141. forduló, 187. forduló, Verminya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 19. 9h:21'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5699
SZÁMLA : XXXX

VERMINYA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy ekharion bébi trófea, egy ongóliant trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Silverina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios bíborosa. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Don Marquez. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 lánckesztyű (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Az 1. napon összefutsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Chara-din tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sh'Rusrun-Oxe. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Wirnox a tomboló tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 8 vas dobónyilat.
Az 1. napon összefutsz Anyelaj a Pusztítóval. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem látszik valami barátságosnak. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Odébbállsz.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 24 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. Varázserőd regenerálódik. (+178 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 275.]

kf 516 189 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a 189. tárggyal
Elrakod az ezüstkardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

flh 1 189 felt. lőfegyver haszn. 1 a 189. tárggyal
Ok, FLH 1 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ftv 50 3 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 3. fajúakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ftv 50 48 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 48. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz bal oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy csontváz lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 49 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Egyhelyben toporogsz.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [11. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-91 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 9 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre megsemmisített egy ajtót.} [12 pontot használtál fel, van még 257.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 9 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 257.]

kf 325 351 kézbeveszed/felveszed a 325. tárgyat a 351. tárggyal
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

lm 14 15 15 mozogsz 14 15 15
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal megvágod a Zinthurg nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal néhányszor megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a Tguarkhan testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a Tguarkhan testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, egy obszidián karkötő és egy nagy bronzkulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 gyöngysor, 2 mérg. ubuk dobónyíl, 1 vassisak (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ezüst gyűrűt. **), 100 arany, 1 galachmit (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 aranygyűrűt. **), 2 kvazár (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 54 sünmedve tüskét. **), 1 Eldaran karkötője, 5 pirkit és 14 drótszőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +106 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 239.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +162 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 14 12 10 mozogsz 14 12 10
Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [11. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 9 8 2 mozogsz 9 8 2
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.]
Összefutsz Silverina. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy ongóliant trófea és egy bunthar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios bíborosa. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Don Marquez. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[21 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 145.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 105.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 65.]

tf 3 35 fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 3, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. 2 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 313 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Verminya, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 21 (25) Szint: 18 Merészség: 9/6 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 340/340 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 2
Szerencse: 23 (43) Varázspont: 494/0 Pénz: 14517 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 181/152 EFejl: 25
Eddig összesen 868 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3644 TP-t kaptál. Jelenleg 269234 TP-d van. A következő szinthez még 70766 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, lábascet, ongóliant. A 136. fordulódban 15335 arany került a bankszámládra. 15641 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 8/60 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 23/73 (+5%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/78
dobófegyverek: 23/77 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/62 2. nyomkövetés: 32/16 3. lopás: 1/37
4. mászás: 4/0 5. csapdakészítés: 14/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/77 (+12%)
7. gyógyítás: 12/13 8. titkosírás: 1/22 9. felderítés: 10/70 (+11%)
10. szörnyidomítás: 5/53 11. teológia: 21/81 (+5%) 12. taumaturgia: 23/88 (+12%)
13. szerencsejáték: 2/32 14. versengés: 9/32 15. harcművészetek: 14/12
16. zene: 1/65 17. szörnyismeret: 20/6 18. pszi: 20/8 (+6%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/48 21. bányászat: 12/84
22. főzés: 5/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 32% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> törpe (#3) villámcsapás (#50) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> gonoszok (#988) hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)
hhaar burka II (#162) >> jók (#990) hhaar burka II (#162) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 gyógykenőcs (#313)
4 kaja (#2) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 8 spiritusz (#170)
54 sünmedve tüske (#14) 8 tolmokov-koktél (#351) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
193 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 11 drótszőr (#37)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüstshuriken (#327) 1 galachmit (#310)
1 gyöngysor (#192) 1 hattyútoll (#1222) 1 kötél (#92)
2 kvazár (#244) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 obszidián karkötő (#229) 5 pirkit (#153) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 varázskő (#305) 5 vasérc (#152) 1 vassisak (#160)
1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,51) a 73. labirintus bejárata, csontváz (#48), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Silverina (2081. kalandozó), Don Marquez (3485. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek