Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 20. 12h:51' EZ A 406. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD 407. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5796 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 69 11 0 | használod a 69. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal vállát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar felderítő, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [124,70] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [125,70] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 22 30 | elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | |
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 124 120 | megveszed a 124. tárgyat 120 |
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a köpködő bruhatag bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A köpködő bruhatag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [127,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy mocsári ácsorgó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mocsári ácsorgó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mocsári ácsorgó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
be 277 | bemész a 277. titkos labirintusba |
t 9098 9097 9095 | támadod a 9098. kalandozót a 9097. kalandozót a 9095. kalandozót |
lm 46 34 36 | mozogsz 46 34 36 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 577 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich bal oldalát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a drakolich testét. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a láplidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varázskő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
lm 37 32 29 | mozogsz 37 32 29 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontváz lord nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Trákin csákánya. 1 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
lm 30 15 | mozogsz 30 15 |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester nyakát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
ef 30 519 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY) Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
HALÁLHASADÉK (2437. TEREPTÁRGY) Morgan élőholt inváziója nem mált el nyomtalanul. Szerte Ghallán maradtak olyan apró nekrorések, melyeken ugyan élőholtak már nem tudnak átjönni, de negatív energia szivárog át Leah birodalmából. Ezeket érdemes elkerülni, és mivel a közelükben kipusztul a növényzet, így már messziről jól kivehetőek. Időnként előfordulnak azonban nagyobb rések is, melyeken át a bátor kalandozók átléphetnek egy apró dimenzióba, ahol még mindig várnak olyan élőholtak, akik az invázió alatt nem jutottak át Ghallára. Talán még kincseik is akadhatnak! |
Erő: | 27 (39) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 26 (35) | Támadás: | 52 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 22 (31) | Védekezés: | 43 (48) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/362 év |
Egészség: | 23 (32) | Életpont: | 581/441 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (32) | Varázspont: | 1031/911 | Pénz: | 12745 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 72/60 | Pszi pont: | 153/289 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 32/61 (+5%) | vágófegyverek: | 23/96 (+6%) | lőfegyverek: | 28/9 (+6%) |
dobófegyverek: | 1/42 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
127,70 mezőn táborozol, a 277. labirintusban, 1. szinten, 15. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 106,96 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1327 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/41 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 38/19 (+15%) | 3. mászás: | 2/46 |
4. csapdakészítés: | 29/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/40 (-288%) | 6. gyógyítás: | 5/81 |
7. titkosírás: | 1/32 | 8. felderítés: | 6/52 (-275%) | 9. szörnyidomítás: | 9/4 |
10. teológia: | 23/68 (+20%) | 11. taumaturgia: | 50/27 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 5/57 (+4%) |
13. versengés: | 17/86 | 14. harcművészetek: | 29/18 | 15. zene: | 2/10 |
16. szörnyismeret: | 22/61 | 17. pszi: | 20/61 (+3%) | 18. zárnyitás: | 4/61 (-1000%) |
19. vadászat: | 2/24 | 20. vitalitás: | 5/25 | 21. bányászat: | 30/48 (+2%) |
22. testépítés: | 18/77 | 23. úszás: | 1/0 | 24. főzés: | 13/14 (+11%) |
25. csapatmunka: | 3/35 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 22, 33, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 187, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 14, 16. |
Kész: 5, 9, 17, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 639 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
673 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | madártoll (#112) | 52 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | bordacsont (#16) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | ragasztó (#83) | |||
120 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Trákin csákánya (#367) | 18 | tüske (#22) | 1 | varázskő (#305) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | |
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|