Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 12. 12h:09' EZ A 159. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 160. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1464 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
im | imádkozol |
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
go 49 | gonoszkodsz: 49 |
fgo 15 | felt. gonoszkodás 15 pontért |
h 1602 203 5 | használod az 1602. tárgyat |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kt 36 4 | elkészíted a 36. tárgyat (4 darabot) |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [129,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. Troll doronggal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [131,79] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [132,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 65 | bemész a 65. titkos labirintusba |
t 96 | támadod a 96. szörnyet |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel megcsapod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 76061 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -24 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goblin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goblin testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A goblin lendületes ütése célt téveszt. A goblin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a Baar-ork testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a Duer-ork testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Tugt-ork testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
217 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [133,76] Még mindig bozótos.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY) A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba. |
VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY) A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják. |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 34 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 267/79 | Jellem: | gonosz (215) | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 269/4 | Pénz: | 370 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 22/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/44 (+20%) | szúrófegyverek: | 2/96 | vágófegyverek: | 10/4 (+40%) |
ütőfegyverek: | 24/24 (+9%) | dobófegyverek: | 21/46 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << orgyilkos tőr (#225) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -6.); bumeráng (#249) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/69 | 2. nyomkövetés: | 17/82 (+4%) | 3. mászás: | 4/29 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 9/65 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/44 | 6. gyógyítás: | 14/13 |
7. titkosírás: | 2/40 | 8. felderítés: | 5/91 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 4/19 |
10. teológia: | 23/67 (+41%) | 11. taumaturgia: | 18/37 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 1/4 |
13. versengés: | 1/87 | 14. zene: | 1/0 | 15. szörnyismeret: | 4/38 |
16. zárnyitás: | 8/46 | 17. vadászat: | 11/58 | 18. bányászat: | 14/17 |
19. főzés: | 4/26 | 20. csapatmunka: | 1/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 54% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
massza (#217) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a kapcsolat (248) ment.felfrissülés (255) a monolit imádása (264) a butaság ára (273) ima a monolitokért (276) fejleszt.gyümölcse (292) isteni áldás (318) monolit érzékelés (341) a mágia szeretete (393) káoszmágia (400) a káosz elszabadul (410) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 369 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 169.88 kg | Megterheltség: 147% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 5 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
2 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | fáklya (#36) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
2 | szöges páncél (#65) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 38 | víz (#27) |