Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 27. 9h:26' EZ A 467. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD 468. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 7 17 7 | t. energia kisütése: 7 17 7 |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 11728 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -17 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [139,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
(Továbbmész...) [138,56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
m 6 3 2 | mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű farkát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [138,57] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [139,57] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 4.]
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
Erő: | 30 (32) | Szint: | 11 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 20 (21) | Életpont: | 266/256 | Jellem: | gonosz (130) | Tul. pont: | -7 |
Szerencse: | 24 (27) | Varázspont: | 224/69 | Pénz: | 704 arany | Kép. pont: | -3 |
Tudatpont: | 10/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 (+113%) | szúrófegyverek: | 13/41 (+7%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 22/86 (+8%) | lőfegyverek: | 15/75 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/23 | 2. nyomkövetés: | 19/36 (+29%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/90 | 5. csapdakészítés: | 10/76 | 6. csapdaészlelés: | 2/52 |
7. gyógyítás: | 33/69 | 8. titkosírás: | 3/18 | 9. felderítés: | 12/41 (+22%) |
10. teológia: | 20/74 (+8%) | 11. taumaturgia: | 15/13 | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/54 | 14. zárnyitás: | 9/97 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 12/1 (+17%) | 17. úszás: | 9/30 (+739%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (teljesítve) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a jelvény kiterj. (261) a butaság ára (273) harci mágia (334) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Kragoru tanításai (409) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 637 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | gyógykenőcs (#313) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 15 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |