Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 4. 15h:08' EZ A 15. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 16. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat legkorábban a 16. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4913 SZÁMLA : XXXX |
le 3 | leveszed/lerakod a 3. tárgyat |
kf 45 2 | kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe |
kf 3 3 | kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat (őrzöd) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
be 11 | bemész a 11. titkos labirintusba |
lm 5 3 4 | mozogsz 5 3 4 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mirg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mirg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mirg tollas testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mirg testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [29,1] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...) [28,0] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csodabogár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a csodabogár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csontlepke. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 2 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 1 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-3] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
be 535 | bemész az 535. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Hoppsz, micsoda ötlet született meg a búrádban! Feltételes Készítés! Rögtön tervezgetni is kezded a részleteket. (ld. enc.) Információ érkezik az agyadba: lehet lottózni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 154 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.
MIRG (75. SZÖRNY) A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
FELTÉTELES KÉSZÍTÉS Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le. |
LOTTÓ Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17. |
Erő: | 16 | Szint: | 5 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 100/55 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bunkó (#5) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 9 |
4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért |
Összsúly: 19.17 kg | Megterheltség: 45% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 3 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | madártoll (#112) |