Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 30. 15h:06' EZ A 180. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD 181. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4455 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 6 2 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
f 268 | kísérletezel a 268. tárggyal |
dd 4 331 | eldobod a 4. tárgyat a 331. tárgyat |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
kt 221 | elkészíted a 221. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [111,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [110,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [109,65] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kardszárnyú pocok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 107-118.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [110,66] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a manifesztátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
im | imádkozol |
ef 5 511 | energia fejlesztése 5 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
MIRE JÓ EGY TEMPLOM? Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani. |
KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY) Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka! |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT) Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is. |
RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY) A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak. |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 33 (35) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 (15) | Életpont: | 377/340 | Jellem: | gonosz (188) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 235/50 | Pénz: | 4029 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 29/24 | Pszi pont: | 21/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/6 | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 25/53 (+7%) |
ütőfegyverek: | 20/67 | lőfegyverek: | 16/58 (+3%) | dobófegyverek: | 2/95 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
111,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 106 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 77/24 | 2. nyomkövetés: | 37/56 (+41%) | 3. lopás: | 5/44 |
4. mászás: | 8/38 | 5. csapdakészítés: | 13/33 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/53 |
7. gyógyítás: | 16/31 | 8. titkosírás: | 1/42 | 9. felderítés: | 4/49 |
10. szörnyidomítás: | 3/72 | 11. teológia: | 19/78 (+23%) | 12. taumaturgia: | 16/14 (+6%) |
13. zene: | 5/28 (+9%) | 14. szörnyismeret: | 16/65 (+24%) | 15. pszi: | 4/74 (+3%) |
16. zárnyitás: | 3/55 | 17. vadászat: | 18/42 (+44%) | 18. bányászat: | 19/93 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz a törpéktől (3) mocsári penkét (#148) |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szőrös pók (#100) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pszinapszis (#974), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (1,15) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 726 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 95.51 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | mutáns csont (#331) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | főnixtoll (#563) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | szent kehely (#257) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |
108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|