Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 4. 12h:06' EZ A 354. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD 355. játékheted kezdete: jún. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
kf 181 1570 1552 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat az 1570. tárggyal az 1552. tárgyat |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
ek 116 50 313 | t. energia kisütése: 116 50 313 |
ek 7 14 7 | t. energia kisütése: 7 14 7 |
ek 215 2 | t. energia kisütése: 215 2 |
gyj 0 200 1 | felt. gyűjtés 200 1 |
lm 9 36 36 | mozogsz 9 36 36 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 66, gyógyulás: 34, összesen: -32 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 22 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 86, gyógyulás: 38, összesen: -48 ÉP}
kf 329 1 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 38 38 39 | mozogsz 38 38 39 |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 995 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 68, gyógyulás: 29, összesen: -39 ÉP}
kf 181 1 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [135,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [136,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anathera Tsung lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Földrengető közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Földrengető bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Földrengető bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Földrengető többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A Földrengető megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Földrengető jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Földrengető jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Földrengető néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 177, gyógyulás: 37, összesen: -140 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 94572 TP, -8 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -17 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [138,57] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [139,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 605 | bemész a 605. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 131.]
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 3 4 4 | mozogsz 3 4 4 |
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 33 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL) Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
Erő: | 30 (31) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 323/205 | Jellem: | gonosz (120) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (26) | Varázspont: | 245/38 | Pénz: | 214 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/2 | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12/98 (+15%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 22/32 (+14%) |
lőfegyverek: | 14/99 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/23 | 2. nyomkövetés: | 18/14 (+28%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/90 | 5. csapdakészítés: | 10/61 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/52 (+10%) |
7. gyógyítás: | 33/3 | 8. titkosírás: | 3/18 | 9. felderítés: | 11/35 (+10%) |
10. teológia: | 19/22 (+19%) | 11. taumaturgia: | 14/71 | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/36 | 14. zárnyitás: | 16/97 (+30%) | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 11/37 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 406 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1096. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 4 | spiritusz (#170) | 5 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | gyöngymangó (#135) | 11 | kaja (#2) | |||
3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | óndarab (#85) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vas dobónyíl (#189) |