135. forduló, 159. forduló, Pippaláb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 17. 15h:07'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2162
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

PIPPALÁB KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Fairlight köpenye (eladási ár: 805 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Métely páncélját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku karvédő (eladási ár: 2155 arany, ebből a kezelési költség: 215 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+70 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

* 1. KP: ek 215 8 0 t. energia kisütése: 215 8
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: kf 233 1 0 kézbeveszed/felveszed a 233. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Mallon botját, majd a jobb kezedbe veszed a furulyát. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 296.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 335 1 7 használod a 335. tárgyat
Mostantól hajadat mindig tüsire vágod. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 335 2 1 használod a 335. tárgyat
Mostantól nem hordasz szakállat, ha kinő, azonnal levágod. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 335 3 4 használod a 335. tárgyat
Mostantól rövid bajszot hordasz arcodon. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[99,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a quwarg harcos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [100,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted a sullár jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [101,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 266.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

97 98 99 100 101 102
63
64
65
66
67
68
(99,65) Tharr oltár, quwarg harcos (#201)
(100,66) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, sullárok (#101), manaelementál (#290)
(101,67) arató csattanat (#144)

[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz Fifikás Smuggal. Fairlight bíborosa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy zombi. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

ve 232 10 megveszed a 232. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ve 239 6 megveszed a 239. tárgyat 6
Vásároltál 6 pular kristályt. 96 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ve 226 10 megveszed a 226. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 ramit követ. 12 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ee 714 237 268 eladod a 714. tárgyat a 237. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 256.]

ve 2 15 megveszed a 2. tárgyat 15
Vásároltál 15 kaját. 30 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [102,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 55 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megbököd a ryuku légiós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy réztornyot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy varkaudarölő éremet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 236.]

kt 114 5 elkészíted a 114. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kaktusztüskét. Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 221.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+59 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy quwarg harcos.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. Mallon botjával eltalálod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 191.]

m 5 7 5 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[101,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,68] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,69] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 161.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[98,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a massza bal első lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza pörsenéses hátát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a massza testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű drow férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Hátasállata egy sakál! Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Corus Kwa Tamar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy kopasz, kék szemű kobudera férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bon'Sai'Kaine. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked csontszablyát. Ő udvariasan közli, hogy nem. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [97,69] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Abdul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy kunyhót pillantasz meg a fák alatt. Ahogy közelebb érsz, erős fűszerillatot érzel. A bejárat fölött állatkoponyák és rovásjelek díszítik a szemöldökfát. (767. épület.)
Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 131.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
- Üdvözöllek, vándor - mondja. - Mi szél hozott erre?
- Khór kardját keresem - feleled. - Tudsz róla valamit?
- Tudok ezt-azt a nagy vezér ereklyéiről. Meg is osztom veled a tudásomat, de cserébe kérek egy apró szívességet. Hozzd el nekem két mocsárivérc szemét. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+59 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy lajhárlord.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel eltalálod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy ragyogóan fehér, aranyszínű napkorongokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó mindent átható jóság és szinte vakító fénnyel izzó mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 73.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2015. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: kf 1526 1 0 kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a furulyát, majd a jobb kezedbe veszed a Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 4. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 71.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 20, 6.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. Egy kaját habzsol be a goldugar. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Pippaláb, egy barna, tüsi hajú, barna szemű, rövid bajszú gnóm férfi vagy. Bőröd sárga. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 126 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 35 Menekülés: 40 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 283/208 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 314/267 Pénz: 3116 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/15 EFejl: 2
Eddig összesen 1103 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 055 TP-t kaptál. Jelenleg 460 774 TP-d van. A következő szinthez még 139 226 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élőholt quwarg, részeg kalandozó. A 134. fordulódban 6762 arany került a bankszámládra. 7235 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11/5 (+11%) ütőfegyverek: 25/13 (+8%) lőfegyverek: 23/18 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,69 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 97,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 963 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/89 2. nyomkövetés: 11/2 (+16%) 3. lopás: 1/51
4. mászás: 4/20 5. csapdakészítés: 13/60 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/5
7. gyógyítás: 22/22 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 10/37
10. szörnyidomítás: 9/35 11. teológia: 11/55 12. taumaturgia: 22/61 (+19%)
13. szerencsejáték: 1/39 14. versengés: 3/87 (+8%) 15. zene: 54/37 (+60%)
16. szörnyismeret: 11/86 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 7/34
19. bányászat: 15/11 20. főzés: 10/95 (+9%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 22
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 34 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6), velociraptor (#161), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (95)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)
banshee-sikoly (#373) >> démontetű (#15) banshee-sikoly (#373) >> nyuhaj karbin (#110)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 108 (limit: 732), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 14 805.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
83 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 1 kerek kő (#19)
1 rőtmanó kacagány (#714) 2 tankány karom (#237) 20 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 etra hályog (#712) 11 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
2 lajhár csont (#236) 6 mákrózsa virág (#56) 1 moa kristály (#2203)
1 mocsári penke (#148) 6 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226)
1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169) 57 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103
66
67
68
69
70
71
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), lajhárlord (#757)
(98,70) 37. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), massza (#217), Corus Kwa Tamar (2654. kalandozó), Bon'Sai'Kaine (5438. kalandozó)
(99,69) uzbány (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 22. jellempróba, Tharr oltár, Sheran oltár
(100,68) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,67) arató csattanat (#144)
(101,69) kérődző etra (#368), Sheran rúnaköve, Elenios oltár, 49. jellempróba
(102,68) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár, ryuku légiós (#361), egy árnymanó férfi, quwarg harcos (#201)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ősteológia és őstaumaturgia varázslatot nem lehet felejtéssel elfelejteni.

Üzenet küldése a karakternek