39. forduló, 159. forduló, Lady Shiva összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 20. 12h:51'
EZ A 406. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
407. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5796

LADY SHIVA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 7. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+154 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. KP: p 69 11 0 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[123,70] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal vállát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar felderítő, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [124,70] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


Találkozol egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg parafenomén trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tapírnyúzó Carmen. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Kockázni fogtok! Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, te dobsz először: ötös. Ellenfeled egy hatost gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight sekrestyése. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy Beholder kitűzőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy che-vállszalagot, egy csonka fülbevalót, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy mind. tűzopálját, egy nekrofun medált, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy réztornyot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy troll bányász trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy purifikátor császár trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wargpini Rudolf. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Kockázni fogtok! Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, te dobsz először: egyes. Ellenfeled egy kettest gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [125,70] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 278.]

kt 22 30 elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 tüskét. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 248.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 687 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 246.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123 124 125 126
69
70
71
(122,70) a 124. labirintus bejárata
(123,70) varkaudar felderítő (#7133), oltár, érclelőhely
(124,70) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), oltár, olvasztókemence (#86), 43. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), Tapírnyúzó Carmen (4567. kalandozó), Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(125,70) Elenios rúnaköve, Leah oltár, epokitféreg (#147)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért.
Összefutsz Azbesztagyú Arktiszval. Fairlight tanítványa. Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy epokitféreg trófea, egy dehidrátor trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: varázskönyvből ömlő aranyló hatalom. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Mielőtt még rátérhetne a lényegre, szomorúan a fejedet ingatod. Nem vonz a fickó igazán.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 236.]

ve 124 120 megveszed a 124. tárgyat 120
Vásároltál 120 rókafarkat. 720 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
[6 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[126,70] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy köpködő bruhatag nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a köpködő bruhatag bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A köpködő bruhatag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [127,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy mocsári ácsorgó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mocsári ácsorgó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mocsári ácsorgó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy halálhasadékot. (ld. enc.) Működésbe hozod a halálhasadékot. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

17 16 10
18 19 14 11
22 15 9
21 20 13 12
27 23 4
29 24 8 6
28 7
30 26 25
32 34 3
5
31 33 35
50 49
42 39 36 2
37
38 1
46
41 40
43 44 45 47 48
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 218.]

be 277 bemész a 277. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-18 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

t 9098 9097 9095 támadod a 9098. kalandozót a 9097. kalandozót a 9095. kalandozót
FT 9098 parancs tárolva. FT 9097 parancs tárolva. FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 46 34 36 mozogsz 46 34 36
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [47. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [46. PONT.] Hirtelen egy dermesztő lidércet veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 577 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [34. PONT.] Hirtelen egy szubreális vámpírt veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 királyi koronát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [37. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy drakolich lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich bal oldalát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a drakolich testét. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 sáfrányport [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láplidérc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a láplidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varázskő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 destabilizátort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 37 32 29 mozogsz 37 32 29
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [29. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lord lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontváz lord nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Trákin csákánya. 1 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 30 15 mozogsz 30 15
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt quwarg az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Hamarosan egy zombi mestert pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester nyakát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 45 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 69.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. (+378 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 64.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 45 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 64.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

ef 30 519 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 6.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

HALÁLHASADÉK (2437. TEREPTÁRGY)
Morgan élőholt inváziója nem mált el nyomtalanul. Szerte Ghallán maradtak olyan apró nekrorések, melyeken ugyan élőholtak már nem tudnak átjönni, de negatív energia szivárog át Leah birodalmából. Ezeket érdemes elkerülni, és mivel a közelükben kipusztul a növényzet, így már messziről jól kivehetőek. Időnként előfordulnak azonban nagyobb rések is, melyeken át a bátor kalandozók átléphetnek egy apró dimenzióba, ahol még mindig várnak olyan élőholtak, akik az invázió alatt nem jutottak át Ghallára. Talán még kincseik is akadhatnak!

KARAKTERLAP

Lady Shiva, egy hosszú ősz hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Bőröd színe zöld. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 28 Merészség: 10/1 Magasság: 139 cm
IQ: 26 (35) Támadás: 52 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 22 (31) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 32/362 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 581/441 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 23 (32) Varázspont: 1031/911 Pénz: 12745 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 72/60 Pszi pont: 153/289 EFejl: 30
Eddig összesen 2419 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 452 TP-t kaptál. Jelenleg 2 585 250 TP-d van. A következő szinthez még 14 750 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, Dögvész, ongóliant. A 119. fordulódban 91687 arany került a bankszámládra. 109565 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 32/61 (+5%) vágófegyverek: 23/96 (+6%) lőfegyverek: 28/9 (+6%)
dobófegyverek: 1/42

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
127,70 mezőn táborozol, a 277. labirintusban, 1. szinten, 15. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1327 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/41 (-300%) 2. nyomkövetés: 38/19 (+15%) 3. mászás: 2/46
4. csapdakészítés: 29/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/40 (-288%) 6. gyógyítás: 5/81
7. titkosírás: 1/32 8. felderítés: 6/52 (-275%) 9. szörnyidomítás: 9/4
10. teológia: 23/68 (+20%) 11. taumaturgia: 50/27 (+26%) 12. szerencsejáték: 5/57 (+4%)
13. versengés: 17/86 14. harcművészetek: 29/18 15. zene: 2/10
16. szörnyismeret: 22/61 17. pszi: 20/61 (+3%) 18. zárnyitás: 4/61 (-1000%)
19. vadászat: 2/24 20. vitalitás: 5/25 21. bányászat: 30/48 (+2%)
22. testépítés: 18/77 23. úszás: 1/0 24. főzés: 13/14 (+11%)
25. csapatmunka: 3/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 15 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fehér glóbusz (#47) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 22, 33, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 187, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 14, 16.
Kész: 5, 9, 17, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 639 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
673 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 gromak bőr (#268)
1 karbin plazma (#199) 1 madártoll (#112) 52 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 destabilizátor (#1275)
1 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
1 királyi korona (#338) 1 nyílvessző (#108) 3 ragasztó (#83)
120 rókafarok (#124) 2 sáfránypor (#211) 4 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 szárnyas hernyó (#69) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 Trákin csákánya (#367) 18 tüske (#22) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

124 125 126 127 128
69
70
71
(125,70) Elenios rúnaköve, Leah oltár, epokitféreg (#147), áeratikus hasnyák (#243)
(126,70) köpködő bruhatag (#773), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(127,70) mocsári ácsorgó (#774), halálhasadék (#2437), dermesztő lidérc (#645), szubreális vámpír (#223), drakolich (#760), láplidérc (#352), élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177), sírlidérc (#172), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek