Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A kivonulás útja
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A képen két csatamech csatája látható éppen A klánok alkonya könyvsorozat kezdőkönyvének, A kivonulás útjának borítóján.
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6658)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zaphod Beeblebrox 153. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 6. 10h:11'
EZ A 209. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
210. játékheted kezdete: jún. 9.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2601
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 610
Extra forduló: 14

ZAPHOD BEEBLEBROX KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,68] koordinátán. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Süsü csomagját. Találsz benne 2 rejtõköpenyt. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Süsü tárgykészletébõl és a következõt tartalmazza: 1 bõrkantárt. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Süsü adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 14 álomport. A táborozás 1. napján összeakadsz Smylie-tt-val. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyûrût, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy szirén köpenyét, egy tûzúr csizmáját és egy Urgod kesztyûjét, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy vérvágyó sólyom trófea és egy kentaurusz trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összefutsz egy szõke, tüsi hajú, kék szemû troll nõvel. Fekete a bõre. Õ Romaf felesége! Tharr nagyhatalmú fõpapja. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy cetbõr válltömést, egy jegygyûrût, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót, egy zafír védõgyûrût, egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ryuku gólem trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy gyermek van vele. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Ursula. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 3. napon újból összeakadsz Ursulával. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 9. napon összeakadsz Magányos Farkassal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár kesztyût, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és egy Tharr Keresztjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy õsdentor trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is semleges. Magányos Farkas kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 10. napon megintcsak találkozol Magányos Farkassal. Magányos Farkas kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 13. napon újból összefutsz Ursulával. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 14. napon összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, izzóan vörös szemû drow férfival. Fekete a bõre. Leah bíborosa. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyûrût, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyût, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy mammutóriás trófea és egy kék rakolits trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemû obszidián pók. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 20. napon megintcsak összeakadsz Ursulával. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Lord Kovács József (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) tünde tegezt (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz. Az aranytermõ erszény 41 aranyat termelt. Varázserõd regenerálódik. (+248 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+76 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 608. hetének nyerõszámai: 21, 27, 5. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ongóliant nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Sárkánytõrrel kicsit megbökdösöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted az ongóliant testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 301.]


v 165 elmormolod a 165. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a varázsenergia varázslatot! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

v 22 233 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ furulyát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ormánygõte csont, 1 smirglilevél, 1 acélpengõke. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

v 6 9999 20 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyûlik benned. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Érezhetõ fejlõdést tapasztalsz! (+1 egészség.) [2 pontot használtál fel, van még 267.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gyémántgyúró Danin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy zárnyitó készletet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy zárnyitó készletet 200 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roókvelvanlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van elõtted három ketrec, három különbözõ szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az elsõ sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kõsisakos Balrin. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve jégtroll. A kalandmester int - itt az idõ!

Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytõrrel többször eltalálod a jégtroll jeges testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a jégtroll bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytõrrel kicsit megsebzed a jégtroll jeges testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kõvé válik, majd felrobban (-16 életpont). A jégtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Raia pallosa. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy norgat kulcs. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 500 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elõ, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 227.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[192,69] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledõt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytõrrel többször eltalálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszúrod a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gyilkos csalánt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Észreveszel egy borkonyó cserjét.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amõba. Arckifejezésébõl ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amõba testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amõba testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszúrod a korinthai amõba hullámzó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A korinthai amõba csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkûen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyûrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az elsõ elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következõ próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,70] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bûbájlidérc. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekezõ pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Teli erõbõl ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Mielõtt csapásod elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Döbbenten nézelõdsz, amikor a lény a hátad mögött újra megjelenik. A lény elbûvölõen rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levõ 1 bõrkantárt. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vadállat Rabban, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [194,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy kronoelementál ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezõt. Nyugatra nézve látsz egy õsi csatamezõt. Elrakod a távcsövet. [38 pontot használtál fel, van még 189.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[195,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy friss csatamezõt. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezõt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [196,73] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezõt. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezõt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,74] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Begyûjtöttél 6 móri gyümölcsöt. Egészséged TF-elõdött. [24 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[196,75] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy.

(Továbbmész...) [196,76] Még mindig az erdõben vagy. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy purifikátor császár közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Találsz egy fekete lótuszt.

(Továbbmész...) [196,77] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzrakó helyet. (ld. enc.) Az illatok megfognak. A tûz körül sertepertélõ gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vándormedve falatokat, miközben a gyomrodba tuszkolod. [18 pontot használtál fel, van még 129.]

kb 179 1 kiveszel a bankból a 179. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 1167 1 elkészíted az 1167. tárgyat (1 darabot)
Az összegyûjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rodger kezdõ üstjét. 80 tapasztalati pontot kaptál. A vándor látva, hogy ez az elsõ üstöd, mesélni kezd a szakácskodásról. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [fõzés: 1. szint.] (ld. enc.) Ezután rövid gesztikulálás kíséretében megosztja veled a fõtt étel ötletét, az elsõ receptedét. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 124.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 1445 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

szk 361 360 230 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet a 230. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 3. BP: támadod a gonosz jellemûeket
FT 988 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 5. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 74.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 34.]


tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Csobogó, tiszta vizû kék patak képe jelenik meg elõtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 2, 10. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a smaragd õrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következõ körben tehát 324 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL)
Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belõle az erõ és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe õ. Ha bárki akárcsak szóban megkérdõjelezné ezt, hûséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetõn. S hogy ki kerülne ki gyõztesen a küzdelembõl? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése.

TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY)
Két királygyík bõrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytû kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy surranó kígyó bõrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod (automatikusan oda teszed õket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tõled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A tegez csak lõfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned, de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.)

BÕRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtõl, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bõrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbõrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi idõre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérõ tér-idõ görbületû szegmensbe, sokkal rövidebb idõ alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetõség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY)
A kalandozók szinte egyöntetûen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgezõ indákat lóbáló növényszerû teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkezõ teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörû, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetû, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tõle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te...

BÛBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erõd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerû lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységû pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belõled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bûbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bûbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

TÛZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY)
Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegõben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyûjtõ túráidat követõ étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett elõidézõjét keresed! A következõ pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tõle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tûzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendõdbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tõle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van).

FÕZÉS
Volt eddig egy olyan mûvészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a fõzõtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdõ konyhatündérnek. Mostantól (hogy fõzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyrõl rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekbõl is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan mûködik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amibõl nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fûszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhetõ). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer fõzõcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több idõt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit fõzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... errõl az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintû fõzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfõzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem fõzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rõzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörõ, bûzös gázpöffetegek nem kedveznek a fõzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába fõzõcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem fõzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerû: egyelõre még az a tévhit van elterjedve a Túlélõk Földjén, hogy a fõzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy õ a fõzõcskézésben jeleskedik. Talán késõbb ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövõ a megmondhatója.

FÕTT ÉTEL (1. RECEPT)
Az egyik legegyszerûbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tûnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a fõzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függõen, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tõle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP.



KARAKTERLAP
Zaphod Beeblebrox, egy fekete, tüsi hajú, barna szemû mutáns férfi vagy. Bõröd gránitszürke. Tharr fõpapja vagy. Papi hited: 296. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

 Erõ:28 (41)  Szint:20  Merészség:9/5 Magasság:220 cm 
 IQ:25  Támadás:33  Agresszió:3 Testsúly:203 kg 
 Ügyesség:21 (22)  Védekezés:54  Menekülés:50 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:27 (29)  Életpont:436/539  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:27 (31)  Varázspont:670/96  Pénz:555 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/8   Pszi pont:205/224   Halhatatlanság:1 %   EFejl:15 
Eddig összesen 709 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10464 TP-t kaptál. Jelenleg 468501 TP-d van. A következõ szinthez még 131499 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, sivatagi doareg, kultúrmasztodon. A 150. fordulódban 7536 arany került a bankszámládra. 7649 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/4   ökölvívás: 7/2   szúrófegyverek:23/88 (+9%)
  vágófegyverek: 9/29   ütõfegyverek: 8/54   lõfegyverek:8/55
  dobófegyverek: 22/67 (+8%)       

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (190%) << energialándzsa (#1227) (180%) << szívkeresõ (#423) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/20 (+11%)   2. nyomkövetés: 29/67 (+8%)   3. lopás:1/0
  4. mászás: 15/39   5. csapdakészítés: 15/50   6. csapdaészlelés:2/79
  7. gyógyítás: 22/56   8. titkosírás: 3/29   9. felderítés:8/16
  10. szörnyidomítás: 11/46   11. teológia: 37/23 (+24%)   12. taumaturgia:35/2 (+1%)
  13. szerencsejáték: 1/0   14. versengés: 8/81 (+18%)   15. harcmûvészetek:3/85
  16. zene: 6/47   17. szörnyismeret: 31/9 (+39%)   18. pszi:20/71 (+4%)
  19. zárnyitás: 1/1   20. vadászat: 3/19   21. bányászat:7/89
  22. testépítés: 1/0   23. úszás: 2/70   24. fõzés:1/0 (+100%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
gyógyítasz 50% életerõ alatt 20 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz mászókampót (#165) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
trikornis (#104), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), gonoszok (#988)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), Fõnix (#2773), Süsü (#3836), kardfogú fülemüle (#146), autentikus vámpír (#154), drakolich (#760), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)Tharr haragja (#145, 16 VP)mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 3 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)óriáserõ (#53)csupasz izom (#28)varázsenergia (#161)
áldomás (#6)méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> földsárkány (#359) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nõk (#999) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
2.) Egyike a végsõ kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testû kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   arany pikkelyvért (#456) 1 * Bufa páncélja (#538) 1 * cetbõr válltömés (#1091)
1   fekete bõrcsizma (#247) 1   kvazár páncél (#251) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) 2 * mithril kesztyû (#463)
1   Morgan sipkája (#466) 2   rejtõköpeny (#277) 1   szürke bõrkesztyû (#271)
1 * zafír erõöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 14   bumeráng (#249) 31   bûvös shuriken (#562)
1   energialándzsa (#1227) 7   ezüstshuriken (#327) 1   kõkalapács (#13)
1   mandibulakasza (#127) 1 * sárkánytõr (#626) 1   szigony (#389)
1   szívkeresõ (#423) 11   szögletes kõ (#17) 29   tolmokov-koktél (#351)
1   vámpírtõr (#364) 41 * vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 1 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranygyûrû ($193)
1   bo'adhun gyûrû (#743) 2 * Eldereth kristály (#511) 2   halálhozó talizmán (#813)
1   hatalom fülbevalója (#817) 1 * gránit szimbólum (#144) 2   korinthai talizmán (#814)
1   obszidián függõ (#195) 2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. zafírja (#1116)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1   rothasztó talizmán (#815)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366) 1 * Tharr Keresztje (#287)
2   vortex talizmán (#812) 1 * zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
6   áldott kõ (#642) 1   alkímiázó üst (#341) 3   aranypikkely (#415)
1   aranytermõ erszény (#819) 1   ásó (#34) 2   deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   fiatalság itala (#473) 53   gyógykenõcs (#313)
19   kaja (#2) 1   kötél (#92) 12   kristályfolyadék (#449)
5   manakristály (#500) 1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   nagy aranykulcs (#246) 1   nyomkeresõ talizmán (#671) 1   olló (#335)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 6   pukkanó tûcsapda (#336) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   roxati zárfaló (#314) 1   szeksztáns (#32) $1   szent jogar ($150)
1   távcsõ (#42) 4   varázskõ (#305) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
6   fûszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 15]
1   huhogó bibe (#332) [benne 1 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
19   sullár hólyag (#168) [bennük 110 csepp spiritusz (#170), fér még: 270]
1   szent kehely (#257) [benne 6 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
7   uzbány csõr (#169) [bennük $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 79]
15   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 300]
2   zöld üveg (#82) [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 24]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1   acélpengõke ($231) 7   álompor (#396) 30   drótszõr (#37)
12   ezüstdarab (#326) $1   fekete gyöngy ($99) 2   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) $1   gromak bõr ($268) 1   jégszív (#282)
21   kaktusztüske (#114) 3   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 3   lótuszvirág (#447) 79   madártoll (#112)
3   óndarab (#85) 4   pirkit (#153) 1   purifikátor háj (#269)
50   quwarg tojás (#360) 13   rézdarab (#70) 1   rókafarok (#124)
14   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650) 1   smirglilevél (#29)
1   szuperkötél (#209) 2   vámpírfog (#1221) 8   vasérc (#152)

Összsúly: 119.41 kgMegterheltség: 81%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bronz taider (#641) 100   ezüstshuriken (#327) 93   gyöngymangó (#135)
140   kaja (#2) 1   krapixlon fürdõruha (#454) 1   lidérckorona (#531)
81   madártoll (#112) 31   tükör (#43) 1   tûzúr csizmája (#533)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 4 ezüstshuriken (#327) 1 furulya (#233)
1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 varázskõ (#305) 1 sötét tekercs (#535)
1 bõrkantár (#1125) 7 álompor (#396)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 acélpengõke (#231) 1 fekete gyöngy (#99)
1 jégszív (#282) 5 manakristály (#500) 1 Rodger kezdõ üstje (#1167)
1 smirglilevél (#29)        



E körben tett lépéseid térképe

(192,68) ongóliant (#159), jégtroll (#164)
(192,69) quwarg nagymester (#214), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), rát-fa (#77,
belõle készíthetõ: #69), 37. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), borkonyó cserje (#311, belõle
készíthetõ: #312), korinthai amõba (#420)
(193,70) bûbájlidérc (#761), nekrofun (#173), Fairlight oltár, mûvészi porolit (#720), 25. jellempróba
(194,71) kronoelementál (#287), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Dornodon oltár, 31. jellempróba
(195,72) friss csatamezõ (#262)
(196,73) Leah oltár, Raia szent lovagja (#239)
(196,76) purifikátor császár (#393), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447)
(196,77) tûzrakó hely (#1169)
(197,74) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Ha valaki utólag belépett egy olyan KTba, amelynek megvolt a végtelen megismerése, elõfordult, hogy 20 forduló múlva a gép nem számolta neki a +TNO-t és +KNO-t. Ezt a hibát javítottuk, aki ezután lép be ilyen KT-ba annak ez a probléma nem fog elõjönni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.