43, gyógyulás: 6, összesen: -37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +81 életerő.) Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [115 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 55 513 energia fejlesztése 55
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ftv 38 213 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ftv 97 213 felt. tám/véd. varázslat a 97. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 20 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 6 dözmöng szív. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 23, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Egy kaját fal föl az ősi szilmill. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCRAVERT QUWARG (744. SZÖRNY)
Még sosem hallottál olyan quwargról, melyet saját fajtársai is csak testőrnek használnak, vérszomja, elszántsága és hihetetlen ereje miatt. Hatalmas, megnyúlt szájszerve éles csáprágók egész arzenálját rejti. Villámgyorsan támad, és amit egyszer elkapott, többé nem ereszti el. Jaj annak a kalandozónak, akinek lábát, karját, netán fejét sikeresen célba veszi! A quwarg testének egyéb részei egyébként nem sokban különböznek a közönséges harcosétól, így talán benne is ütőfegyverrel teheted a legnagyobb kárt.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

QUWARG KRISTÁLY (2238. TÁRGY)
A rajzó quwargoknál időnként furcsa, apró, sötét lila kristályt találsz. Nem tudod mire lehet jó, hiszen akárhogyan próbálgatod egyetlen hasznos funkciót sem találsz, amire használhatnád. Talán egy relikviagyűjtő valamelyik nagyvárosban ad érte valamit. Elvégre szép a színe, nagyon változatosak a kristályformái. Az biztos, hogy egyelőre megtartod magadnak, és nem adod oda másnak.

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Lisszia Ariaral, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. Sheran apostola vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 30 (42) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 119 cm
IQ: 27 (34) Támadás: 53 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 61 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 4/201 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 494/381 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (35) Varázspont: 1223/997 Pénz: 4688 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 72/30 Pszi pont: 147/222 EFejl: 12
Eddig összesen 1885 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 243 TP-t kaptál. Jelenleg 2 110 227 TP-d van. A következő szinthez még 189 773 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Rodrig, ongóliant. A 93. fordulódban 134873 arany került a bankszámládra. 153755 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/74 (+5%) vágófegyverek: 31/73 (+13%) ütőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 28/21 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 1. szinten, 63. ponton
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 139,57
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 53 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 874 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/69 2. nyomkövetés: 44/83 3. mászás: 3/54
4. csapdakészítés: 26/11 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/40 6. gyógyítás: 2/8
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 8/8 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 35/59 (+47%) 11. taumaturgia: 60/59 (+27%) 12. szerencsejáték: 5/91
13. versengés: 20/36 14. harcművészetek: 1/62 15. zene: 2/32
16. szörnyismeret: 27/80 (+27%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 5/81
19. vadászat: 4/85 20. vitalitás: 5/83 21. bányászat: 24/86
22. testépítés: 15/26 23. úszás: 1/0 24. főzés: 10/63
25. csapatmunka: 2/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 11 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26) varázspáncél (#156) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> hegymélyi lidérc (#7084)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> élőholt tigris (#766)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.
Kész: 1, 9, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 894 (limit: 1590), a megölt főholtak száma: 13, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 78251.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
az ősmágus botja (415)
az ősmágus köpenye (416)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1861 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 29 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) 2 fekete gyöngy (#99)
3 gyöngymangó (#135) 31 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
40 quwarg kristály (#2238) 20 quwarg tojás (#360) 1 tigroszlán fog (#63)
1 tudás gyöngye (#522) 10 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, ragyás burástyák (#111), quwarg felderítő (#299), láncravert quwarg (#744), vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.11.29 Geraldo lelépte 6. fordulóját: kaptál 1 ingyenfordulót.
2018.11.30 09:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 3.)
2018.11.30 09:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 4.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A csapdakészítés fejlődésében volt egy hiba, ami a síkokon jött elő néha, amikor egy karakter elfogott egy szörnyet. A hibát javítottuk. Ha valaki még rendellenes csapdakészítés fejlődést tapasztal, kérjük, jelezze!
* - Azon karatereknél, akiknek a neve kevesebb mint 3 betű, vagy a név első három karakterében ékezetes betű van, volt egy hiba. Az olyan épületes küldetésekben, ahol random kérnek tárgyakat, az ilyen karaktereknél hibás értékek szerepeltek. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek