141. forduló, 143. forduló, Lisszia Ariaral összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 30. 15h:01'
EZ A 741. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
742. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4673
ingyenf: 11

LISSZIA ARIARAL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 63. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+113 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: kf 811 0 0 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [+3% tau] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+6% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+2% tau] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 27 351 felt. lőfegyver haszn. 27 a 351. tárggyal
Ok, FLH 27 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 52 mozogsz 52
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [60. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [59. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [58. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [57. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [56. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [55. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [51. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [52. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 228.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 226.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 52 54 75 mozogsz 52 54 75
Egyhelyben toporogsz.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [51. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [53. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [54. PONT.] Hamarosan egy kisebb quwarg istent pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+1% teo] Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a kisebb quwarg isten fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. [+3% teo] Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Mágusölővel épp hogy megvágod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. [+2% teo] Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő, egy gyöngymangó, egy pszi kő és 2 pular kristály. Messze hajítod a vacak kis Rodrig trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kisebb quwarg isten trófeát. 14 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 540, gyógyulás: 100, összesen: -440 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [69. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 23 életpontot sebeztél. [+2% teo] A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 21 életpontot sebeztél. [+2% teo] A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [70. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [75. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láncravert quwarg testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 37 életpontot sebeztél. [+1% teo] A láncravert quwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A láncravert quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 87, gyógyulás: 18, összesen: -69 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [70 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 76 76 78 mozogsz 76 76 78
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [76. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg felderítő az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. [+1% teo] A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. [+1% teo] Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (9 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. [+1% teo] Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 3 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +119 életerő.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 15 33 42 mozogsz 15 33 42
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [3. PONT.] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos torát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. [+2% teo] A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [8. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. [+3% teo] A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. [+2% teo] Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász quwarg az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg torát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 9 q. rohamosztagos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 40 életpontot sebeztél. [+3% teo] Több marást ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos csáprágójával. (12 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. [+2% teo] Több marást ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az 5 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Az út véget ér - egy zsákutca! [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 24 életpontot sebeztél. [+2% teo] A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. [+3% teo] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 rájabőr (ld. enc.) és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Bekukkantasz a kis terembe. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [21. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. [+1% teo] A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [125 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 45 53 58 mozogsz 45 53 58
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 81 86 70 mozogsz 81 86 70
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 20 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 20 kaját találsz. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 13, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Egy kaját habzsol be az ősi szilmill. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Lisszia Ariaral, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. Sheran apostola vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 30 (42) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 119 cm
IQ: 27 (34) Támadás: 53 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 61 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 4/201 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 494/323 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (35) Varázspont: 1223/736 Pénz: 4688 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 72/44 Pszi pont: 147/260 EFejl: 12
Eddig összesen 1900 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 684 TP-t kaptál. Jelenleg 2 149 911 TP-d van. A következő szinthez még 150 089 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, kisebb quwarg isten, ongóliant. A 93. fordulódban 134873 arany került a bankszámládra. 153755 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/77 (+3%) vágófegyverek: 31/86 (+13%) ütőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 28/28 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -26.); tolmokov-koktél (#351) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 26. ponton
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 139,57
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 874 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/69 2. nyomkövetés: 44/83 3. mászás: 3/54
4. csapdakészítés: 26/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/40 6. gyógyítás: 2/8
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 8/8 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 36/11 (+52%) 11. taumaturgia: 60/82 (+23%) 12. szerencsejáték: 5/91
13. versengés: 20/36 14. harcművészetek: 1/62 15. zene: 2/32
16. szörnyismeret: 27/80 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 5/81
19. vadászat: 4/85 20. vitalitás: 5/83 21. bányászat: 24/86
22. testépítés: 15/26 23. úszás: 1/0 24. főzés: 10/63
25. csapatmunka: 2/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 11 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26) varázspáncél (#156) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> hegymélyi lidérc (#7084)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> élőholt tigris (#766)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.
Kész: 1, 9, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 894 (limit: 1590), a megölt főholtak száma: 13, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 78251.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
az ősmágus botja (415)
az ősmágus köpenye (416)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1861 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 gyógykenőcs (#313) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170) 5 tolmokov-koktél (#351)
24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fekete gyöngy (#99) 22 gyöngymangó (#135) 31 kaja (#2)
2 obszidián függő (#195) 1 pszi kő (#248) 2 pular kristály (#239)
20 quwarg kristály (#2238) 2 rájabőr (#404) 1 rozmárfog (#1069)
1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, kisebb quwarg isten (#213), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), quwarg felderítő (#299), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek